Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar gevoel in maag van coke.

Raar gevoel in maag van coke.

34 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
SmartieAndMe zei:
slecht slikken door verkeerde ademhaling.
Klik om te vergroten...

That's what she said...
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmartieAndMe zei:
Joopiejo zei:
Alleen slecht slikken?.. dat ken ik niet.
Klik om te vergroten...
Hmm beetje onduidelijk geweest :grin: Als je op de verkeerde manier slikt (drinken, speeksel, e.d.) komt er lucht mee naar je maag. Dat hoopt zich op...

Als je spieren strak staan enzo ga je dus ook op een andere manier slikken, waardoor dat deels ook een opgeblazen of ongemakkelijk gevoel kan geven (klinkt een beetje als een Rennie reclame haha).
Klik om te vergroten...
Ik snap die reclames van opgeblazen gevoel ook nooit zo goed eigenlijk, maar ik denk dat ik wel ongeveer kan voorstellen hoe dat moet zijn. Ik heb dat alleen nooit. Ik boer gewoon indien nodig. Zou dat het zijn? Anyway.. :P
M
MissydaisyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Joopiejo zei:
Ik snap die reclames van opgeblazen gevoel ook nooit zo goed eigenlijk, maar ik denk dat ik wel ongeveer kan voorstellen hoe dat moet zijn. Ik heb dat alleen nooit. Ik boer gewoon indien nodig. Zou dat het zijn? Anyway.. :P
Klik om te vergroten...
Ik heb het elke keer, als ik snuif, of ik nou water drink of alcohol of bijv cola.. en boeren lukt gewoon echt niet waardoor ik veel pijn in mn maag krijg.. soms als ik mn vinger in mn keel stop komt er alleen maar lucht en dan word het beter maar dit lukt maak zelden, en de laatste paar keer word het alleen maar erger.. weet inmiddels niet meer wat ik er aan kan doen en doet verdomde pijn !’ Advies?
M
MissydaisyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Joopiejo zei:
Precies door wat SmartieAndMe zegt. Alleen slecht slikken?.. dat ken ik niet. Rennie vind ik niet zo fijn op dat soort momenten, gewoon alleen eten en drinken werkt voor mij beter. Zoetigheid en vettigheid.
Klik om te vergroten...
Eten kan ik totaal niet met sos op, krijg geen hap door mn keel dus is geen optie voor mij!
M
MissydaisyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hendroid zei:
Ik gebruik heel af en toe weleens coke maar de laatste paar keren dat ik het deed kreeg ik aan het einde van de avond als het een beetje uit begint te werken echt een raar gevoel in mn maag. Moeilijk uit te leggen maar ik voel me dan een beetje misselijk en wil dan boeren laten want dan gaat dat gevoel weg.
Herkent iemand dit of weet iemand waar dit door komt?
Klik om te vergroten...
Ik heb het de laatste keren ook en het word steeds erger, voor mijn gevoel moet ik gewoon veel boeren maar dat lukt op een of andere manier niet.. had je nog een oplossing gevonden?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Missydaisy Dit is een topic van 9 jaar oud waarin je reageert🙈
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Missydaisy zei:
Eten kan ik totaal niet met sos op, krijg geen hap door mn keel dus is geen optie voor mij!
Klik om te vergroten...
Lukt vloeibaar voedsel misschien wel? Als ik geen zin heb om te eten, of er gewoon geen moeite voor wil doen, maak ik een maaltijdshake en gooi ik die snel achterover...
C
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ)Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet dat ik echt heel laat antwoord op dit Topic. Maar ik weet dat er altijd nog mensen zijn met hetzelfde probleem die dit lezen en misschien ook op antwoorden zullen wachten. Maar nu heb ik ook dat probleem na een avond/dag lekker aan de zooi (c°ke/Mefi of miauw(de mmc familie) te zitten. wou ik mijn ervaring + vraag even uiten. Ik sn!ff nu ook al ongeveer 2/3 jaar zo bijna* elk weekend. En ik had er nooit last van. Tot een paar maanden geleden en ik het nu toch een (beetje) meer doe en ik langer opblijf en langer niet eet. heb ik het onlangs ook gekregen zo een irritant gevoel <--(beetje brandend, en is het precies of m'n maagzuur tot in mijn keel zit :/) ik heb sindsdien toch al veel dingen geprobeerd om dat gevoel weg te krijgen. Hier is wat -> kotsen, iets eten, veel boeren laten, veel drinken en pilletje voor de misselijkheid. Maar nog helemaal niks heeft geholpen.🙄 Hoe langer ik gebruik en wakker ben +niks eet. Hoe erger het word. Ik vind dit best irritant maar het is niet dat ik dan stop omdat ik niet meer kan van het irritant gevoel. Ik doe dan meestal gwn lekker verder tot ik van de vermoeidheid moet gaan slapen. Maar nu was mn vraag heeft er echt niemand een idee wat er tegen kan gedaan worden? Zo, ja dan zou ik je echt dankbaar zijn!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Maar nu was mn vraag heeft er echt niemand een idee wat er tegen kan gedaan worden? Zo, ja dan zou ik je echt dankbaar zijn!
Klik om te vergroten...
Please stop trolling 😑🤡😑🤡
C
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ)Lid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Please stop trolling 😑🤡😑🤡
Klik om te vergroten...
Euh? Ik snap niet waarom jij denkt dat ik aan het trollen ben...😐 ik zit met een probleem waar andere mensen ook last van hebben en ik leg alles tot in detail uit en zoek naar een antwoord hoe ik dit kan tegen gaan. En jij denkt dat ik aan het trollen ben? Hou je antwoord voor jezelf! K****
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
2/3 jaar zo bijna* elk weekend.
Klik om te vergroten...
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
het nu toch een (beetje) meer doe en ik langer opblijf en langer niet eet
Klik om te vergroten...
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Hoe langer ik gebruik en wakker ben +niks eet.
Klik om te vergroten...
<- Het tegenovergestelde van deze dingen doen is een antwoord op deze vraag ->
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Maar nu was mn vraag heeft er echt niemand een idee wat er tegen kan gedaan worden?
Klik om te vergroten...
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Euh? Ik snap niet waarom jij denkt dat ik aan het trollen ben...😐 ik zit met een probleem waar andere mensen ook last van hebben en ik leg alles tot in detail uit en zoek naar een antwoord hoe ik dit kan tegen gaan. En jij denkt dat ik aan het trollen ben? Hou je antwoord voor jezelf! K****
Klik om te vergroten...
Jaja doe maar huilie huilie 😭😭😭
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Ik weet dat ik echt heel laat antwoord op dit Topic. Maar ik weet dat er altijd nog mensen zijn met hetzelfde probleem die dit lezen en misschien ook op antwoorden zullen wachten. Maar nu heb ik ook dat probleem na een avond/dag lekker aan de zooi (c°ke/Mefi of miauw(de mmc familie) te zitten. wou ik mijn ervaring + vraag even uiten. Ik sn!ff nu ook al ongeveer 2/3 jaar zo bijna* elk weekend. En ik had er nooit last van. Tot een paar maanden geleden en ik het nu toch een (beetje) meer doe en ik langer opblijf en langer niet eet. heb ik het onlangs ook gekregen zo een irritant gevoel <--(beetje brandend, en is het precies of m'n maagzuur tot in mijn keel zit :/) ik heb sindsdien toch al veel dingen geprobeerd om dat gevoel weg te krijgen. Hier is wat -> kotsen, iets eten, veel boeren laten, veel drinken en pilletje voor de misselijkheid. Maar nog helemaal niks heeft geholpen.🙄 Hoe langer ik gebruik en wakker ben +niks eet. Hoe erger het word. Ik vind dit best irritant maar het is niet dat ik dan stop omdat ik niet meer kan van het irritant gevoel. Ik doe dan meestal gwn lekker verder tot ik van de vermoeidheid moet gaan slapen. Maar nu was mn vraag heeft er echt niemand een idee wat er tegen kan gedaan worden? Zo, ja dan zou ik je echt dankbaar zijn!
Klik om te vergroten...

