Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfoto's vorige jaar spain!

foto's vorige jaar spain!

40 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MeidjéeLid
01-01-2024, 00:00
#1
wanne sukkel :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
misschien zeg ik iets geks...
maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten?
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#3
foto's van vorige jaar huisje in spain!



jup , en als je dat verkoopt in nederland!



koop 2de huisje en ga kweken :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bori zei:
foto's van vorige jaar huisje in spain!



jup , en als je dat verkoopt in nederland!



koop 2de huisje en ga kweken :wave:
Klik om te vergroten...
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#5
+ 2 emmers achter me pa die de foto nam ,

in totaal ligt er wel 200.000 euro!
je moet het maar willen en mogen! :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
mss een beetje dom maar allesinds wel heel stoer :) :sunglasses:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wil je echt goed stoned worden? Wasbenzine eroverheen :stoned:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan niet geloven dat dit echt is...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
:hearteyes: Immense bult smokes. :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wauw!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#11
op het eerste gezicht dacht ik dat er een olifant in je kamer gekakt had, mijn tweede gedachte was, hoe krijgt ie de olifant door zonder die meubels te slopen...en toen kwam er het licht...een berg wiet
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
misschien zeg ik iets geks...
maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten?
Klik om te vergroten...

dom om dit online te zetten?
valt wel mee!
de politie in spanje stellen niks voor , ze houden alleen de boel een beetje in de gaten en ze ondernemen zowat geen actie! en de politie wat moet die nou met deze 2 foto's?
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
:hearteyes: Immense bult smokes. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

haha ,
ik zou graag ook heel die 200.000 euri kapot smoken ,
maar toch ff goed nadenken en trouwens sta ook al 2 weken clean :rolleyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
met die foto's misschien niet, maar met je username/e-mail adres/ip adress of whatever misschien des te meer...vooral als je wat langer post en wat meer informatie over jezelf bloot geeft.

Bori uit Zeeland (wonen niet al te veel mensen dacht ik zo :P)
B
BoriLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha ,
net weggehaald uit me naam! :wink:
en in zeeland rijdt de politie nog op paard en wagen! :mrgreen:

en wat dan als ze me wiet vinden!
dan zit ik maar een paar jaartjes! :rolleyes:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
jammer dat het niet je eigen foto`s zijn he :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha, inderdaad :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
lol @ the poser
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bori zei:
Ellesdee zei:
misschien zeg ik iets geks...
maar vind je t niet heel erg dom om dit online te zetten?
Klik om te vergroten...

dom om dit online te zetten?
valt wel mee!
de politie in spanje stellen niks voor , ze houden alleen de boel een beetje in de gaten en ze ondernemen zowat geen actie! en de politie wat moet die nou met deze 2 foto's?
Klik om te vergroten...

Volgens mij is Spanje soms nog makkelijker. Laatst was op de radio dat ze niet snel moeilijk doen over een paar gram, maar als je 100 gram bij je hebt dan zijn ze wel lastig. Ik dacht 100gr hier doen ze al bij meer dan 5 gram moeilijk.

Maar welk belang heb jij om hier dit te posten. Je moet het zelf weten, maar is echt niet slim.

En ontopic dat heb je goed gedaan jongen. Ziet er mooi uit.
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ziet er mooi uit :) Waarom ligt het niet gewoon zo in de albert heijn met een schep en weegschaal er naast :(

Bori zei:
koop 2de huisje en ga kweken :wave:
Klik om te vergroten...

Huishouden is al te veel voor me, laat staan dat ik twee huizen bij moet houden en bankbiljetten moet gaan strijken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."