#1
Ruikt het ook als je het achter je bed verstopt of bureau?
lot zei:+ als het de hele tijd donker is in die kast schiet het ook niet op
flashkop zei:Zet een plantje buiten in april/mei, dan begint het kweekseizoen.
Je kan het ergens in een bos zetten ofzo![]()
Dzy zei:Gewoon goed verstoppen
matthijs zei:Ja, maar als je, je plantjes buiten neerzet, zijn ze binnen een week gestolen.
matthijs zei:Hmm... dat komen groepen uit de buurt vaak ook wel te weten hoor...en dan zijn ze redelijk snel weg.
Maar natuurlijk een stuk minder snel dan als je ze in een bos neerzet
Je kan het sowieso proberen.
brut0sz zei:Hi,
Ik wil gewoon 1 wietplantje gaan kweken. Maare, ik heb 1 probleem. Mijn ouders mogen er echt NIET achter komen. Klinkt beetje erg achterlijk mja.. burgelijke ouders. Kan ik ze in de kast doen (is het de hele tijd donker) of ergens buiten? Hoelang gaat het duren?
groetjes,
Bert
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."