Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De coke die je kocht is meer dan waarschijnlijk iets te weinig versneden, dus iets te zuiver voor het snuiven. Pure coke bestaat niet tenzij je hem zelf afkookt in ammoniak en dan nog. Coke tussen de 40% en 75% is goede coke, wellicht zit deze er iets boven wat bloedingen in je neus kan veroorzaken en nog enkele andere onaangename shit kan veroorzaken. Ik koop coke in blokken/Kg en heb in de loop der jaren reeds verscheidene kilo's aangekocht uit diverse landen verschil is de zuiverheid en structuur maar zijn altijd iets wat plakkerig of mals hoe je het ook wil noemen niks mis mee. Coke is gevoelig voor warmte wat wil zeggen dat als je coke te warm wordt dan wordt deze malser en kleverig en dat is reeds bij warm weer of te warm in je broekzak enz. Heeft weinig te maken met wat hij versneden is, de impact is door versnijdingsmiddelen zeer miniem temperatuur is hier de main factor. Bewaar hem iets koeler dan kamertemperatuur rond de 18 graden. In je koelkast wordt die droger maar te lang daarin of in de vriezer word hij uiteindelijk beton. Dus dit is over het algemeen wat er aan de hand is met plakkerige coke er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen maar ik zou me niet steeds focussen op het slechtste scenario wat meestal door velen gedaan wordt. Ik hoor door sossemannen soms de gekste beweringen en achten zichzelf dikwijls DE expert te zijn als hun grammetje sos niet zo uitziet als daarvoor en verkondigen dan soms zulke bizarre verhalen hilarisch te noemen welliswaar. Rond coke zijn zeer veel onware mythes waaraan men zich vastklampt,ook hier op dit forum zijn ze te horen. Dit alles gezegd zijnde met alle respect naar iedereen toe op dit forum. Laat u vooral niks wijsmaken en laten testen is idd zoals men hierboven al vernoemde geeft u het enige echte antwoord op uw vraag als je dit echt wil."