Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBasecoke rituelen

Basecoke rituelen

48 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onze verwijtende sukkel is hier ook weer. Zielige vent.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delange1990 zei:
Junkies zijn minderwaardig
Klik om te vergroten...

Wat ben jij dan?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lemmy zei:
Wat ben jij dan?
Klik om te vergroten...
Degene die het junk-zijn in stand houdt.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Degene die het junk-zijn in stand houdt.
Klik om te vergroten...

Hij is een Junkenist.
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
annoniemm zei:
heftig bro heb zelf vanaf me 14e tot me 22e base verkocht maar nooit die mensen zo behandeld
Klik om te vergroten...
Ik behandel ze niet slecht maar ik zeg gewoon hoe het is...zo gaat het gewoon met die junkies ze zien er slecht uit vaak veel problemen geld wat ze lenen enof verdienen brengen ze naar mij en ik hoef er geen moeite voor te doen ik druk het gewoon op de hardste manier uit
Maatschappelijk worden junks als zwak en minderwaardig gezien....
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Aaaah ik had het kunnen weten. De typische woorden van een crackdealer.

Als er iets het afvoerputje van de maatschappij is, dan zijn het wel crackdealers.

Van die mensen die denken dat geld ze status brengt. En geilen op het gevoel van macht als ze hun klanten helemaal verrot schelden, maar zich alsnog met hangende pootjes bij je melden.

Ik ben toch weleens benieuwd, wat probeer je daarmee te compenseren?
Klik om te vergroten...
Enof geld status brengt waar is deze hele maatschappij op gebaseerd dan? materiee (kleding) (auto) (huis) (je eigen verzorging) dat laat zogenaamd je suc6 zien ik scheld mn klanten niet uit ik zeg gewoon hoe het is..
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Degene die het junk-zijn in stand
Klik om te vergroten...

Lemmy zei:
Wat ben jij dan?
Klik om te vergroten...
Iemand die een junk een junk houdt
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delange1990 zei:
Iemand die een junk een junk houdt
Klik om te vergroten...

Zo.
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Delange1990 zei:
Ik behandel ze niet slecht maar ik zeg gewoon hoe het is...zo gaat het gewoon met die junkies ze zien er slecht uit vaak veel problemen geld wat ze lenen enof verdienen brengen ze naar mij en ik hoef er geen moeite voor te doen ik druk het gewoon op de hardste manier uit
Maatschappelijk worden junks als zwak en minderwaardig gezien.
Klik om te vergroten...
Ben jij hier nog steeds die gore onzin van je aan het uitkramen? Ik dacht dat jij de vorige keer high van you’r own supply was, maar helaas ben jij echt zo verknipt in je bovenkamer.

Ga ergens anders de bink uithangen
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Spatsen zei:
Ben jij hier nog steeds die gore onzin van je aan het uitkramen? Ik dacht dat jij de vorige keer high van you’r own supply was, maar helaas ben jij echt zo verknipt in je bovenkamer.

Ga ergens anders de bink uithangen
Klik om te vergroten...
hoezo gore onzin ? Ik vertel de waarheid jou mening zal me n beetje roesten zorg maar dat je je zakken goed vult en dat je het goed hebt.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Delange1990 zei:
Ik behandel ze niet slecht maar ik zeg gewoon hoe het is...zo gaat het gewoon met die junkies ze zien er slecht uit vaak veel problemen geld wat ze lenen enof verdienen brengen ze naar mij en ik hoef er geen moeite voor te doen ik druk het gewoon op de hardste manier uit
Maatschappelijk worden junks als zwak en minderwaardig gezien....
Klik om te vergroten...
Vertrek gewoon van dit forum als je alleen maar onzin kunt uitkramen.

Ajuus👋🏻
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#12
geniet jij nog maar lekker even van het vullen van je zakjes dan. Lekker stiekem en achterbaks zaakjes doen in het geheim, en altijd over je schouders moeten kijken om niet geript te worden, of om opgepakt te worden door justitie. En dan ben je alsnog al je zuurverdiende centjes kwijt. Maarja, dat machtige gevoel dat “ minderwaardige junkies “ jou nodig hebben, dat geeft jou vast heel veel voldoening. Toch nog iets bereikt in je leven😂
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delange1990 zei:
Dus omdat ik 1x een lijntje hebt gepakt om mn spul te testen als ik alles bij elkaar in mn leven 2 gram heb gesnoven is het veel... hoezo gore onzin ? Ik vertel de waarheid jou mening zal me n beetje roesten zorg maar dat je je zakken goed vult en dat je het goed hebt.
Klik om te vergroten...
Heb je mijn 600 waarschuwingen gelezen?

En wat kom je hier op het forum zoeken?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Delange1990 zei:
Dus omdat ik 1x een lijntje hebt gepakt om mn spul te testen als ik alles bij elkaar in mn leven 2 gram heb gesnoven is het veel... hoezo gore onzin ? Ik vertel de waarheid jou mening zal me n beetje roesten zorg maar dat je je zakken goed vult en dat je het goed hebt.
Klik om te vergroten...

