Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste kweekje cubensis shrooms [bak is groen einde grow]

eerste kweekje cubensis shrooms [bak is groen einde grow]

71 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Morgen 5 dagen oud







ff wat verse fotos, net geschoten :sunglasses:
Morgen 5 dagen oud
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou paddo's die te vroeg open zijn gegaan wel plukken, maar echt als het niet anders kon.
T is zonde om gelijk ook alle kleine paddo's te moeten oogsten, omdat een paar wat rijper zijn.
:sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hehe, nice :grin: Let the shroomery begin :tongueout:

Bij mij kome er elke dag bij precies, en ze groeien echt elke dag!

Ze schieten als paddestoelen uit de grond! :hearteyes:

ow wacht... tzijn paddestoelen :grin:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Update 3 dagen na 1e groei


Zo nat beslagen is de zak van de kweekset dus scherpe foto's is echt (nog) niet mogelijk.
Ik heb er tot nu toe 22 geteld, van mini tot iets groter.

Soon it wil be loaded :sunglasses:



hier heb ik de grotere omcirkeld


en deze kleine shrooms waren als eerste boven
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
amai, ze zijn mooi verspreid bij jou :) Ziet er goed uit! Reken maar dat er nog veel zullen bijkomen, als ik zo naar mijn eigen set kijk! Elke dag komen er nog bij!

Veel succes nog! En watch them grow! (ze groeien echt snel!)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#6
nice nice! Ge gaat meer hebben dan ik denk ik. Kben benieuwd :tongueout:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn kitje (nee helaas nog geen foto's) is net zover als de foto's hierboven ongeveer, alleen zijn er al een paar paddootjes van een cm of 4 open gegaan.. wat denken jullie?
- deze nu al plukken en de rest van de flush door laten groeien?
- laten zitten en wachten tot de rest fatsoenlijk groot is geworden?
- destructief alles verwijderen en op naar de volgende flush?
- uhm iets anders? :)..
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
kijk eens wat een prachtig gevuld bakje shroomies :)

Dat wordt komend weekend een lekker tripje :mrgreen:
Eerst nog wat groter laten worden :)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nicely! Ik denk dat ik dit weekend ook ga trippen. Khad ze ook liever vers eigenlijk, maarjah.. Miss bij de volgende flush, of die daarna :tongueout:

Normaal kan je ze zeker bijhoude in de ijskast hoor.

Hoeveel gram heb je eigenlijk?
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#10
very nice!
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ziet er héél goed uit! Mooi verspreid enzo ! Nice!

Ik denk dat je er zelfs meer dan mij zal hebben op het einde van de rit! :tongueout:

Keep those pics comming! :hearteyes:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#12


A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ziet er mooi uit! Binnen een dag of 2 oogsten? :tongueout:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Argulas zei:
Ziet er mooi uit! Binnen een dag of 2 oogsten? :tongueout:
Klik om te vergroten...

Dat wordt vanavond oogsten en te drogen leggen :sunglasses:

Ik had gehoopt dat ze woensdag pas klaar waren, zodat ze iets verser waren voor a.s. zaterdag, dan hoefde ik ze niet te drogen. Maar dit is ook goed. OF kan ik ze langer dan 4 dagen in een bakje in de koelkast bewaren??? iig tot zaterdagmiddag??

vanavond pic's :mrgreen:
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#15
Argulas zei:
Ze schieten als paddestoelen uit de grond! :hearteyes:

ow wacht... tzijn paddestoelen :grin:
Klik om te vergroten...

lol :grin:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vlak voor het oogsten:



De shrooms die gedroogd gaan worden


en de shroomies die in de koelkast gaan in een afsluitbaar bakje

Deze gaan mijn vriendin en ik a.s. zaterdag opeten in de chocoladevla :P

Verder heb ik 4 fallout's die te mini zijn om opgegeten te worden.
En ik heb de bak weer opnieuw ingesoaked, dus morgenochtend het restwater eraf en terug de zak in om weer nieuwe te growen :sunglasses:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Probeer het iets warmer te houden op de kamer waar je set staat? Ik heb de temperatuur op mijn kweekset kamer op 22* ongeveer. Vrij warm als je er constant verblijft, maar voor de rest goed te doen :)
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Argulas,

ik heb geen flauw idee hoeveel gram ik heb geoogst.... ik heb namelijk geen weegschaal :flushed:

iig ben ik supertevreden met het behaalde resultaat :sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#19
ah spijtig. Maar je mag zeker blij zijn met het resultaat hoor! Je hebt er veel en grote! Héél mooie oogst :tongueout:

Ik zou wel voor je komende trip dit weekend proberen je dosis toch af te wegen hoor. En misschien iets minder dan normaal nemen, kwestie van de potentie af te tasten?

http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mushroom-Dosage-Calculator
Dat is waarschijnlijk ook een handige site die je kan gebruiken :wink:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#20
jaaaaa ik zie ook baby-shrooms nu!!!


voor pic's zijn ze echt te klein en door de beslagen zak worden de foto's echt onscherp, dus de foto's komen als ze wat groter zijn! for sure :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."