Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar gevoel in maag van coke.

Raar gevoel in maag van coke.

34 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
C
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ)Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
C
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ)Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
Klik om te vergroten...
Als jullie kleine kindjes die niet kunnen lezen of mij klein proberen te krijgen of weet ik veel wat. Geen deftig en normaal antwoord op mijn vraag kunnen geven. Wil ik vriendelijk vragen om gewoon te zwijgen en jullie antwoord voor jullie zelf proberen te houden! Danku! 😒😒
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
Klik om te vergroten...
Stoppen met drugs. Zo simpel is het, dat is de oplossing.
C
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ)Lid
01-01-2024, 00:00
#4
N3K0 zei:
Stoppen met drugs. Zo simpel is het, dat is de oplossing.
Klik om te vergroten...
Wow dat is een slim antwoord seg... Daar was ik nu echt eens naar op zoek! Dankjewel 👍
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Als je nog steeds denkt dat je grappig of stoer bent. Mag je op iemand anders reageren! Er staat als bijnaam onder jou gebruikersnaam. "Wijs gebruiker". Was je maar zo wijs als jou bijnaam 😂 Je bent een snotneus die denkt dat domme antwoorden geven een oplossing is voor anderen hun problemen. Ik hoop dat je in het leven even ver geraakt dan dat je antwoorden kunt geven. Ik wil wel eens zien hoever je in het leven staat 🤔even ver als je opmerkingen 😂
Klik om te vergroten...
Je mag mij ook gewoon openbaar aanspreken hoor. Ipv via PB.

Je krijgt een antwoord wat je niet horen wil. En gaat dan huilen.

( En met mij gaat het super goed ik gebruik namelijk niet ieder weekend drugs en heb geen lichamelijke klachten die veroorzaakt kunnen worden door ieder weekend drugs te gebruiken)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas.
Klik om te vergroten...
Aan je nickname te zien ben je wel goed met leestekens 🙂
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
Klik om te vergroten...
Als je blijft last houden van je maag zou ik even langs de huisarts gaan.
Stoppen met elk weekend gebruiken, gezonder gaan leven.
Misschien bied een maagbeschermer/maagzuurremmer een uitweg.
Ik ben geen dokter, ik kan niet in je maag kijken... daarom ff naar de huisarts en even stoppen met drugs is het beste advies dat ik kan geven helaas.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Als jullie kleine kindjes die niet kunnen lezen of mij klein proberen te krijgen of weet ik veel wat. Geen deftig en normaal antwoord op mijn vraag kunnen geven. Wil ik vriendelijk vragen om gewoon te zwijgen en jullie antwoord voor jullie zelf proberen te houden! Danku! 😒😒
Klik om te vergroten...
Misschien moet je eens gaan luisteren in plaats van iedereen om je heen aan te klagen. Dat is typisch verslavingsgedrag. Zoals je nu bezig bent, maar je jezelf kapot. Stop met gebruiken. Ga aan jezelf werken en groei!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?
Klik om te vergroten...
Het zou kunnen dat je last hebt van een beginnende maagzweer. Dan kun je last krijgen van misselijkheid, pijn in de maag, een opgeblazen gevoel, oprispingen (boeren waarbij maagzuur omhoog komt), en overgeven.

Stimulerende drugs zoals cocaïne en 3-MMC verhogen de kans op een maagzweer. Dus als je het wekelijks doet over een lange periode, dan zijn maagklachten inderdaad te verwachten.

