Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBasecoke rituelen

Basecoke rituelen

48 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat dat bij elke drugs wel voorkomt. Je vindt uiteindelijk je weg in de activiteiten die je graag doet tijdens gebruik. En als je die gebonden hebt, zijn het na een tijdje vaak dezelfde rituelen. Is mijn ervaring in elk geval.

Met base heb ik zelf geen ervaring.
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Junkies zijn het afvoerputje van de maatschapij , en ik lach me kapot als ze hun zuurverdiende geld naar mij brengen waar ik zonder enige moeite wat voor moet doen pak ik dat in no time af en die junkies ,
verrot gebit broodmager spierwit hele leven naar de kk en ik tel het geld
🤣🤣🤣 en hun maar uitkoken en roken
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Heb je mijn 600 waarschuwingen gelezen?

En wat kom je hier op het forum zoeken?
Klik om te vergroten...
Wat doe ik fout volgens jou ?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Delange1990 zei:
Wat doe ik fout volgens jou ?
Klik om te vergroten...
Zie:
Mevrouw Pløp zei:
Zo dan, dit bericht zegt heel veel over jou en niet zoveel over de mensen over wie je het hebt. De respectloze manier waarop je op een bepaalde groep neerkijkt en erover spreekt plaatst jou in mijn ogen zo'n beetje onder het afvoerputje.

Wel een goede manier om jezelf als dealer te profileren hier, dat geef ik je na. Anyway, je respectloze gedrag mag je lekker voor je houden, daarvoor geef ik je bij deze een waarschuwing.

En een kleine toevoeging gezien je andere berichten: als we je hier betrappen op welke poging tot dealen dan ook ben je sowieso permanent geband.

Toevoeging nummer twee: ik ban je dubbelaccount (@uberdolledokus), bij je volgende dubbelaccount bannen we ook je originele account.

Toevoeging nummer drie: schelden met kanker mag je ook mee stoppen.
Klik om te vergroten...
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Zie:
Klik om te vergroten...
Is tog mijn mening en ik weet van heel veel andere mensen ook dat er gewoon neergekeken word op junks en verslaafden.....dat is nou eenmaal de waarheid
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Delange1990 zei:
Is tog mijn mening en ik weet van heel veel andere mensen ook dat er gewoon neergekeken word op junks en verslaafden.....dat is nou eenmaal de waarheid
Klik om te vergroten...
Maar wat wil je hier nou mee bereiken dan? Ga lekker verder met dealen maar laat het forum met rust.

Je bent totaal geen toegevoegde waarde mocht je dat nog niet doorhebben😉
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Maar wat wil je hier nou mee bereiken dan? Ga lekker verder met dealen maar laat het forum met rust.

Je bent totaal geen toegevoegde waarde mocht je dat nog niet doorhebben😉
Klik om te vergroten...
Wie zegt dat ik een dealer ben misschien ben ik wel gewoon aan het trollen
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delange1990 zei:
Wie zegt dat ik een dealer ben misschien ben ik wel gewoon aan het trollen
Klik om te vergroten...
Dan ben je al helemaal geen toevoeging voor het forum.
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
Dan ben je al helemaal geen toevoeging voor het forum.
Klik om te vergroten...
Gelukkig stelletje kanker junks
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
dupont zei:
Bekijk bijlage 50939
Klik om te vergroten...
Ik gniffelde hardop in het OV, thanks.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Delange1990 zei:
Is tog mijn mening en ik weet van heel veel andere mensen ook dat er gewoon neergekeken word op junks en verslaafden.....dat is nou eenmaal de waarheid
Klik om te vergroten...
Forumregels gelden evengoed voor jou, ook al vindt je zelf van niet. Wat je mening is kan me weinig schelen, er is niks mis met je mening voor je houden.
Delange1990 zei:
Wie zegt dat ik een dealer ben misschien ben ik wel gewoon aan het trollen
Klik om te vergroten...
Trollen is evengoed niet toegestaan.

Delange1990 zei:
Gelukkig stelletje kanker junks
Klik om te vergroten...
En daar komt je eerste ban voor respectloos gedrag! Je was gewaarschuwd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Delange1990 zei:
Junkies zijn minderwaardig
Klik om te vergroten...
Empathie vergt een zekere mate van intelligentie. Jij bent te zwakzinnig om je te realiseren dat er ook andere mensen zijn die net als jij gevoelens hebben en dat ze deel uitmaken van een groter geheel, de samenleving. Jij ziet niets buiten jezelf. Jij bent zo op jezelf gericht dat je voordat je ook maar enige moeite doet om iemand anders situatie te begrijpen, om buiten jezelf te kijken, dat je geblindeerd bent door je eigen arrogantie en laksheid.

Je bent uitschot. Als je niet mee wilt doen in de maatschappij als volwaardig lid dan hoef ik je er niet bij te hebben.

Hopelijk komt ooit het besef dat de wereld niet gemaakt is voor narcisten en egoïsten zoals jij.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Delange1990 zei:
Wie zegt dat ik niks bereikt heb ik heb een normaale baan hoor junkies zijn en worden minderwaardig gezien door mensen...
Klik om te vergroten...

