#1
als je hout met onTbrandbare lak neemt denk ik niet dat je neushaar overhoudt ![:wink:]()
ben wel nieuwsgierig oft gaat werken!!speedsieweepy zei:ik denk niet dat dat gaat werken.
Kzouw zeggen: breng het in de praktijk![]()

Sweet_Shadow zei:Waarom koop je geen (water)pijp? Dan hoef je ook niet meer te draaien + je kunt puur roken. Je hebt hele kleine handige compacte pijpjes die je overal mee naartoe kunt nemen![]()
Mac... zei:Nee je link deed het al niet voordat ik m had ingekort. Had m namelijk eerst geprobeerd.
ja sorry macMac... zei:Ooh zie je, ipv de moderators meteen maar weer de schuld te geven![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."