Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaf idee

Maf idee

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
Dit lijkt je beter? Met een houten staaf in je mond in de rondte zwaaien? Doe mij maar een pijpje :P
Klik om te vergroten...

haha 't was maar een idee:grin: maar kyk houten staaf bedoel ik niet he
Ik bedoel een dun omhulsel van hout, ong. iets groter dan een joint!
Als het werkt hoef je niet meer te draaien!

EDIT:
mijn enige opstakel is eigenlijk: een gewone joint moetje soms al 4/5 keer aansteken als ie lekker sterk is. Als ik dat bij dit ding moet doen kan dat zowieso alleen met lange lucifers..., maar toch zo erg is dat toch niet!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, doe mij dit ding maar :P het is toch sowieso veel leuker om dit soort dingen zelf te maken :P
b
bamischijfLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan beter zo'n pijpje kopen anders heb je ook nog kans dat je misschien iets van giftige dampen inademt van die lak of zo.
ik heb ook een pijpje bij de smartshop gekocht, 5euro voor een pijpje en dan 1 euro voor 5 gaasjes en je bent klaar (er is trouwens nou niks meer van over want je kon hem uit elkaar schroeven en nu heb ik er een waterpijp van gemaakt)
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
het idee is leuk
maar ik denk dat je alweer achter loopt op de moderne hulp
middelen :wink: zoals een pijpje of waterpijp :)
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Emo zei:
het idee is leuk
maar ik denk dat je alweer achter loopt op de moderne hulp
middelen :wink: zoals een pijpje of waterpijp :)
Klik om te vergroten...

weet ik maar anders lees je eerst even het topicje door... daarin geef ik al commentaar op deze alternatieven.

maar idd. je hebt wel gelijk ik denk idd dat ik maar een pijpje aanschaf. Kan dit gewoon bij de sigarenwinkel? ja toch...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, maak nou gewoo dat pijpje, is veel leuker :P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja maak het pijpje maar :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben sowieso benieuwd als het werkt koop ik er een van je ok :P
Ik vind het echt een goed idee :P :mrgreen:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
een goed idee not really
wel orgineel (zelf pijpje maken :)) en leuk verzonnen opzich :wink:
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#10
You are a rich man..:P
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#11
probeer ut en dan wel vertellen he :mrgreen: ben wel nieuwsgierig oft gaat werken!!
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#12
je link doet het nie
maar zet hem op

:P
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raar plan:

aangezien ik echt slecht joints draai (ik kan het wel hoor maar 't duurt zo lang...,)
Heb ik een plan, en ik hoop dat het werkt...,

Ik heb het geprobeerd te tekenen, ik weet natuurlijk niet of het een beetje een goed plan is..., dus geef vooral commentaar...!

link


1. Gaasje
2. aangestampte tabak met wiet
3. Goed geschuurd hout, met ontbrandbare lak er overheen.

Dus ik heb dan een soort ''lege, houte joint'' die je nog vol moet stoppen met shit. Op kan roken, en dan weer vol kan stoppen. Als het een beetje werkt, rook je geen ''papier'' meer en is het makkelijker.

Alleen volgens mij is het probleem dat er te weinig zuurstof bij kan komen:confused:
Én dat je hem, mocht hij uit gaan, erg moeilijk weer aan kan steken:confused:

Lutz

Mod-EDIT: Ik heb ff de link wat ingekort, omdat je anders te veel naar rechts moet scrollen om berichten te lezen.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik denk niet dat dat gaat werken.
Kzouw zeggen: breng het in de praktijk :sunglasses:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#15
speedsieweepy zei:
ik denk niet dat dat gaat werken.
Kzouw zeggen: breng het in de praktijk :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ja precies, dat zou ik eigenlijk moeten doen. Ik bedoel ik heb wel een keer gehoort dat iemand een ijzeren buisje had met een gaasje in het midden en hier gewoon shit mee rookte.


Eigenlijk komt er wel genoeg zuurstof bij, want je zuigt het zuurstof van de buitenlucht er doorheen. Als je er maar genoeg Shag bij doet denk ik dat het werkt!

Je kunt toch ook een waterpijp roken waarbij er alleen maar wiet in een buisje zit, nou waarom zou dat niet kunnen zonder waterpijp?

Lutz
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Waarom koop je geen (water)pijp? Dan hoef je ook niet meer te draaien + je kunt puur roken. Je hebt hele kleine handige compacte pijpjes die je overal mee naartoe kunt nemen :sunglasses:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kom vreemd genoeg uit bij hotmail :confused:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha ik ook ja, had al gelijk zoiets van laat maar.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee je link deed het al niet voordat ik m had ingekort. Had m namelijk eerst geprobeerd.
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#20
eerst werkte de link wel hoor. ik heb ut namelijk wel gezien maar nu doettie ut ook niet meer bij mij :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."