Je plaat blijft hangen, gozer.
a
annoniemmLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vraagje voor de basers: Wie van julie valt het ook op dat bij basen in een groepje altijd de zelfde dingen komen kijken zoals praten over anderen de coke afzeiken spraakverwarring etc
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
annoniemm zei:
Vraagje voor de basers: Wie van julie valt het ook op dat bij basen in een groepje altijd de zelfde dingen komen kijken zoals praten over anderen de coke afzeiken spraakverwarring etc
Klik om te vergroten...
Mijn hele verslaving was één groot ritueel. En dat ritueel voelde altijd goed maar bracht me wel steeds dichter bij de afgrond. Nu ik wat langer clean ben zie ik al een completer plaatje - inclusief de redenen om de rituelen te laten starten.

Pas op net basecoke, het is zo onwijs verslavend en door de gewoontes er omheen wordt het nog lastiger om eraf te komen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Mijn hele verslaving was één groot ritueel. En dat ritueel voelde altijd goed maar bracht me wel steeds dichter bij de afgrond. Nu ik wat langer clean ben zie ik al een completer plaatje - inclusief de redenen om de rituelen te laten starten.

Pas op net basecoke, het is zo onwijs verslavend en door de gewoontes er omheen wordt het nog lastiger om eraf te komen.
Klik om te vergroten...
Dit dus , het is zo verslavend dat je steeds meer blijven gebruiken. Echter tijd terug als ik een laten we zeggen veeel/genoeg heb om ook te delen wordt het saai na een tijdje. Dan kost het ook maar weinig in verhouding, maar als je zoveel hebt wordt het steeds minder interessant of fijn.

Toen stopte ik en ging weer wiet roken.
Coke is zo slecht voor je lichaam.
Stay strong het kost veel en je krijgt er niks voor terug.

Ik hoop dat je stopt met cocaïne..
F
FlyingAngel90Lid
01-01-2024, 00:00
#17
annoniemm zei:
Vraagje voor de basers: Wie van julie valt het ook op dat bij basen in een groepje altijd de zelfde dingen komen kijken zoals praten over anderen de coke afzeiken spraakverwarring etc
Klik om te vergroten...
dupont zei:
Mijn hele verslaving was één groot ritueel. En dat ritueel voelde altijd goed maar bracht me wel steeds dichter bij de afgrond. Nu ik wat langer clean ben zie ik al een completer plaatje - inclusief de redenen om de rituelen te laten starten.

Pas op net basecoke, het is zo onwijs verslavend en door de gewoontes er omheen wordt het nog lastiger om eraf te komen.
Klik om te vergroten...
Dat is net wat het moeilijk maakt om met een verslaving te stoppen . Bezigheid als je drugs aan het gebruiken bent de tijd vliegt voorbij en eenmaal je die bezigheid gewoon bent is het een soort routine waar je telkens weer in beland .
Zo herkenbaar je moet volledig loskunnen rukken van je dagelijkse routines en heel goeie bezigheden hebben waardoor je niet terug grijpt naar je oude routines, die je zo gewoon bent van dag en dag uit elke keer opnieuw te doen. Mentaal is die bezigheid iets enorm lastig naast het lichamelijk gezien welke drugsverslaving. Maar gelijk je zegt een keer het je uiteindelijk gelukt is voel je bij manier van spreken koning op aarde.

Geef je 1000000% gelijk basecoke heel snel verslavend kan worden als het een gewoonte wordt in jouw structuur/ leven en er vanaf geraken is 1000000% keer lastiger dan er mee te beginnen .
Ik wens je alleszins nog heel veel succes en ik zal voor je duimen je niet terug ooit in jouw oude gewoontes hervalt.
Zorg zeker en vast je niet te veel verveeld enzo want door de verveling hervallen de meeste terug. Spreek van ondervinding geloof mij na 5 jaar clean terug hervallen is shit . En elke keer wordt lastiger en lastiger om te stoppen. Maar als uiteindelijk lukt voel je geweldig.
Zorg altijd dat ik noodoplossing heb moest
Ik ooit terug in heel erge verveling enzo terug terechtkomen want ik ben blij van heroine en coke verslaving vanaf ben dagelijks die routine en dagelijkse sleur .
alle dagen opnieuw bascule en Chinezen op den deur steekt het tegen en haat je het maar toch blijf je verder doen
a
annoniemmLid
01-01-2024, 00:00
#18
Delange1990 zei:
Basecoke is voor junkies
Klik om te vergroten...
wat is er mis met junkies?
F
FlyingAngel90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdloos zei:
Dit dus , het is zo verslavend dat je steeds meer blijven gebruiken. Echter tijd terug als ik een laten we zeggen veeel/genoeg heb om ook te delen wordt het saai na een tijdje. Dan kost het ook maar weinig in verhouding, maar als je zoveel hebt wordt het steeds minder interessant of fijn.

Toen stopte ik en ging weer wiet roken.
Coke is zo slecht voor je lichaam.
Stay strong het kost veel en je krijgt er niks voor terug.

Ik hoop dat je stopt met cocaïne..
Klik om te vergroten...
ik ben er mee gestopt jaren verslaafd geweest . Onverwachts zwanger en dat was enorme motivatie en dan goeie 5 jaar clean . Maar dan 1 stomme fout en terug verslaafd eventjes maar gelukkig terug clean al tijd .

Geef je gelijk is slecht voor je lichaam en eenmaal terug goed clean besef je zoveel beter is maar het is soms lastig gewoon om er te geraken dat besef maar al te goed
En niet iedereen kan zo sterk blijven want eerlijk gezegd zal dat altijd kleine beetje strijd zijn innerlijk
Als je ooit nog eens laat verleiden kan je zo snel terug vertrokken
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Basecoke is voor junkies

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."