#1
SmartieAndMe zei:slecht slikken door verkeerde ademhaling.
That's what she said...
SmartieAndMe zei:slecht slikken door verkeerde ademhaling.
Ik snap die reclames van opgeblazen gevoel ook nooit zo goed eigenlijk, maar ik denk dat ik wel ongeveer kan voorstellen hoe dat moet zijn. Ik heb dat alleen nooit. Ik boer gewoon indien nodig. Zou dat het zijn? Anyway.. :PSmartieAndMe zei:Hmm beetje onduidelijk geweestJoopiejo zei:Alleen slecht slikken?.. dat ken ik niet.Als je op de verkeerde manier slikt (drinken, speeksel, e.d.) komt er lucht mee naar je maag. Dat hoopt zich op...
Als je spieren strak staan enzo ga je dus ook op een andere manier slikken, waardoor dat deels ook een opgeblazen of ongemakkelijk gevoel kan geven (klinkt een beetje als een Rennie reclame haha).
Ik heb het elke keer, als ik snuif, of ik nou water drink of alcohol of bijv cola.. en boeren lukt gewoon echt niet waardoor ik veel pijn in mn maag krijg.. soms als ik mn vinger in mn keel stop komt er alleen maar lucht en dan word het beter maar dit lukt maak zelden, en de laatste paar keer word het alleen maar erger.. weet inmiddels niet meer wat ik er aan kan doen en doet verdomde pijn !’ Advies?Ik snap die reclames van opgeblazen gevoel ook nooit zo goed eigenlijk, maar ik denk dat ik wel ongeveer kan voorstellen hoe dat moet zijn. Ik heb dat alleen nooit. Ik boer gewoon indien nodig. Zou dat het zijn? Anyway.. :P
Eten kan ik totaal niet met sos op, krijg geen hap door mn keel dus is geen optie voor mij!Precies door wat SmartieAndMe zegt. Alleen slecht slikken?.. dat ken ik niet. Rennie vind ik niet zo fijn op dat soort momenten, gewoon alleen eten en drinken werkt voor mij beter. Zoetigheid en vettigheid.
Ik heb het de laatste keren ook en het word steeds erger, voor mijn gevoel moet ik gewoon veel boeren maar dat lukt op een of andere manier niet.. had je nog een oplossing gevonden?Ik gebruik heel af en toe weleens coke maar de laatste paar keren dat ik het deed kreeg ik aan het einde van de avond als het een beetje uit begint te werken echt een raar gevoel in mn maag. Moeilijk uit te leggen maar ik voel me dan een beetje misselijk en wil dan boeren laten want dan gaat dat gevoel weg.
Herkent iemand dit of weet iemand waar dit door komt?
Lukt vloeibaar voedsel misschien wel? Als ik geen zin heb om te eten, of er gewoon geen moeite voor wil doen, maak ik een maaltijdshake en gooi ik die snel achterover...Eten kan ik totaal niet met sos op, krijg geen hap door mn keel dus is geen optie voor mij!
Please stop trolling 😑🤡😑🤡Maar nu was mn vraag heeft er echt niemand een idee wat er tegen kan gedaan worden? Zo, ja dan zou ik je echt dankbaar zijn!
Euh? Ik snap niet waarom jij denkt dat ik aan het trollen ben...😐 ik zit met een probleem waar andere mensen ook last van hebben en ik leg alles tot in detail uit en zoek naar een antwoord hoe ik dit kan tegen gaan. En jij denkt dat ik aan het trollen ben? Hou je antwoord voor jezelf! K****Please stop trolling 😑🤡😑🤡
2/3 jaar zo bijna* elk weekend.
het nu toch een (beetje) meer doe en ik langer opblijf en langer niet eet
<- Het tegenovergestelde van deze dingen doen is een antwoord op deze vraag ->Hoe langer ik gebruik en wakker ben +niks eet.
Maar nu was mn vraag heeft er echt niemand een idee wat er tegen kan gedaan worden?
Jaja doe maar huilie huilie 😭😭😭Euh? Ik snap niet waarom jij denkt dat ik aan het trollen ben...😐 ik zit met een probleem waar andere mensen ook last van hebben en ik leg alles tot in detail uit en zoek naar een antwoord hoe ik dit kan tegen gaan. En jij denkt dat ik aan het trollen ben? Hou je antwoord voor jezelf! K****
Ik weet dat ik echt heel laat antwoord op dit Topic. Maar ik weet dat er altijd nog mensen zijn met hetzelfde probleem die dit lezen en misschien ook op antwoorden zullen wachten. Maar nu heb ik ook dat probleem na een avond/dag lekker aan de zooi (c°ke/Mefi of miauw(de mmc familie) te zitten. wou ik mijn ervaring + vraag even uiten. Ik sn!ff nu ook al ongeveer 2/3 jaar zo bijna* elk weekend. En ik had er nooit last van. Tot een paar maanden geleden en ik het nu toch een (beetje) meer doe en ik langer opblijf en langer niet eet. heb ik het onlangs ook gekregen zo een irritant gevoel <--(beetje brandend, en is het precies of m'n maagzuur tot in mijn keel zit :/) ik heb sindsdien toch al veel dingen geprobeerd om dat gevoel weg te krijgen. Hier is wat -> kotsen, iets eten, veel boeren laten, veel drinken en pilletje voor de misselijkheid. Maar nog helemaal niks heeft geholpen.🙄 Hoe langer ik gebruik en wakker ben +niks eet. Hoe erger het word. Ik vind dit best irritant maar het is niet dat ik dan stop omdat ik niet meer kan van het irritant gevoel. Ik doe dan meestal gwn lekker verder tot ik van de vermoeidheid moet gaan slapen. Maar nu was mn vraag heeft er echt niemand een idee wat er tegen kan gedaan worden? Zo, ja dan zou ik je echt dankbaar zijn!
Jaja doe maar huilie huilie 😭😭😭
Nee dat vind ik niet maar ik denk dat jij dat zelf vind 😊Vind jij jezelf nu niet een beetje kinderachtig reageren?
De vraag stellen is haar beantwoordten !Hoe langer ik gebruik en wakker ben +niks eet. Hoe erger het word. [...] Maar nu was mn vraag heeft er echt niemand een idee wat er tegen kan gedaan worden?
Als jullie kleine kindjes die niet kunnen lezen of mij klein proberen te krijgen of weet ik veel wat. Geen deftig en normaal antwoord op mijn vraag kunnen geven. Wil ik vriendelijk vragen om gewoon te zwijgen en jullie antwoord voor jullie zelf proberen te houden! Danku! 😒😒Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
Stoppen met drugs. Zo simpel is het, dat is de oplossing.Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
Wow dat is een slim antwoord seg... Daar was ik nu echt eens naar op zoek! Dankjewel 👍Stoppen met drugs. Zo simpel is het, dat is de oplossing.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."