#1
Goedemorgen, hoe is het vannacht gegaan? Heb je wel goed geslapen?
"No amount of anxiety makes any difference to anything that is going to happen" - Alan Watts.
Had niet verwacht dat dit lezen zou helpen, maar het lijkt erop dat ik direct na het lezen hiervan ineens weer normaal ademde en weer een normale hartslag had, dus bedankt daarvoor.1 van m'n favoriete quotes.
Wat ik doe als ik slecht ga op drugs, is uitgaan van het ergste.
Ik ga dood en ik heb het zelf veroorzaakt.
Ik moet rustig blijven en een ambulance bellen. Dan leg ik me neer bij dat dat me niet meer gaat lukken en dat ik doodga en dan word ik ineens rustig. Een minuut later heb ik geen ambu meer nodig en 5 minuten later lijkt het me het stomste idee ooit.
Je verzetten maakt het erger, als je er doorheen gaat ben je er echt sneller vanaf.
Hahaha jouw quote is ook zeker wijs, maar ondanks dat het tot me doordrong werd ik er helaas niet meteen kalm door. Waarom? Geen idee.Any time
Benzzzy moet beter quotes lezenHahaha jouw quote is ook zeker wijs, maar ondanks dat het tot me doordrong werd ik er helaas niet meteen kalm door. Waarom? Geen idee.
Voorlopig zeker niet nee. Vervuild zou kunnen. Ik heb het van een hele grote dealer en echt ontiegelijk veel mensen (die ik ken) halen daar hun coke, maar ja, zolang het inderdaad niet getest is kan ik inderdaad onmogelijk weten wat erin zit. Misschien dat ik het alsnog ga laten testen.Geen coke meer Dus? Klinkt trouwens alsof je goed vervuilde troep gesnoven hebt....
Zou kunnen, alhoewel een dergelijke reactie op een bescheiden dosis v. 30mg me wel heftig lijkt en dus niet per se door versnijdingsmiddelen veroorzaakt.Geen coke meer Dus? Klinkt trouwens alsof je goed vervuilde troep gesnoven hebt....
Ik viel om 01:30 in slaap en werd om 10:00 wakker, dus kwam iets te laat voor m'n college, maar ik heb wel gewoon prima geslapen en ik heb nu helemaal nergens meer last van!Goedemorgen, hoe is het vannacht gegaan? Heb je wel goed geslapen?
De coke was niet getest, dat is gewoon puur iets waar we vanuit gingen omdat het een grote vendor is en heel veel mensen daar hun coke halen.Zou kunnen, alhoewel een dergelijke reactie op een bescheiden dosis v. 30mg me wel heftig lijkt en dus niet per se door versnijdingsmiddelen veroorzaakt.
Sommige gebruikers reageren idd nou eenmaal gevoeliger op stimulanten en da’s dan vaak niet hun favoriete drugscategorie.
@Salvia Gebruikten jullie geteste coke?
Eigenlijk ben ik daar ook heel blij mee ja, weer een drug minder waar ik mogelijk verslaafd aan kan worden. 🤣Jeej, slechts 30 mg in de middag en de hele avond van slag... Dat is vrij heftig man!
Aan de ene kant ben ik blij voor je dat dit jouw eerste sos ervaring is. Je bedenkt je wel een tweede keer of je het neemt. En geloof me: het witte goedje heeft de kracht om je op den duur op te slurpen. Bij de een wat sneller dan bij de ander.
Ik hoop dat je een rustige nacht hebt gehad!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."