#1
Dank voor je reactie. Is het beste inderdaad. De rest ligt in de prullenbak
Dit !Ja, het is begin van een mentale verslaving, jij ziet het goed.
Gooi maar weg wat nog overgebleven is , of tenminste na het opmaken koop sos niet meer. Never nooit.
Beter spoel je het door de WC. De prullenbak is geduldig...Dank voor je reactie. Is het beste inderdaad. De rest ligt in de prullenbak
Pfff heb dit wel gezien: als iemand iets écht wil hebben, gaat die hele prullenbak met gore inhoud over de kop.Beter spoel je het door de WC. De prullenbak is geduldig...
Dacht hetzelfde. Ik zou het er weer uitvissen uiteindelijk 😅Beter spoel je het door de WC. De prullenbak is geduldig...
Yup 🤗Pfff heb dit wel gezien: als iemand iets écht wil hebben, gaat die hele prullenbak met gore inhoud over de kop.
100% heb zelfs wel eens een zakje keta leeggegooid in mn werkkamer prullenbak. Nou ik zat een uur later gewoon met een rietje in die vuilniszak hoor 😅 gelukkig zat er alleen maar papier in… *shudders*Pfff heb dit wel gezien: als iemand iets écht wil hebben, gaat die hele prullenbak met gore inhoud over de kop.
Er zat alleen maar papier in? Maar je had er een zakje keta in leeggegooid.100% heb zelfs wel eens een zakje keta leeggegooid in mn werkkamer prullenbak. Nou ik zat een uur later gewoon met een rietje in die vuilniszak hoor 😅 gelukkig zat er alleen maar papier in… *shudders*
Ik zie t voor mijn ogen: een collega van Ulixes die stiekem haar keta uit de prullenbak had gejat om te snuiven.Weet je zeker dat je uit de goede prullenbak zat te zuigen? Of was iemand je voor geweest?
Strak en spot-on advies.Ja, het is begin van een mentale verslaving, jij ziet het goed.
Gooi maar weg wat nog overgebleven is , of tenminste na het opmaken koop sos niet meer. Never nooit.
"De geduldige prullenbak". Ik kijk na deze opmerking echt nooit meer op dezelfde manier naar m'n prullenbakBeter spoel je het door de WC. De prullenbak is geduldig...
Ja dit is wat cocaïne met mensen doet.Ik begrijp niet waarom dit spul me zo roept als ik het in de buurt heb.
hahahah je snapt wat ik bedoel grapjasEr zat alleen maar papier in? Maar je had er een zakje keta in leeggegooid.
Weet je zeker dat je uit de goede prullenbak zat te zuigen? Of was iemand je voor geweest?
Ik werk thuis 😇Ik zie t voor mijn ogen: een collega van Ulixes die stiekem haar keta uit de prullenbak had gejat om te snuiven.
Nederland is een drug state!
Ik begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet hoe je een zakje keta in je prullenbak leeg kunt gieten en er even later alleen nog maar papier in zit. Maar ja: Special K hè.hahahah je snapt wat ik bedoel grapjasdenk dat er wel verschil zit tussen je keukenprullenbak en je werkkamerprullenbak XD
Ik werk thuis 😇
Altijd op je hoede blijven in de buurt van prullenbakken.Strak en spot-on advies.
@eenmaalandermaal echt verstandig en goed dat je je probleem in deze vroege fase al in ziet en ook al aan de bel trekt. Dit is de fase waarin je nog vrij gemakkelijk consequent een andere koers kunt varen. Zet 'm nu in. En denk ook niet dat dit je ooit nog anders gaat lukken met dit middel. It's your mind playing games. Het is dan enkel een kw
"De geduldige prullenbak". Ik kijk na deze opmerking echt nooit meer op dezelfde manier naar m'n prullenbak.

Wat begrijp je dan niet? XD Er zit verfrommeld papier in, geen huisvuil. Je gooit er ket bij en je snuift de ket daarna op dan zit er toch alleen papier in?? Ik voel me getrolldIk begrijp eerlijk gezegd nog steeds niet hoe je een zakje keta in je prullenbak leeg kunt gieten en er even later alleen nog maar papier in zit. Maar ja: Special K hè.
Altijd op je hoede blijven in de buurt van prullenbakken.
Bekijk bijlage 60990
Aaah nee nu begrijp ik het.Wat begrijp je dan niet? XD Er zit verfrommeld papier in, geen huisvuil. Je gooit er ket bij en je snuift de ket daarna op dan zit er toch alleen papier in?? Ik voel me getrolld
Hahahaha np ik dacht al 🤣🤣Aaah nee nu begrijp ik het.
Ik dacht dat je bedoelde dat toen je met je rietje aankwam bij je prullenbak er alleen papier in zat en dus geen keta. Dat je daardoor gelukkig niet door kon gaan met je drug misbruik.
Maar je bedoeld gewoon dat je je keta niet met etensresten en dergelijke op hoefde te snuiven.
Excuses voor het misverstand hoor!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."