Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste kweekje cubensis shrooms [bak is groen einde grow]

eerste kweekje cubensis shrooms [bak is groen einde grow]

71 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
wegen kam ook met water en een spuit, doe een bakje tot aan de rand vol met water, duw dan de padddo erin, zodat het water eruit loopt, vul nu het bekertje met een spuit aan met water, je weet nu precies hoeveel ml water erbij gaat, ml water = gram water, en een pado is voor 90% water. dus 10 ml is 9 gram.

weet niet of dit ook is met zelfkweek.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
lvl 4 of zelfs lvl 5 heb ik nog niet bereikt na al die trips. Denk dat ik daarvoor wel aan de hawaiaanse zal moeten :mrgreen:
Soort zal idd een afgeharde cubensis zijn... ik dwaalde wat af :beer:

In mijn bakje in de koeling zitten 9 middelgrote paddestoelen.
Ik had bedacht 4 voor mij en 3 voor me vriendin. Om mee te beginnen.
Dat moet wel goed gaan.... en anders gaat t vanzelf weer over :mrgreen:

Argulas zei:
Hmmm krijg er al zin in !!! Wanneer is het weekend?!
Klik om te vergroten...

over 3 daagjes... hou je dat nog vol :mrgreen:

@Loadrunner; Ik heb ook geen spuit in huis. Oh tpch wel een plantenspuit, maar dat is niet wat jij bedoelt :mrgreen: Ik ga gewoon per paddo doseren en gevoelsmatig consumeren. For next time haal ik wel een weegschaaltje

:wave:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Geduld? Bij mijn eerste flush komen na wéken nog nieuwe tevoorschijn die hieperdepiep oke worden :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
of balanceren op een lineaal met twee spelden precies in midden. zet deze op twee blokjes, nu moet ide exact in het midden liggen. (wip wap)leg de paddo aan de ene kant, an doe gewichtjes aan de andere kant(kruidenzakjes, staat altijd op hoeveel gram erin zit) of andere dingetjes waarvan je preciec het gewicht weet. :grin: :grin:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe is het feitelijk met jouw 2de flush? Ben wel benieuwd ^^
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#6
bedroevend........

nog steeds niks ! wel een extreem dik pluis achtig schimmellaagje op de vermiculiet, maar verders :confused:

t duurt vet lang voordat er wat gebeurd hier :(
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga met Henkie84 akkoord. Dat kan wel es helpen.

Die schimmellaag, is die wit? zoniet, zit je met een onoplosbaar porbleem..

Ik hoop allezins het beste nog! Ni opgeven! :)
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan maar hopen dat ze groot worden he. Beter 5 dan niks.
Misschien is de volgende vlucht wel weer beter.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#9
t is idd een temperatuur probleem bij mij.
overdag als ik niet thuis ben gaat de cv naar 17 graden celcius, want ik ga niet de verwarming aandoen als ik niet thuis ben. De gasrekening is nu al meer dan 100 euro per maand en ik heb geen zin om mega veel bij te betalen tegen t eind van t jaar. Leuk op jezelf wonen alleen is alles zo verschrikkelijk duur he :confused:

En de schimmel laag is spierwit! als het groen zou zijn zou ik hem wel weggooien. maargoed, ik heb gewoon geduld.....

hier nog wat fotos

deze shroomies hebben we afgelopen weekend gehad:


de gedroogde paddos in een wietzakje propvol


en hier een verse foto van het bakje, net geschoten



thanx voor de reacties :sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mja, komt zeker wel in orde :)

Whaaa dit ziet er ENORM smakelijk uit! :hearteyes: :
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
dat vond ik nou ook :grin:
op dat moment met schoonmaken ff mooi afgesneden, op een bordje gelegd en foto gemaakt. was die foto helemaal vergeten :flushed: :beer:
next time eet ik ze rauw en niet meer in de vla :)

anyways... ik heb weer 4 mini paddos gespot op het vermiculiet dus er begint weer wat te groeien :sunglasses: foto gaat niks worden zijn ze veels te klein voor, dat komt later
:wave:
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik gok dat ze in die 2 dagen wel weer een stuk gegroeid zijn? Hoe staat het ervoor?
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
niet echt goed :(



het zijn er maar 5 :confused:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mja, zal hetzelfde als bij mij zijn denk ik. Niet veel, maar wel groot die gewicht halen. Liever veel kleintjes, maarjah, beter iets dan niets.

Trouwens er zullen er nog wel enkele bijkomen hoor :wink: De die die er nu staan zullen wel gigas worde :tongueout:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
thanx mannen :sunglasses:
ik heb goeie hoop maar we zien t wel.
kan verders toch niks beinvloeden, maar als het 5 grote paddos worden vette shit toch :beer:

iig weer verst tripmateriaal (hopelijk) next weekend.
of toch drogen :mrgreen: verse zijn zo spicey :P
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Foto update!







niet veel paddos maar wat zien die er superdik uit :sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe zijn de vorderingen nu ? Ben benieuwd :)
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#18
t zijn idd dezelfde kitjes Argulas...

denk dat ik zometeen mijn handen goed was/ontsmet en de paddos oogst.
de grootste laat al wat sporen vallen en de anderen zullen snel volgen.
maar die wil ik liefst nog ff laten staan om aan te spekken :P

post zo nog wel wat fotos
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#19

en deze zijn ook alweer geoogst.

de grootste en ook de meest linkse 2 liggen in een bewaarbakje in de koeling en de 3 kleinere liggen weer lekker te drogen.

bak is net ingewaterd, morgen terug in de zak en op naar de derde vlucht :sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ziet er nice uit! :tongueout:

Toen ik trouwens mijn bak ging soaken, zag ik dat de inhoud van die bak al zo goed als 1 hard blok was. Ik vraag me af of dat nog water kan opnemen. Ik veronderstel van wel, maar toch een pak minder dan vroeger. Misschien daardoor dat er de laatste keer minder paddo's opkwamen. Hoe was dat bij jou exsmoker? Iemand hier ideëen/bedenkingen/info over?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."