#1
Late reactie, maar ik denk dat dat misschien gewoon per persoon verschilt. De een is er gevoeliger voor dan de ander.Ik ben nog nooit in paniek geraakt door coke. Maar die steken in de borst herken ik wel. Dat heb ik meestal ook de dagen erna. En ik gebruik steeds superweinig coke maar wel meestal in combinatie met alcohol. Hebben nog meer mensen dit?
Overigens: ik heb dus na deze slechte ervaring nog wel vaker cocaïne gebruikt, maar altijd minder dan die 30mg van toen. Nooit meer last gehad van die urenlange angst, maar ik ben ook nooit meer net zo opgewekt en blij geweest door de coke als toen. Sterker nog, vaak merk ik er zelfs niet eens wat van, buiten dat ik iets wakkerder ben of minder vaag ben door de GHB die ik ervoor gebruikt had.