#1
hahahaha lach ze maar eens ongeloofelijk hard uit :P
ni al me vriendn zijn zo lomp oor
)
Ja keep dreaming hoe komen ze daar dan aan? Heb het wel is gezien dat er HAARLAK over heen werdgespotenmathijs zei:Nou. Het gebeurt volgens mij wel dat ze in coffeeshops wat extra THC kristallen op de wiet doen.
Nee ik heb geen bron. :P
LoL had jou bericht nog niet eens gelezenBombSki zei:ja extra gewicht en thc ala haarlak.. :P![]()
PLOF!

ThunderBunny zei:PLOF!
![]()
ik heb van mijn 17de tot mijn 28ste zelf gekweekt 55 plantjes.
en ik lig in een deuk hier whahahahahahahaha![]()
hadden ze toen lsd of paddo's gebruikt!?
damm!![]()
zeg maar tegen je vrienden thc is niet los in een flesje of zo te koop dat zit in de plant zelf! en als je goede stekjes of zaden gebruikt wordt je er echt wel flink knetter van wordt je dat niet dan moet je je zelf eens leren kweken want dan doe je iets goed fout.![]()
![]()
Als je leest zie je dat ie stekjes gebruikFreaky high zei:ThunderBunny zei:PLOF!
![]()
ik heb van mijn 17de tot mijn 28ste zelf gekweekt 55 plantjes.
en ik lig in een deuk hier whahahahahahahaha![]()
hadden ze toen lsd of paddo's gebruikt!?
damm!![]()
zeg maar tegen je vrienden thc is niet los in een flesje of zo te koop dat zit in de plant zelf! en als je goede stekjes of zaden gebruikt wordt je er echt wel flink knetter van wordt je dat niet dan moet je je zelf eens leren kweken want dan doe je iets goed fout.![]()
![]()
welke zaden heb je gebruikt voor je 55 planten? en welke kun je aanraden?
Welke zaden je het beste kan nemen ik weet uit ervaring dat hoe duurder de zaden zijn deste beter is de uit eindelijke kwaliteit.
bij stekjes ben je wat meer afhankelijk van de growshop die ze levert, maar is wel makkelijker. (praat wel over binnenkweek)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."