Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste kweekje cubensis shrooms [bak is groen einde grow]

eerste kweekje cubensis shrooms [bak is groen einde grow]

71 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe, succes hé! :openmouth: Jij hebt stickertjes! Die heb ik niet :( :P

Bij jou is de zak al gecondenseerd ? bij mij nog niet.. Heb ik te weinig water gebruikt? i guess not.. Hmm kwil het echt niet verkloten hé :grin:

Mja, we zullen wel zien :grin:

Go shroomies go! :tongueout:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ghehehe die stickertjes :mrgreen:
Zit er toch nog een klein verschilletje in hahaha :P

Dat jij te weinig water hebt gebruikt kan ik me niet voorstellen.
Bij mij was de bak na het soaken drijfnat en vanmorgen kwam er niet veel water meer uitlopen.

En die druppeltjes die je ziet heb ik er zelf in gesprayed met gedemineraliseerd water om de vochtigheid op te krikken.

Niet dat het echt nodig is maar t helpt misschien ietsjes denk ik.
Verder heb ik me gewoon aan deze handleiding gehouden :wink:
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#3
blauwe engel ? winterswijk ?
zal wel niet woonplaats = nh
winterswijk = oost gelderland :wink:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha :grin: toch wel hoor.... gewoon besteld via de website :wink:
S
SamsonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoelang duurt het eigenlijk eer zulke stoeltjes uit een growbox volgroeit zijn?
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Samson zei:
Hoelang duurt het eigenlijk eer zulke stoeltjes uit een growbox volgroeit zijn?
Klik om te vergroten...

Na het soaken van de kit komen ze op binnen 2 weekjes.... daarna moeten ze ff groeien tot ze groot genoeg zijn :wink:
Klik hier voor de handleiding
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#7
whaaow ik wil ook, jammer dat mijn ouders het niet in hun huis willen :confused:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dag 7 na het soaken
Er gebeurt nog niet veel....
De witte schimmellaag wordt iets dikker en komt nog op wat andere plekjes naar boven..... maar verder :confused:

Fotos zijn helaas onscherp door de condens in de zak:




h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ook precies zo'n kit, twee weken na het soaken komt er nog maar 1 klein paddootje boven :cry: , maar ik houd moed!

(En anders vreet ik gewoon die kit op om hard te gaan :mrgreen: )
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
henkie84 zei:
Heb ook precies zo'n kit, twee weken na het soaken komt er nog maar 1 klein paddootje boven :cry: , maar ik houd moed!
Klik om te vergroten...
:sunglasses: show it to us!!!


henkie84 zei:
(En anders vreet ik gewoon die kit op om hard te gaan :mrgreen: )
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#11
henkie84 zei:
Heb ook precies zo'n kit, twee weken na het soaken komt er nog maar 1 klein paddootje boven :cry: , maar ik houd moed!

(En anders vreet ik gewoon die kit op om hard te gaan :mrgreen: )
Klik om te vergroten...

Hou je de temperatuur in de gaten? Want als het te warm is of te koud groeien ze trager/komen ze trager op. De ideale temperatuur is tussen de 20 en 25 graden Celsius. En jah, verder kan ik alleen maar zeggen geduld. Ik heb nog mensen gehoord die hetzelfde hadden, maar dat het na de lange periode wel goed ging. Afwachten is dus de boodschap.

Veel succes nog!

En Exsmoker, jij ook hé :wink: They will come!

:wave:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Temperatuur zou het inderdaad kunnen zijn. Ben af en toe een paar dagen niet op m'n kamer, als ik de verwarming uit zet is het dan 15 graden ofzo, als ik hem aan zet is het juist 27/28+. Ga nu morgen weer terug en ben benieuwd. Zal wanneer ik de mogelijkheid daartoe heb wat foto's posten en laten weten hoe de vooruitgang is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."