Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"brut0sz zei: Hi, Ik wil gewoon 1 wietplantje gaan kweken. Maare, ik heb 1 probleem. Mijn ouders mogen er echt NIET achter komen. Klinkt beetje erg achterlijk mja.. burgelijke ouders. Kan ik ze in de kast doen (is het de hele tijd donker) of ergens buiten? Hoelang gaat het duren? groetjes, Bert Klik om te vergroten... binnen kan niet is te donker. en jeruikt het ook bij een. als het weer niet slechter word kun je ze ook buiten zetten. een beetje achteraf.in het begin even kijken of hij doorgoeit nieuwe blaadjes en zo. beste is om er en te zetten die de voorgroei al gehad heeft. dan lukt het wel pas afhalen als de toppen 3 kwart bruin zijn."