Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaf idee

Maf idee

30 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je hout met onTbrandbare lak neemt denk ik niet dat je neushaar overhoudt :wink:
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#2
probeer ut en dan wel vertellen he :mrgreen: ben wel nieuwsgierig oft gaat werken!!
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#3
je link doet het nie
maar zet hem op

:P
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raar plan:

aangezien ik echt slecht joints draai (ik kan het wel hoor maar 't duurt zo lang...,)
Heb ik een plan, en ik hoop dat het werkt...,

Ik heb het geprobeerd te tekenen, ik weet natuurlijk niet of het een beetje een goed plan is..., dus geef vooral commentaar...!

link


1. Gaasje
2. aangestampte tabak met wiet
3. Goed geschuurd hout, met ontbrandbare lak er overheen.

Dus ik heb dan een soort ''lege, houte joint'' die je nog vol moet stoppen met shit. Op kan roken, en dan weer vol kan stoppen. Als het een beetje werkt, rook je geen ''papier'' meer en is het makkelijker.

Alleen volgens mij is het probleem dat er te weinig zuurstof bij kan komen:confused:
Én dat je hem, mocht hij uit gaan, erg moeilijk weer aan kan steken:confused:

Lutz

Mod-EDIT: Ik heb ff de link wat ingekort, omdat je anders te veel naar rechts moet scrollen om berichten te lezen.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk niet dat dat gaat werken.
Kzouw zeggen: breng het in de praktijk :sunglasses:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#6
speedsieweepy zei:
ik denk niet dat dat gaat werken.
Kzouw zeggen: breng het in de praktijk :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ja precies, dat zou ik eigenlijk moeten doen. Ik bedoel ik heb wel een keer gehoort dat iemand een ijzeren buisje had met een gaasje in het midden en hier gewoon shit mee rookte.


Eigenlijk komt er wel genoeg zuurstof bij, want je zuigt het zuurstof van de buitenlucht er doorheen. Als je er maar genoeg Shag bij doet denk ik dat het werkt!

Je kunt toch ook een waterpijp roken waarbij er alleen maar wiet in een buisje zit, nou waarom zou dat niet kunnen zonder waterpijp?

Lutz
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom koop je geen (water)pijp? Dan hoef je ook niet meer te draaien + je kunt puur roken. Je hebt hele kleine handige compacte pijpjes die je overal mee naartoe kunt nemen :sunglasses:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kom vreemd genoeg uit bij hotmail :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ik ook ja, had al gelijk zoiets van laat maar.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee je link deed het al niet voordat ik m had ingekort. Had m namelijk eerst geprobeerd.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#11
eerst werkte de link wel hoor. ik heb ut namelijk wel gezien maar nu doettie ut ook niet meer bij mij :confused:
p
platypusLid
01-01-2024, 00:00
#12
whahaha veel plezier! :wave:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sweet_Shadow zei:
Waarom koop je geen (water)pijp? Dan hoef je ook niet meer te draaien + je kunt puur roken. Je hebt hele kleine handige compacte pijpjes die je overal mee naartoe kunt nemen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

kun je niet overal mee naar toe nemen!
lutz

EDIT:
Een mod heeft mijn link verpest, kun je hem weer herstellen? eerst deed hij het gewoon maar nu niet meer nadat jij eraan hebt gezeten...,
thnx
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mac... zei:
Nee je link deed het al niet voordat ik m had ingekort. Had m namelijk eerst geprobeerd.
Klik om te vergroten...

Hij doet het weer!
lutz
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ooh zie je, ipv de moderators meteen maar weer de schuld te geven :tongueout:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is nou het precies de con dat je geen pijpje koopt?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zou ook liever zoiets mafs hebben dan een pijpje :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
mja, puur roken gaat uitstekend met normale vloei daar niet van, maar als het werkt ga ik er ook 1 maken! En anders koop k binnenkort een pijpje :)

Of k zoek ff oude tabakspijp van me pa :)
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mac... zei:
Ooh zie je, ipv de moderators meteen maar weer de schuld te geven :tongueout:
Klik om te vergroten...
ja sorry mac

Kvind pijpje wel lache maar dit lijkt me lauwer...,
kheb al hout maar ik zoek eerst ff een vergelijkbaar beeld omdat ik wel wil weten of het werkt of niet.

lutz
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja ik koop ook altijd gewoon een pijpje in de shop met wat filters
aleen die dingen zitten snel verstopt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."