Helaas kun je er niet veel meer tegen doen dan minder drugs gebruiken. En naar de dokter gaan.

www.thuisarts.nl

Ik heb een maagzweer

www.thuisarts.nl www.thuisarts.nl
C
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ)Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aan alle die mij geholpen hebben. Heel erg Bedankt! 🙏 En aan alle die mij van het eerste bericht al onrespectvol hebben behandeld. Jij ook bedankt! Zegt veel over wie je bent! En aan een MOD hier. Ik weet dat mn account alleen met een ban verwijderd kan worden. En dat het hier een puinhoop word als dat gebeurd. Maar ik wil echt mn account hiervan! Ik zal ook nooit meer een account willen maken. want dit was mn allereerste vraag en zal zeker ook mijn laatste zijn. sinds ik hier direct zo behandeld word! (Ook omdat ik geen vragen meer zal hebben) Mijn excuses en vriendelijke groet Newbie!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Aan alle die mij geholpen hebben. Heel erg Bedankt! 🙏 En aan alle die mij van het eerste bericht al onrespectvol hebben behandeld. Jij ook bedankt! Zegt veel over wie je bent! En aan een MOD hier. Ik weet dat mn account alleen met een ban verwijderd kan worden. En dat het hier een puinhoop word als dat gebeurd. Maar ik wil echt mn account hiervan! Ik zal ook nooit meer een account willen maken. want dit was mn allereerste vraag en zal zeker ook mijn laatste zijn. sinds ik hier direct zo behandeld word! (Ook omdat ik geen vragen meer zal hebben) Mijn excuses en vriendelijke groet Newbie!
Klik om te vergroten...

Het is ok, Dirkjan.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Can'tStopWon'tStop¯\\_ (ツ) zei:
Ik wil da jullie mn account bannen. Of ik zorg dat ik gebanned word 😉
Klik om te vergroten...
Permaban kan op verzoek geregeld worden hoor. Er wordt dan niets verwijderd, maar je kunt er niet meer bij.

Wbt kinderachtige reacties: je kunt er ook voor kiezen die langs je af te laten glijden.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Permaban kan op verzoek geregeld worden hoor. Er wordt dan niets verwijderd, maar je kunt er niet meer bij.

Wbt kinderachtige reacties: je kunt er ook voor kiezen die langs je af te laten glijden.
Klik om te vergroten...

Streng. Maar je mag. :smilingimp:
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sowieso verstandig om je eten eerst een aantal uur goed te laten verteren gaat veel bloed naar de maag. Als je dan ineens drugs pakt kan niet handig zijn.

je kan BAD gaan en para worden omdat je lichaam al druk bezig is met het verteren van je eten dus ook je hart heeft het al druk
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#14
Hendroid zei:
Ik gebruik heel af en toe weleens coke maar de laatste paar keren dat ik het deed kreeg ik aan het einde van de avond als het een beetje uit begint te werken echt een raar gevoel in mn maag. Moeilijk uit te leggen maar ik voel me dan een beetje misselijk en wil dan boeren laten want dan gaat dat gevoel weg.
Herkent iemand dit of weet iemand waar dit door komt?
Klik om te vergroten...
Zorg voordat je gaat gebruiken dat je goed hebt gegeten en drink ook regelmatig wat
r
ravemeefteefLid
01-01-2024, 00:00
#15
SkittlesAndMe zei:
Ik krijg het van speed vaak, waarschijnlijk zelfde oorzaak. Slecht eten, slecht drinken, slecht slikken door verkeerde ademhaling. Je maag is waarschijnlijk een beetje van streek, een deel van wat je snuift komt uiteindelijk in je maag terecht en dat kan irriteren.

Daarnaast eet je vaak weinig als je een nachtje aan de nif zit, dus je maag is ook nog eens leeg. Je kan dan last krijgen van lucht (vooral als je bier of cola drinkt).

Wat bij mij het best helpt is eten, ook al klinkt dat misschien moeilijk. Yoghurt met muesli, cup a soup, soms met moeite een stokbrood met kruidenboter, knakworstjes. Er is van alles wat wel weg te krijgen is onder invloed :grin: als je weer gegeten hebt ga je vanzelf boeren/scheten en dan is het over :P

Rennie is overigens ook altijd fijn op zulke momenten.
Klik om te vergroten...
Idd gewoon wat eten en dat komt in orde, meestal als ik snuif moet ik als ik lig een enorme scheet laten. Doet goed geloof me

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."