#1
en die werkt prima! ![:)]()
sorry hoorMe~plantu~isme~moat zei:Obyt zei:Als wij een waterpijpje maken doen wij dat meestal met een plastiek flesje waar we een gaatje maken voor de joint door te steken en bovenin nog een gaatje waar je je vinger dan oplegt, is het gemakkelijkst te maken en helemaal niet duur.
ja heb ik ook nog gemaakt me vrienden.
vind ik eigenlijk niet zo nuttig, want dan kun je toch gwn de joint roken zonder die fikfak. en als er dan nog tabak tussen zit...
het voordeel van een waterpijp is dat je juist geen papier enzo nodig hebt, de puurheid en je verspilt weiniger..
ik vind hem best oke, om met vrienden snel wat in elkaar te zetten. maar toch niet voor elke dag. maardat is mijn mening![]()
xx
maar ik blow graag met een zelfgeknutselde waterpijp. die tabak kan men reet kussen, we draaien de volgende keer gwn een pure joint eh Déétn 
Obyt zei:Als wij een waterpijpje maken doen wij dat meestal met een plastiek flesje waar we een gaatje maken voor de joint door te steken en bovenin nog een gaatje waar je je vinger dan oplegt, is het gemakkelijkst te maken en helemaal niet duur.
Me~plantu~isme~moat zei:Obyt zei:Als wij een waterpijpje maken doen wij dat meestal met een plastiek flesje waar we een gaatje maken voor de joint door te steken en bovenin nog een gaatje waar je je vinger dan oplegt, is het gemakkelijkst te maken en helemaal niet duur.
ja heb ik ook nog gemaakt me vrienden.
vind ik eigenlijk niet zo nuttig, want dan kun je toch gwn de joint roken zonder die fikfak. en als er dan nog tabak tussen zit...
het voordeel van een waterpijp is dat je juist geen papier enzo nodig hebt, de puurheid en je verspilt weiniger..
ik vind hem best oke, om met vrienden snel wat in elkaar te zetten. maar toch niet voor elke dag. maardat is mijn mening![]()
xx
maar het is gwn goed voor op een avondje snel nog eens een waterpijpje te doen.Obyt zei:Als wij een waterpijpje maken doen wij dat meestal met een plastiek flesje waar we een gaatje maken voor de joint door te steken en bovenin nog een gaatje waar je je vinger dan oplegt, is het gemakkelijkst te maken en helemaal niet duur.
Lapzwans zei:kan je die gaasjes gewoon uit de kraan slope ja?
is de straal van het water dan nie anders ofzo?
kwil namelyk geen probleme met me ouders :P
maar tis wel een goed idee om aan een gaasje te kome opzich
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."