#1
Oke misschien heb ik alles niet zo goed uitgelegd. Of ben ik niet zo goed met punten en kommas. Ff snel samengevat. Ik gebruik nu 2\\3 jaar bijna elk weekend. Ik heb nooit last gehad van mijn maag tijdens het gebruiken. Maar sinds kort heb ik wel last. Maar als ik een langere tijd in 1 keer gebruik en ik niet eet, Of juist wel eet maakt niet uit wat ik eraan probeer te doen... Ik blijf last in mijn maag krijgen. Nu is mn vraag... Weet daar iemand een oplossing voor?