#1
Wie zegt dat ik een dealer ben misschien ben ik wel gewoon aan het trollenMaar wat wil je hier nou mee bereiken dan? Ga lekker verder met dealen maar laat het forum met rust.
Je bent totaal geen toegevoegde waarde mocht je dat nog niet doorhebben😉