Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngstig na cocaïnegebruik

Angstig na cocaïnegebruik

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Karentje zei:
Ik ben nog nooit in paniek geraakt door coke. Maar die steken in de borst herken ik wel. Dat heb ik meestal ook de dagen erna. En ik gebruik steeds superweinig coke maar wel meestal in combinatie met alcohol. Hebben nog meer mensen dit?
Klik om te vergroten...
Late reactie, maar ik denk dat dat misschien gewoon per persoon verschilt. De een is er gevoeliger voor dan de ander.

Overigens: ik heb dus na deze slechte ervaring nog wel vaker cocaïne gebruikt, maar altijd minder dan die 30mg van toen. Nooit meer last gehad van die urenlange angst, maar ik ben ook nooit meer net zo opgewekt en blij geweest door de coke als toen. Sterker nog, vaak merk ik er zelfs niet eens wat van, buiten dat ik iets wakkerder ben of minder vaag ben door de GHB die ik ervoor gebruikt had.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Waarom na zo'n eerste keer met steken op de borst en paniek terwijl er niet eens iets aan was, vaker proberen? :confused: Gelukkig kreeg je het niet weer zoals eerder.
Klik om te vergroten...
Om te testen of het weer zo zou zijn dat ik na m'n gebruik zo angstig zou worden, terwijl ik het tijdens m'n trip wel naar m'n zin had. Ik heb (helaas?) de gewoonte om dingen opnieuw te proberen als ze eerst niet lekker gingen, omdat bad trips me niet afschrikken. Ik ga er altijd van uit dat het niet aan de drug zelf ligt, maar aan m'n mindset, de dosering of hoe snel ik na elkaar drugs gebruik. Maar goed, 't is nu ook wel mooi geweest, aangezien ik het niet zie zitten om hoger te doseren om diezelfde "high" als eerst nog te krijgen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Steken op de borst komen toch wel geregeld voor bij cocaïne dacht ik. Het is een vrij grote aanslag op je hart. Wees voorzichtig...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Salvia zei:
Om te testen of het weer zo zou zijn dat ik na m'n trip zo angstig zou worden, terwijl ik het tijdens m'n trip wel naar m'n zin had. Ik heb (helaas?) de gewoonte om dingen opnieuw te proberen als ze eerst niet lekker gingen, omdat bad trips me niet afschrikken. Ik ga er altijd van uit dat het niet aan de drug zelf ligt, maar aan m'n mindset, de dosering of hoe snel ik na elkaar drugs gebruik. Maar goed, 't is nu ook wel mooi geweest, aangezien ik het niet zie zitten om hoger te doseren om diezelfde "high" als eerst nog te krijgen.
Klik om te vergroten...
Waarom gebruiken mensen het woord trippen bij gebruik van middelen waar je dus niet van gaat trippen?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
8️⃣6️⃣ zei:
Waarom gebruiken mensen het woord trippen bij gebruik van middelen waar je dus niet van gaat trippen?
Klik om te vergroten...
Oh, nu je 't zegt, dat is inderdaad niet het juiste woord. Ik heb zo vaak tripmiddelen gebruikt dat ik nu eigenlijk onbewust al m'n drugsgebruik een trip noem lol.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Steken op de borst komen toch wel geregeld voor bij cocaïne dacht ik. Het is een vrij grote aanslag op je hart. Wees voorzichtig...
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de waarschuwing, wordt gewaardeerd. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."