Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsImmuun voor coke?

Immuun voor coke?

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pietlul zei:
als je goeie hebt merk je het inslaan net als speed of pillen ht is overduidelijk een high die inkickt.
als coke saai is dan gaat er iets niet helemaal lekker
Klik om te vergroten...
Dat geldt voor jou misschien, voor veel andere mensen niet. En nee, dat ligt zeker niet aan de kwaliteit 😉
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Timmy Taakstraf zei:
Hi, ik ging laatst snuiven met een vriend van mij. Normaalgesproken doen we dan vaak Ketamine ofzo maar deze keer wilde hij voor het eerst coke proberen. Ik had 1 gram gehaald en hier als eerst wat van genomen. Hij wilde wachten om te kijken hoe ik me voelde. Aantal minuten later voelde ik me wel lekker. Hij besloot zijn eerste lijntje te nemen. Echter 20 minuten later voelde hij nogsteeds niks. Na 45 minuten besloot hij een tweede te nemen, tevergeefs. Hij voelde niks. Hoe kan dit? Kan je immuun zijn voor de effecten van Cocaïne?

-T
Klik om te vergroten...
Coke is gewoon heel saai. Waarschijnlijk deed het wel wat, maar kon hij de effecten niet goed herkennen. De effecten zijn ook niet echt uitgesproken. Dus dat zou makkelijk kunnen.
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je goeie hebt merk je het inslaan net als speed of pillen ht is overduidelijk een high die inkickt.
als coke saai is dan gaat er iets niet helemaal lekker
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry dat ik het zeg, maar kut coke. Ga niet op deals, probeer brokken ipv poeder. Immuum voor cocaine zou desastreus zijn voor de functionering van je hersenen aangezien verschillende neurotransmitters vanaf het axon uiteinde in de neuroon niet kunnen binden aan een receptor aan het dendriet van de volgende neuroon in ketting. Om een normaal functionerend brein te hebben moeten deze neurotransmitters via de sinaps van het axon uiteinde het dendriet bereiken, verbinden aan een receptor en ioen kanalen openmaken wat de cel vervolgens depolariseerd/positief geladen raakt en graag een nieuw signaal (neurotransmitter) afstaat aan de volgende in de keten. Ook is de activatie van de specifieke gedeelts in de cel belangrijk waardoor je dus ook daadwerkelijk iets voelt. Naast dat het dopamine nadoet vermindert/stopt het ook de heropname hiervan.

Wat jij nu besschrijft is een brein met totaal defecten netwerken, dit lijkt mij niet mogelijk, ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is in leven te zijn zonder die systemen,

Een andere mogelijkheid, maar dan zou je ook dood zijn is dat de neurone-netwerken die beinvloed worden gehyperpolariseerd(negatief) zijjn wat betekent dat de waarschijnlijkheid dat ze nog een neurotransmitter door gaaan geven erg klein wordt. Dit is wat downers doen, maar dan erg gericht en die systemen zijn complexer. Goede coke is er duur en ik hoop dat je het ook niet vindt, want wanneer je he wel een relatief hoog percentage cocaine in je zakje hebt zitten zijn de cravings daarna erg sterk.

Immuun voor een drug ben je niet en ga je waarschijnlijk nooit zijn en voor mij klinkt dit als macho gedrag wat ik totaal niet vindt passen op dit forum.

Wat wel kan is dat je cocaine nuchter vergelijkt met dat wanneer het in combinatie wordt gebruikt met alcohol, dan vormt het namelijk samen een nieuwe substantie coca-ethyleen dat wel tot 4 keer langer werkzaam is, lekkerder voelt dat zeker, voor mij was het te lekker, ben er een beetje in doorgeslagen, maar goed deze stof is ook extreem schadelijk, maar waarschijnlijk wel wat je zoekt.