Wat een gelul.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Jaja doe maar huilie huilie 😭😭😭
Klik om te vergroten...

Vind jij jezelf nu niet een beetje kinderachtig reageren?
Zijn 1ste bericht meteen als afblokken.
We kunnen gewoon ook even constructief blijven en wat raad meegeven.
Als vraagsteller daarna niet inziet dat waar het misloopt kunnen we die nog altijd het trollenhoekje inschuiven.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekz zei:
Vind jij jezelf nu niet een beetje kinderachtig reageren?
Klik om te vergroten...
Nee dat vind ik niet maar ik denk dat jij dat zelf vind 😊
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Hoe langer ik gebruik en wakker ben +niks eet. Hoe erger het word. [...] Maar nu was mn vraag heeft er echt niemand een idee wat er tegen kan gedaan worden?
Klik om te vergroten...
De vraag stellen is haar beantwoordten !
C
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ)Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
C
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ)Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
Klik om te vergroten...
Als jullie kleine kindjes die niet kunnen lezen of mij klein proberen te krijgen of weet ik veel wat. Geen deftig en normaal antwoord op mijn vraag kunnen geven. Wil ik vriendelijk vragen om gewoon te zwijgen en jullie antwoord voor jullie zelf proberen te houden! Danku! 😒😒
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
Klik om te vergroten...
Stoppen met drugs. Zo simpel is het, dat is de oplossing.
C
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ)Lid
01-01-2024, 00:00
#20
N3K0 zei:
Stoppen met drugs. Zo simpel is het, dat is de oplossing.
Klik om te vergroten...
Wow dat is een slim antwoord seg... Daar was ik nu echt eens naar op zoek! Dankjewel 👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."