#1
Ik vind het al moeilijk genoeg om het voor de buren te verstoppen .... en dan heb ik al een koolstof filter en weet ik wat al niet allemaal meer .....
gewoon buiten planten op een goeie plek !! moet je kijken wat er af kan komen
![:hearteyes:]()
gewoon buiten planten op een goeie plek !! moet je kijken wat er af kan komen