Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBasecoke rituelen

Basecoke rituelen

48 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Torchic zei:
Maar wat wil je hier nou mee bereiken dan? Ga lekker verder met dealen maar laat het forum met rust.

Je bent totaal geen toegevoegde waarde mocht je dat nog niet doorhebben😉
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat ik een dealer ben misschien ben ik wel gewoon aan het trollen
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delange1990 zei:
Wie zegt dat ik een dealer ben misschien ben ik wel gewoon aan het trollen
Klik om te vergroten...
Dan ben je al helemaal geen toevoeging voor het forum.
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Torchic zei:
Dan ben je al helemaal geen toevoeging voor het forum.
Klik om te vergroten...
Gelukkig stelletje kanker junks
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Bekijk bijlage 50939
Klik om te vergroten...
Ik gniffelde hardop in het OV, thanks.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Delange1990 zei:
Is tog mijn mening en ik weet van heel veel andere mensen ook dat er gewoon neergekeken word op junks en verslaafden.....dat is nou eenmaal de waarheid
Klik om te vergroten...
Forumregels gelden evengoed voor jou, ook al vindt je zelf van niet. Wat je mening is kan me weinig schelen, er is niks mis met je mening voor je houden.
Delange1990 zei:
Wie zegt dat ik een dealer ben misschien ben ik wel gewoon aan het trollen
Klik om te vergroten...
Trollen is evengoed niet toegestaan.

Delange1990 zei:
Gelukkig stelletje kanker junks
Klik om te vergroten...
En daar komt je eerste ban voor respectloos gedrag! Je was gewaarschuwd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Delange1990 zei:
Junkies zijn minderwaardig
Klik om te vergroten...
Empathie vergt een zekere mate van intelligentie. Jij bent te zwakzinnig om je te realiseren dat er ook andere mensen zijn die net als jij gevoelens hebben en dat ze deel uitmaken van een groter geheel, de samenleving. Jij ziet niets buiten jezelf. Jij bent zo op jezelf gericht dat je voordat je ook maar enige moeite doet om iemand anders situatie te begrijpen, om buiten jezelf te kijken, dat je geblindeerd bent door je eigen arrogantie en laksheid.

Je bent uitschot. Als je niet mee wilt doen in de maatschappij als volwaardig lid dan hoef ik je er niet bij te hebben.

Hopelijk komt ooit het besef dat de wereld niet gemaakt is voor narcisten en egoïsten zoals jij.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Delange1990 zei:
Wie zegt dat ik niks bereikt heb ik heb een normaale baan hoor junkies zijn en worden minderwaardig gezien door mensen...
Klik om te vergroten...

Je plaat blijft hangen, gozer.
a
annoniemmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vraagje voor de basers: Wie van julie valt het ook op dat bij basen in een groepje altijd de zelfde dingen komen kijken zoals praten over anderen de coke afzeiken spraakverwarring etc
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Junkies zijn het afvoerputje van de maatschapij , en ik lach me kapot als ze hun zuurverdiende geld naar mij brengen waar ik zonder enige moeite wat voor moet doen pak ik dat in no time af en die junkies ,
verrot gebit broodmager spierwit hele leven naar de kk en ik tel het geld
🤣🤣🤣 en hun maar uitkoken en roken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."