Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsthc op planten spuiten ??? toch bullshit

thc op planten spuiten ??? toch bullshit

14 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahahaha lach ze maar eens ongeloofelijk hard uit :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat een giller hahaha, wat wel kan: koop bij de plantenspeciaalzaak een glitter busje en pimp je plant op met zilver of goud! Staat zo gezellig in de tuin, zo'n gepimpte plant hahhah
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou. Het gebeurt volgens mij wel dat ze in coffeeshops wat extra THC kristallen op de wiet doen.
Nee ik heb geen bron. :P
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeg maar tegen je vrienden dat ze ONTZETTEND lomp zijn. Laat ze dit topic ook maar lezen. THC word aangemaakt door de wietplanten zelf. Je kan THC niet los kopen anders zou je die wiet niet eens nodig hebben. Neem je gewoon pure THC in :)
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#5
huyhuy

Vriendn van mij, die denken dat ze veel over weed weten, beweren dat als je zelf planten kweekt dat je er achterna thc moet opspuiten.
Dat de werking anders niet sterk genoeg is. Faken dat je dr alles van weet :rolleyes:

Ik zeg dus dat da bullshit is, omdat je dat anders op elke plant zou kunnen spuiten en waar zou je die spuitthc kopen.
maar ze blijven volhouden dat ze gelijk hebben.

drm vraag ik et hier, dak hun ongelijk bewijzen kan (of hun gelijk).
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom zou je uberhaupt een (illegale) weedplant opkweken als je er achteraf toch THC overheenspuit? Spuit dan gewoon je pakje shag vol met "THC uit spuitbussen".

Wat een gasten joh :P
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#7
joaat gak zeker doen
afgaan! da gan ze doen!! :P
(ze zijn met 2)

(enu even tr informatie :rolleyes: ni al me vriendn zijn zo lomp oor :mrgreen:)
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#8
das bullshit Déé!!! :tongueout:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja extra gewicht en thc ala haarlak.. :P :rolleyes:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#10
mathijs zei:
Nou. Het gebeurt volgens mij wel dat ze in coffeeshops wat extra THC kristallen op de wiet doen.
Nee ik heb geen bron. :P
Klik om te vergroten...
Ja keep dreaming hoe komen ze daar dan aan? Heb het wel is gezien dat er HAARLAK over heen werdgespoten :confused:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
BombSki zei:
ja extra gewicht en thc ala haarlak.. :P :rolleyes:
Klik om te vergroten...
LoL had jou bericht nog niet eens gelezen :grin: Je ruikt het ook meteen als er haarlak overheen is gespoten.
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
:mrgreen: PLOF! :mrgreen:
ik heb van mijn 17de tot mijn 28ste zelf gekweekt 55 plantjes.
en ik lig in een deuk hier whahahahahahahaha :mrgreen:
hadden ze toen lsd of paddo's gebruikt!?
damm! :mrgreen:
zeg maar tegen je vrienden thc is niet los in een flesje of zo te koop dat zit in de plant zelf! en als je goede stekjes of zaden gebruikt wordt je er echt wel flink knetter van wordt je dat niet dan moet je je zelf eens leren kweken want dan doe je iets goed fout. :wink: :wave:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#13
ThunderBunny zei:
:mrgreen: PLOF! :mrgreen:
ik heb van mijn 17de tot mijn 28ste zelf gekweekt 55 plantjes.
en ik lig in een deuk hier whahahahahahahaha :mrgreen:
hadden ze toen lsd of paddo's gebruikt!?
damm! :mrgreen:
zeg maar tegen je vrienden thc is niet los in een flesje of zo te koop dat zit in de plant zelf! en als je goede stekjes of zaden gebruikt wordt je er echt wel flink knetter van wordt je dat niet dan moet je je zelf eens leren kweken want dan doe je iets goed fout. :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

welke zaden heb je gebruikt voor je 55 planten? en welke kun je aanraden?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Freaky high zei:
ThunderBunny zei:
:mrgreen: PLOF! :mrgreen:
ik heb van mijn 17de tot mijn 28ste zelf gekweekt 55 plantjes.
en ik lig in een deuk hier whahahahahahahaha :mrgreen:
hadden ze toen lsd of paddo's gebruikt!?
damm! :mrgreen:
zeg maar tegen je vrienden thc is niet los in een flesje of zo te koop dat zit in de plant zelf! en als je goede stekjes of zaden gebruikt wordt je er echt wel flink knetter van wordt je dat niet dan moet je je zelf eens leren kweken want dan doe je iets goed fout. :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

welke zaden heb je gebruikt voor je 55 planten? en welke kun je aanraden?
Klik om te vergroten...
Als je leest zie je dat ie stekjes gebruik :)
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb altijd stekjes gebruikt, Ook met zaad geexperimenteert, heb verschillende soorten gekweekt.
dus niet 55 plantjes van het zelfde soort meestal had ik bigbud, white widow en citral.
:stoned: Welke zaden je het beste kan nemen ik weet uit ervaring dat hoe duurder de zaden zijn deste beter is de uit eindelijke kwaliteit.
Door dan te selecteren en te veredelen kun je na een oogst of 5 a 6 super planten hebben. :stoned: bij stekjes ben je wat meer afhankelijk van de growshop die ze levert, maar is wel makkelijker. (praat wel over binnenkweek)
wet aanteraden pff dit is een lastige dit is iets dat je voor je zelf vast moet stellen elke plant geeft een andere high en elke mens houd niet van de zelfde high dus moet je verschilende soorten opkweken en dan uit proberen welke soort jij het prettigst vindt qua high. :stoned: :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."