#1
Onze verwijtende sukkel is hier ook weer. Zielige vent.
Junkies zijn minderwaardig
Degene die het junk-zijn in stand houdt.Wat ben jij dan?
Degene die het junk-zijn in stand houdt.
Ik behandel ze niet slecht maar ik zeg gewoon hoe het is...zo gaat het gewoon met die junkies ze zien er slecht uit vaak veel problemen geld wat ze lenen enof verdienen brengen ze naar mij en ik hoef er geen moeite voor te doen ik druk het gewoon op de hardste manier uitheftig bro heb zelf vanaf me 14e tot me 22e base verkocht maar nooit die mensen zo behandeld
Enof geld status brengt waar is deze hele maatschappij op gebaseerd dan? materiee (kleding) (auto) (huis) (je eigen verzorging) dat laat zogenaamd je suc6 zien ik scheld mn klanten niet uit ik zeg gewoon hoe het is..Aaaah ik had het kunnen weten. De typische woorden van een crackdealer.
Als er iets het afvoerputje van de maatschappij is, dan zijn het wel crackdealers.
Van die mensen die denken dat geld ze status brengt. En geilen op het gevoel van macht als ze hun klanten helemaal verrot schelden, maar zich alsnog met hangende pootjes bij je melden.
Ik ben toch weleens benieuwd, wat probeer je daarmee te compenseren?
Degene die het junk-zijn in stand
Iemand die een junk een junk houdtWat ben jij dan?
Iemand die een junk een junk houdt
Ben jij hier nog steeds die gore onzin van je aan het uitkramen? Ik dacht dat jij de vorige keer high van you’r own supply was, maar helaas ben jij echt zo verknipt in je bovenkamer.Ik behandel ze niet slecht maar ik zeg gewoon hoe het is...zo gaat het gewoon met die junkies ze zien er slecht uit vaak veel problemen geld wat ze lenen enof verdienen brengen ze naar mij en ik hoef er geen moeite voor te doen ik druk het gewoon op de hardste manier uit
Maatschappelijk worden junks als zwak en minderwaardig gezien.
hoezo gore onzin ? Ik vertel de waarheid jou mening zal me n beetje roesten zorg maar dat je je zakken goed vult en dat je het goed hebt.Ben jij hier nog steeds die gore onzin van je aan het uitkramen? Ik dacht dat jij de vorige keer high van you’r own supply was, maar helaas ben jij echt zo verknipt in je bovenkamer.
Ga ergens anders de bink uithangen
Vertrek gewoon van dit forum als je alleen maar onzin kunt uitkramen.Ik behandel ze niet slecht maar ik zeg gewoon hoe het is...zo gaat het gewoon met die junkies ze zien er slecht uit vaak veel problemen geld wat ze lenen enof verdienen brengen ze naar mij en ik hoef er geen moeite voor te doen ik druk het gewoon op de hardste manier uit
Maatschappelijk worden junks als zwak en minderwaardig gezien....
Heb je mijn 600 waarschuwingen gelezen?Dus omdat ik 1x een lijntje hebt gepakt om mn spul te testen als ik alles bij elkaar in mn leven 2 gram heb gesnoven is het veel... hoezo gore onzin ? Ik vertel de waarheid jou mening zal me n beetje roesten zorg maar dat je je zakken goed vult en dat je het goed hebt.
Dus omdat ik 1x een lijntje hebt gepakt om mn spul te testen als ik alles bij elkaar in mn leven 2 gram heb gesnoven is het veel... hoezo gore onzin ? Ik vertel de waarheid jou mening zal me n beetje roesten zorg maar dat je je zakken goed vult en dat je het goed hebt.
Wie zegt dat ik niks bereikt heb ik heb een normaale baan hoor junkies zijn en worden minderwaardig gezien door mensen...geniet jij nog maar lekker even van het vullen van je zakjes dan. Lekker stiekem en achterbaks zaakjes doen in het geheim, en altijd over je schouders moeten kijken om niet geript te worden, of om opgepakt te worden door justitie. En dan ben je alsnog al je zuurverdiende centjes kwijt. Maarja, dat machtige gevoel dat “ minderwaardige junkies “ jou nodig hebben, dat geeft jou vast heel veel voldoening. Toch nog iets bereikt in je leven😂
Ik ga geen risico lopen voor paar 10tjes 🤣🤣🤣 zorg voor een goede connect investeer mee dan krijg je t voor een prikkie ik praat niet slecht over mn clienteel ik zeg de harde waarheid wat moet dan zeggen iedere dealer maakt zich schuldig aan het beschadigen van mensen.Veel stoere praatjes jij. Zakken vullen enzo. Wrs verkoop je crack die tien maal versneden is voor het bij jou komt en maakt je er nog eens voor de helft troep van om enkele tientjes meer te prikken. 0 respect naar je clienteel zegt ook al genoeg over de rotzooi die je verkoopt en er dan openlijk over zingen op een openbaar forum. Zou me niet verbazen als de enige zakken die jij nog gaat vullen vuilniszakken op cel zijn.
Wat doe ik fout volgens jou ?Heb je mijn 600 waarschuwingen gelezen?
En wat kom je hier op het forum zoeken?
Zie:Wat doe ik fout volgens jou ?
Zo dan, dit bericht zegt heel veel over jou en niet zoveel over de mensen over wie je het hebt. De respectloze manier waarop je op een bepaalde groep neerkijkt en erover spreekt plaatst jou in mijn ogen zo'n beetje onder het afvoerputje.
Wel een goede manier om jezelf als dealer te profileren hier, dat geef ik je na. Anyway, je respectloze gedrag mag je lekker voor je houden, daarvoor geef ik je bij deze een waarschuwing.
En een kleine toevoeging gezien je andere berichten: als we je hier betrappen op welke poging tot dealen dan ook ben je sowieso permanent geband.
Toevoeging nummer twee: ik ban je dubbelaccount (@uberdolledokus), bij je volgende dubbelaccount bannen we ook je originele account.
Toevoeging nummer drie: schelden met kanker mag je ook mee stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."