#1
Het is vandaag koningsdag de ggd is gesloten dus het duurt een week langer
Haal je je spul dan bij Willem-Alexander?
Het is vandaag koningsdag de ggd is gesloten dus het duurt een week langer
D’r zijn verschillende soorten coke met verschillende soorten structuurHallo ,
Ik heb sinds kort een nieuwe dealer het gaat om een antiliaan ik heb 5 gram van hem gekocht het is een half vingertje hij zei dat het puur was zeggen ze allemaal🤣😅
Toen ik thuis kwam kon ik de coke met mijn handen opbreken het leek wel kauwgom klei achtig als ik het met een pasje fijn druk op een bord blijft het plakken
Als het even heeft gelegen kunje het wel superfijn crushen tot poeder
Ik heb 2 lijnen neergelegd de eerste lijn viel echt goed superchillen de 2e lijn heeft zoon 2 uur op het bord gelegen toen ik deze opsnoof leek de lijn niet egaal naar binnen te komen was wat klonterig
Nog nooit zoon coke gezien of gehad ik had wel neuspijn en als ik mn vinger in mn neus deed was t bloederig en redelijk verstopt
Zo ziet het spul eruit zie fotosBekijk bijlage 50796
Dat is eigenlijk alleen bij Colo zo, bij Boli en Peru zit dat er eigenlijk nooit in.70% van samples getest in Zwitserland en Duitsland zit er een kleine percentage levamisole in versneden. Als je dagelijks enkel grammen wegsnuift zal dat zeker geen goed doen aan je neus maar dat heb je met puur spul ook. Zoals eerder gezegd, testen! Dan ben je zeker en ga je geen last hebben van horror verhalen.
Alles is zeker als sneeuw voor de zon verdwenen?ieder geval aanstaande donderdag breng ik het naar de ggd om te laten testen.
Neem een kijkje in de kerkers! Uberdolledokus vermaakt zich daar prima met zijn andere eprsoonlijkheid, Delange90Alles is zeker als sneeuw voor de zon verdwenen?
Waar blijft de uitslag! 😡
Dat is eigenlijk alleen bij Colo zo, bij Boli en Peru zit dat er eigenlijk nooit in.
Ik gebruik helemaal geen coke, maar ik weet wel wie, wat en hoe ze de originele blokken (geen systeem blokken) binnentrekken (en dan bedoel ik exacte locatie, van zuid amerika tot schiphol (in 90% van de gevallen) want gaat altijd een tracker in zending mee, hier wordt op voorhand al een filmpje van gestuurt in welke doos de tracker gaat). Ik ben gewoon degene die het altijd wegbrengt naar testservice voor hun. Dus weet ook exact wat erin zit. Levamisol is niet iets waar ze hier mee gaan versnijdenEn dat onderbouw je met ...? 99% van de eindgebruikers zoals jij weten niet eens welk logo het blok heeft waar hun packie van geschraapt is.
Ik gebruik helemaal geen coke, maar ik weet wel wie, wat en hoe ze de originele blokken (geen systeem blokken) binnentrekken (en dan bedoel ik exacte locatie, van zuid amerika tot schiphol (in 90% van de gevallen) want gaat altijd een tracker in zending mee, hier wordt op voorhand al een filmpje van gestuurt in welke doos de tracker gaat). Ik ben gewoon degene die het altijd wegbrengt naar testservice voor hun. Dus weet ook exact wat erin zit. Levamisol is niet iets waar ze hier mee gaan versnijden
Mwah. Ik heb mijn dealer wel eens gevraagd of hij zijn eigen spul wel eens had gehad. Hij zei toen iets in de trant van "ik kijk wel uit". Eigenlijk zegt @caninus dat hier ook.Je gebruikt het niet, maar "je weet wel wie".
Wat een gelul.
Never get high on someone else's supply! Als het cannabis betreft, is dat een goede slogan.Never get high on your own supply.
Mwah. Ik heb mijn dealer wel eens gevraagd of hij zijn eigen spul wel eens had gehad. Hij zei toen iets in de trant van "ik kijk wel uit". Eigenlijk zegt @caninus dat hier ook.
Ik denk dat een slimme leverancier er ook nooit aan begint want dat heeft een hele grote kans om fout af te lopen. Never get high on your own supply.
Logo's en blokken. Volgens mij noemen.we dat tegels en stempels. Bij nieuw geperste blokken is duidelijk verschil te zien blok is vaak beetje stoffig en geen stempel. Maar ook stempel zecht niet alles .tegels hebben dan wel goede en bekende Zelfde maker . Maar een ander seizoen meer minder regen iets meer zon. maakt ook al veel verschil in het bekende product. Beste is !!!bouw lab kook rauw naar rock/borrie, rewind it to S. Dan heb je schonere zachte snuif. Maar er wordt al gekloot en gemengd van af moment dat de landbouw gedaan is en verwerking naar product begint. Niks is zeker en alles is goed of slecht. Nu al 30 jaar af en aan genietende gebruiker .van alles gezien en geleerd. Een persoonlijke smaak is voor iedereen anders...o en btw goede coke bestaat niet. Peace outEn wat is dat nou weer voor gelul over de logo's? Ik weet exact welke blokken origineel zijn en welke systeem blokken die hier geperst zijn (incl.logo)
Serieus? Heb je nu speciaal een account aangemaakt om dit bericht te typen? Wat probeer je nu te zeggen, dat je in die 30 veel gezien, maar weinig nuttige dingen geleerd hebt. En blijkbaar uiteindelijk ook niet de juiste mensen hebt leren kennen (maar dat kan ook te maken hebben met je gebruik, de meeste bekenden van mij hebben het niet zo op eindgebruikers)Logo's en blokken. Volgens mij noemen.we dat tegels en stempels. Bij nieuw geperste blokken is duidelijk verschil te zien blok is vaak beetje stoffig en geen stempel. Maar ook stempel zecht niet alles .tegels hebben dan wel goede en bekende Zelfde maker . Maar een ander seizoen meer minder regen iets meer zon. maakt ook al veel verschil in het bekende product. Beste is !!!bouw lab kook rauw naar rock/borrie, rewind it to S. Dan heb je schonere zachte snuif. Maar er wordt al gekloot en gemengd van af moment dat de landbouw gedaan is en verwerking naar product begint. Niks is zeker en alles is goed of slecht. Nu al 30 jaar af en aan genietende gebruiker .van alles gezien en geleerd. Een persoonlijke smaak is voor iedereen anders...o en btw goede coke bestaat niet. Peace out
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."