Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe kweken en in een kast.

Hoe kweken en in een kast.

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
brut0szLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ruikt het ook als je het achter je bed verstopt of bureau?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon op een paar plaatsen buiten neerzetten en misschien heb je geluk dat ze er blijven staan tot je kunt oogsten. Of wacht gewoon totdat de boer zijn mais zaaid en verstop daar tussen wat planten. Mais doet er eigenlijk net zo lang over als wiet.
b
brut0szLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi,

Ik wil gewoon 1 wietplantje gaan kweken. Maare, ik heb 1 probleem. Mijn ouders mogen er echt NIET achter komen. Klinkt beetje erg achterlijk mja.. burgelijke ouders. Kan ik ze in de kast doen (is het de hele tijd donker) of ergens buiten? Hoelang gaat het duren?

groetjes,
Bert
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
In een kast gaan ze ruiken. 100% zeker.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Door het hele huis ook.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wáár je het ook verstopt.. het gaat áltijd ruiken! :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd vergeet het maar
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
+ als het de hele tijd donker is in die kast schiet het ook niet op
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
lot zei:
+ als het de hele tijd donker is in die kast schiet het ook niet op
Klik om te vergroten...

idd
ze hebben licht nodig...
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zet een plantje buiten in april/mei, dan begint het kweekseizoen.
Je kan het ergens in een bos zetten ofzo :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
flashkop zei:
Zet een plantje buiten in april/mei, dan begint het kweekseizoen.
Je kan het ergens in een bos zetten ofzo :wink:
Klik om te vergroten...

rrrright...
en dan roken anderen je plantje op :P
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon goed verstoppen
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dzy zei:
Gewoon goed verstoppen
Klik om te vergroten...

Geuren kan je uitermate goed verstoppen xD
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het zou wel gaan als je kast helemaal dicht is en er een koolstoffilter inhangt. Maar dat maakt lawaai en dus verdacht. Ik weet niet of je ouders bekend zijn met de geur van wiet. Maar een beetje lucht merken ze niet, totdat je de kast open doet. Ook al hoor je de ventilatie zelf niet door trillingen kan het ooit zijn dat je het drie huizen verder wel hoort.

Gewoon buiten kweken. Ik denk dat ze er thuis anders wel achterkomen. Geur is niet alleen het probleem. Geur los je alleen op door een filter die je kan horen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, maar als je, je plantjes buiten neerzet, zijn ze binnen een week gestolen.
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Ja, maar als je, je plantjes buiten neerzet, zijn ze binnen een week gestolen.
Klik om te vergroten...

ook als je ze ergens goed wegzet? prive terrein ergens ofzo?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm... dat komen groepen uit de buurt vaak ook wel te weten hoor...en dan zijn ze redelijk snel weg.
Maar natuurlijk een stuk minder snel dan als je ze in een bos neerzet :)
Je kan het sowieso proberen.
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#19
matthijs zei:
Hmm... dat komen groepen uit de buurt vaak ook wel te weten hoor...en dan zijn ze redelijk snel weg.
Maar natuurlijk een stuk minder snel dan als je ze in een bos neerzet :)
Je kan het sowieso proberen.
Klik om te vergroten...

de groepe uit mijn buurt lope niet heelder dage in het bos achter plantjes te zoeke hoor
wetend da schote voor den helft uit dikke bosse besta :wink:
k
kruiitLid
01-01-2024, 00:00
#20
brut0sz zei:
Hi,

Ik wil gewoon 1 wietplantje gaan kweken. Maare, ik heb 1 probleem. Mijn ouders mogen er echt NIET achter komen. Klinkt beetje erg achterlijk mja.. burgelijke ouders. Kan ik ze in de kast doen (is het de hele tijd donker) of ergens buiten? Hoelang gaat het duren?

groetjes,
Bert
Klik om te vergroten...

binnen kan niet is te donker. en jeruikt het ook bij een. als het weer niet slechter word kun je ze ook buiten zetten. een beetje achteraf.in het begin even kijken of hij doorgoeit nieuwe blaadjes en zo. beste is om er en te zetten die de voorgroei al gehad heeft. dan lukt het wel pas afhalen als de toppen 3 kwart bruin zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."