#1
wanne sukkel :P

Bori zei:foto's van vorige jaar huisje in spain!
![]()
jup , en als je dat verkoopt in nederland!
![]()
koop 2de huisje en ga kweken![]()

Ellesdee zei:misschien zeg ik iets geks...
maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten?
MetaalKonijn zei:Immense bult smokes.
![]()


Bori zei:Ellesdee zei:misschien zeg ik iets geks...
maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten?
dom om dit online te zetten?
valt wel mee!
de politie in spanje stellen niks voor , ze houden alleen de boel een beetje in de gaten en ze ondernemen zowat geen actie! en de politie wat moet die nou met deze 2 foto's?
Bori zei:koop 2de huisje en ga kweken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."