Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry dat ik het zeg, maar kut coke. Ga niet op deals, probeer brokken ipv poeder. Immuum voor cocaine zou desastreus zijn voor de functionering van je hersenen aangezien verschillende neurotransmitters vanaf het axon uiteinde in de neuroon niet kunnen binden aan een receptor aan het dendriet van de volgende neuroon in ketting. Om een normaal functionerend brein te hebben moeten deze neurotransmitters via de sinaps van het axon uiteinde het dendriet bereiken, verbinden aan een receptor en ioen kanalen openmaken wat de cel vervolgens depolariseerd/positief geladen raakt en graag een nieuw signaal (neurotransmitter) afstaat aan de volgende in de keten. Ook is de activatie van de specifieke gedeelts in de cel belangrijk waardoor je dus ook daadwerkelijk iets voelt. Naast dat het dopamine nadoet vermindert/stopt het ook de heropname hiervan. Wat jij nu besschrijft is een brein met totaal defecten netwerken, dit lijkt mij niet mogelijk, ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is in leven te zijn zonder die systemen, Een andere mogelijkheid, maar dan zou je ook dood zijn is dat de neurone-netwerken die beinvloed worden gehyperpolariseerd(negatief) zijjn wat betekent dat de waarschijnlijkheid dat ze nog een neurotransmitter door gaaan geven erg klein wordt. Dit is wat downers doen, maar dan erg gericht en die systemen zijn complexer. Goede coke is er duur en ik hoop dat je het ook niet vindt, want wanneer je he wel een relatief hoog percentage cocaine in je zakje hebt zitten zijn de cravings daarna erg sterk. Immuun voor een drug ben je niet en ga je waarschijnlijk nooit zijn en voor mij klinkt dit als macho gedrag wat ik totaal niet vindt passen op dit forum. Wat wel kan is dat je cocaine nuchter vergelijkt met dat wanneer het in combinatie wordt gebruikt met alcohol, dan vormt het namelijk samen een nieuwe substantie coca-ethyleen dat wel tot 4 keer langer werkzaam is, lekkerder voelt dat zeker, voor mij was het te lekker, ben er een beetje in doorgeslagen, maar goed deze stof is ook extreem schadelijk, maar waarschijnlijk wel wat je zoekt. Waarschijnlijk waren de dag na geberuik van jouw coke allemaal witte overblijfsels in je neus als je hem met snoot. Dit is dus het versnijdingsmiddel. Pure cocaine doet dat niet, dan vis je alleen maar bloed uit je nues"
"krijgt_kritiek zei: Hallo allemaal, dit is een drug waar vrijwel niets over te vinden is op het internet. Zelf ben ik vrij nieuw met opiaten, eigsnlijk vrijwel geen ervaring. Om even op een rijtje te zetten waar ik van onder invloed ben. 2 liter bier en een lijn cocaine. Ongeveer een uur geleden heb ik 30mg o-dsmt oraal genomen. Maar nu wil ik het graag hebben over het topic hebben. Er is vrijwel niks te vinden over 2map op het internet. Zojuist heb ik 20 miligram nasaal ingenomen. Ik raadt niemamd aan dit te nemen aangezien het gebrek aan informatie. Zelf heb ik al eerder vandaag hooikoorts tabletten op want de jeuk die je van deze substantie kunt krijgen is abnormaal naar mijn ervaring. Ik heb nog nooit deze substantie nasaal genomen, alleen een paar keer oraal. 08:00 inname van de 2map 20mg nasaal 08:05 het gevoel van een warm dekentje komt over me heen. 08:15 het lijkt al weer af te vlakken, ookal heb ik één oog dicht terwijl ik type. 08:20 jeuk is toch nog aanwezig 09:40 best saaie tripreport, beetje jeuk en verdoofd, niet zoveel aan Updates zullen volgen Klik om te vergroten... Overigens dit was een enorm slecht en overantwoord tripreport. Ik was zelf niet handig bezig op dat moment en overweeg ook het te verwijderen. Wel kunnen mensen mij vragen stellen over mijn ervaringen met dit middel. Alles wat ik zeg is natuurlijk onbetrouwbaar, ik ben geen wetenschapper en op het reguliere en dus niet wetenschappelijke internet is ook onvoldoende te vinden om naar door te linken."