Waarschijnlijk waren de dag na geberuik van jouw coke allemaal witte overblijfsels in je neus als je hem met snoot. Dit is dus het versnijdingsmiddel. Pure cocaine doet dat niet, dan vis je alleen maar bloed uit je nues
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
krijgt_kritiek zei:
Immuun voor een drug ben je niet en ga je waarschijnlijk nooit zijn en voor mij klinkt dit als macho gedrag wat ik totaal niet vindt passen op dit forum.
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel meevallen met macho gedrag en meer dat TS gewoon een vraag heeft van hoe kan dit. En waarom merkt me maatje er minder van dan ik.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
krijgt_kritiek zei:
Immuun voor een drug ben je niet en ga je waarschijnlijk nooit zijn
Klik om te vergroten...
Ik heb al m'n hele leven dat ik er weinig van merk. Het doet simpelweg niet veel met me, zeker niet in vergelijking tot mdma, pep of psilocybine. Net zoals tabak, het doet niet veel maar na gebruik wel zin om meer te nemen. Het schakelde wel voor een aantal dagen m'n plezier in andere dingen een soort van uit. De coke die ik heb gebruikt was vaak heel goede kwaliteit, van uitgekookte base coke roken tot krijtjes tot vrij direct van een blok vanuit de haven. Ik kon er dan ook vrij eenvoudig mee stoppen, zelfs roken koste meer moeite. M'n hoogste gebruik was ongeveer wekelijks 1 á 2 gram voor een half jaar lang.
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#7
xammyx zei:
Immuun zijn voor cocaïne lijkt me bijzonder sterk. Heb je de coke laten testen?

Wat natuurlijk ook nog kan is dat je vriend te hoge verwachtingen had van de coke. Heb wel eens vaker gezien dat sommige mensen dachten dat ze een wereldse high zouden krijgen van coke en dan valt het uiteraard tegen. Coke is lekker maar je moet het natuurlijk niet gebruiken met de verwachting dat er een compleet nieuwe wereld voor je open zal gaan.

Mijn beste tip voor nu is laat de coke eerst ff testen dan weet je wat je in huis hebt.
Klik om te vergroten...
Dit had ik de eerste keer dus enorm. Ook het feit dat ik al redelijk moe was en het laat in de nacht met een groepje vrienden was, hielp niet mee in de beleving.
Nu ik het alleen heb gedaan en de lijntjes zelf heb gezet, merk ik er echt iets van.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Cocaine niet kunnen voelen lijkt me superkut
Je weet niet wat je mist heur lekker zuipen en snuiven met vrienden leuk feestje ervan maken lekker hoor!
Voorral bij het zuipen waardeer ik coke heel erg eigenlijk nog meer dan speed.
Het maakt het dronken zijn perfect af, de coke maakt het compleet.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
Natuurlijk is ieder lichaam anders, maar er écht niks van voelen? dat klopt niet.

Het zal wel rommel geweest zijn.
Klik om te vergroten...
Kan je vertellen dat ik echt goede kwaliteit had (vaak genoeg althans) en ja, daar voel ik misschien wel wat van, maar dat valt in het niet met andere drugs zoals pep, truffels, mdma, etc... kreeg wel cravings, maar uiteindelijk doet het spul zelf gewoon bar weinig. Vergelijkbaar met tabak voor mij. Heb het ondertussen dan ook alweer meer dan 10 jaar niet genomen (tabak nog langer niet meer).
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
StraffeNeel zei:
Kan je vertellen dat ik echt goede kwaliteit had (vaak genoeg althans) en ja, daar voel ik misschien wel wat van, maar dat valt in het niet met andere drugs zoals pep, truffels, mdma, etc... kreeg wel cravings, maar uiteindelijk doet het spul zelf gewoon bar weinig. Vergelijkbaar met tabak voor mij. Heb het ondertussen dan ook alweer meer dan 10 jaar niet genomen (tabak nog langer niet meer).
Klik om te vergroten...
Coke doet voor mij ook bar weinig. Alleen met alcohol op begrijp ik het enigszins maar alleen.. doe mij dan maar pep. Wat ik ook liever niet doe tbh

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."