Veel stoere praatjes jij. Zakken vullen enzo. Wrs verkoop je crack die tien maal versneden is voor het bij jou komt en maakt je er nog eens voor de helft troep van om enkele tientjes meer te prikken. 0 respect naar je clienteel zegt ook al genoeg over de rotzooi die je verkoopt en er dan openlijk over zingen op een openbaar forum. Zou me niet verbazen als de enige zakken die jij nog gaat vullen vuilniszakken op cel zijn.
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Spatsen zei:
geniet jij nog maar lekker even van het vullen van je zakjes dan. Lekker stiekem en achterbaks zaakjes doen in het geheim, en altijd over je schouders moeten kijken om niet geript te worden, of om opgepakt te worden door justitie. En dan ben je alsnog al je zuurverdiende centjes kwijt. Maarja, dat machtige gevoel dat “ minderwaardige junkies “ jou nodig hebben, dat geeft jou vast heel veel voldoening. Toch nog iets bereikt in je leven😂
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat ik niks bereikt heb ik heb een normaale baan hoor junkies zijn en worden minderwaardig gezien door mensen...
F
FloeffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik was jarenlang verslaafd aan bruin. Daarnaast kon ik nog enigzins een baan vasthouden want ik gebruikte net genoeg om niet ziek te worden (in combinatie met methadon) en daarbij zag ik nog jong en onschuldig uit waardoor mensen het niet door hadden. Maar toen ik wit ging basen werd het een heel ander verhaal. Ik ging dingen doen om aan geld te komen waar ik mij achteraf diep voor schaam. Het liep zo uit de hand dat ik dakloos werd en de meest vreselijke dingen heb doorstaan om maar te kunnen basen. Inmiddels ben ik er 30 jaar vanaf maar de geur van ammoniak brengt mij meteen weer helemaal terug. Zou er echter nooit meer aan beginnen. Ik ben ook al 30 jaar clean van bruin maar daar kan ik nog wel naar hunkeren. Die rust in je hoofd... Nu neem ik al een paar jaar af en toe (1 of 2 keer per maand) een Oxycodon wat dan weer even lekker is. Ik kan het tot mijn verbazing goed onder controle houden maar het is ook lastig omdat er zo moeilijk aan te komen is als je niet meer in die scene leeft. Anyway, ik hoop dat het je lukt om van het basen af te komen want het zal je uiteindelijk steeds harder in zijn greep krijgen en je leven op z'n kop zetten en niet op een leuke manier :)
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Veel stoere praatjes jij. Zakken vullen enzo. Wrs verkoop je crack die tien maal versneden is voor het bij jou komt en maakt je er nog eens voor de helft troep van om enkele tientjes meer te prikken. 0 respect naar je clienteel zegt ook al genoeg over de rotzooi die je verkoopt en er dan openlijk over zingen op een openbaar forum. Zou me niet verbazen als de enige zakken die jij nog gaat vullen vuilniszakken op cel zijn.
Klik om te vergroten...
Ik ga geen risico lopen voor paar 10tjes 🤣🤣🤣 zorg voor een goede connect investeer mee dan krijg je t voor een prikkie ik praat niet slecht over mn clienteel ik zeg de harde waarheid wat moet dan zeggen iedere dealer maakt zich schuldig aan het beschadigen van mensen.
a
annoniemmLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vraagje voor de basers: Wie van julie valt het ook op dat bij basen in een groepje altijd de zelfde dingen komen kijken zoals praten over anderen de coke afzeiken spraakverwarring etc
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Heb je mijn 600 waarschuwingen gelezen?

En wat kom je hier op het forum zoeken?
Klik om te vergroten...
Wat doe ik fout volgens jou ?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Delange1990 zei:
Wat doe ik fout volgens jou ?
Klik om te vergroten...
Zie:
Mevrouw Pløp zei:
Zo dan, dit bericht zegt heel veel over jou en niet zoveel over de mensen over wie je het hebt. De respectloze manier waarop je op een bepaalde groep neerkijkt en erover spreekt plaatst jou in mijn ogen zo'n beetje onder het afvoerputje.

Wel een goede manier om jezelf als dealer te profileren hier, dat geef ik je na. Anyway, je respectloze gedrag mag je lekker voor je houden, daarvoor geef ik je bij deze een waarschuwing.

En een kleine toevoeging gezien je andere berichten: als we je hier betrappen op welke poging tot dealen dan ook ben je sowieso permanent geband.

Toevoeging nummer twee: ik ban je dubbelaccount (@uberdolledokus), bij je volgende dubbelaccount bannen we ook je originele account.

Toevoeging nummer drie: schelden met kanker mag je ook mee stoppen.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."