"Boyman zei: Welkom op het forum! Denk dat het weinig toevoegt om een trip report te schrijven over een al onbekend middel als je het ook nog eens combineert met alcohol, cocaine en o-dsmt. Als het al een bepaalde werking heeft, zul je niet echt kunnen onderscheiden wat het precies doet toch? Klik om te vergroten... Helemaal mee eens!"
"Hippie Langwaus zei: 2-METHYL-AP-237 lijkt een zeer bijtende stof te zijn. Had je geen last na het snuiven? Klik om te vergroten... Nee, van de weinige dingen die over deze substantie te vinden zijn, schijnt er inderdaad veel benadrukt te worden hoe caustiisch dit is. Gevoelsmatig viel dit nasaal dus mee, daarmee wil ik niet zeggen dat het niet enorm slecht is geweest voor mijn neus. Überrhaupt is dat altijd een rare kwestie, hetzelfde geldt voor "relatief" pure cocaine vs amfetamine. Amfetamine brandt enorm bij mij, maar geeft achteraf geen los van neusblokkades geen schade merken (nogmaals zover ik het ervaar). Cocaine doet minder pijn, maar daarbij is de schade wel degelijke te merken d.m.v. bloed etc."
"En voor de duidelijkheiid, GHB heeft wannerer recreatief gedosseerd geen subtiele effecten. Het werkzame/voelbare spectrum is gewoon extreem klein. Wanneer je ook maar een heel klein beetje over de treshold heen gaat, zijn de effecten al snel vrij sterk. Kleine waarschuwing erbij, uppers onderdrukken gevoelens zoals duizeligheiid en verlies van motoriek heel erg, wanneer deze uitwerken en je hebt een flinke dosis g op lig je daarna waarschijnlijk een vis na te doen."
"Als je vragen hebt over G gebruik en ervaringen mag je me een berichtje sturen, ik heb hier helaas te veel ervaring mee, vooral in combigebruik."
"Casrus zei: Mijn (heel beperkte) ervaringen met GHB (en GBL) zijn dat hoewel -bij mij- de euforie en de schijnbare roes niet overweldigend waren, gaandeweg tóch duidelijk werd dat de rush aanzienlijk veel heftiger was dan het gevoel dat erbij kwam. Zelf heb ik GHB alleen voor seks gebruikt en hoewel ik veel minder 'dronken' was dan met alcohol en helderder en veel meer gecoördineerd, was ik toch héél véél gemakkelijker. Volgens mij hebben jullie dus allebei gelijk. GHB is zowel een subtiel als een heftig middel. Klik om te vergroten... Hangt compleet af van de dosering, alleen bij GHB kan 1 militer het verschill maken tussen 2 bier en een heel krat"
"StraatPiraat zei: Ik heb echt veel verschillende middelen geprobeerd vooral in combigebruik (voor de kliniek hield ik een lijstje bij, meer dan 80+ stoffen) en ik nam naar mijn 'normale' feestjes dan ook wel een cocktail van 5 verschillende drugs/rc's mee. Mijn ervaring met GHB is hetzelfde, en mijn ervaring met drugs in het algemeen zegt dat @krijgt_kritiek spot on is en je hem beter kan DM'en als je nog eens dergelijk combi use van plan bent. Pas op met dit spul, ik ben verslavingsgevoelig (heb de kliniek op een zijden draadje nog gehaald) en met al die stoffen onder de riem, ben ik altijd nog para voor GHB. Anekdotes geen feiten, maar neem het mee in je beslissingen! Klik om te vergroten... Thankss"
"Casrus zei: Daar heb ik niet voldoende ervaring mee, maar alcohol wordt wel heftiger als je meer neemt, maar het wordt nóóit een ander middel. Klik om te vergroten... Zonder de ervaring is dit lastig uit te leggen en dit topic wordt nu ook chaotisch, je mag me een pb sturen als je vragen hebt en anders hoop ik dat je hier genoeg aan hebt en een leuke ervaring krijgt!"
"Ik raad je aan een neusspoel te kopeen voor na gebruik met daarbij een wateroplossing met jodium vrij zout. Aangezien het een vrij bijtende stof is en de verschillende holtes in verbinding zijn zou het kunnen zijn dat er iets kapot is geggaan, op dezelfde manier als een neusschot. Maar als je alleen coke gebruikt op festivals of feesten met vergelijkbare output aan decibel dan is dat ook wel waarschijnlijk."