Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Paddo kweeksetje

Eerste Paddo kweeksetje

70 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben dr blij mee. En in gewicht is het al meer dan de eerste oogst.
Een 3e keer zit er nog wel in dacht ik zo, misschien ook nog wel een 4e?
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zul je snel moeten zijn :)

Met de kits van azarius is ook niks mis hoor. Ze maken ze niet zelf, maar kopen ze in voor zover ik weet. En aangezien de meeste kits vanaf een bepaald adres komen weet ik dat ze zeer vakkundig gemaakt worden.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je krijgt daar alleen een doorzichtige bak, wat jammer is. En ze zijn veel duurder dan bij multispore, wat ook jammer is. :mrgreen:

Jpilot, koop jij ze niet in? Maak je ze zelf?
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alles wat op de site staat wordt door onzelf geproduceerd. Met uitzondering van dingen als mondmaskers en injectie spuitjes natuurlijk.

Ik moet er bij zeggen, de kits van azarius komen waarschijnlijk van mushmush. Danwel een groothandel waar mushmush aan levert. En dit zijn echt prima kits. Ik ken een van de 2 eigenaren, en ze hebben gewoon hele goede spullen.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijd voor een kleine update.
Het ziet er volgens mij goed uit, voor een 2e flush. Het zijn er iets minder als de eerste maar ze worden wel een stuk groter!
Ben van plan om ze deze keer iets langer te laten staan, zodat de opbrengst wat groter wordt.

Hier nog wat foto's:





J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat gaat zeer goed remsos, zou ik enkele foto's mogen gebruiken op me site ?
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Krijg ik dan de volgende bak met een leuke korting van je? :wink:
Haha, ja hoor je mag ze graag gebruiken.
Kan je ze hier vanaf halen, of wil je een formaat met meer pixels? In dat geval kan ik je een keer foto's mailen......
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo allemaal.
De 2e oogst is binnen. Maar wat groeien ze op het laatste moment snel zeg! Even 1 dag weg en bijna alle hoedjes al open.
Ik had ze dus net iets eerder willen plukken, maar helaas.....
Ben zeker niet ontevreden hoor, deze flush leverde een kleine 100 gram op.
De vorige 60. Totaal uit deze bak is dus 160 gram.

Het substraat is aan het genieten van een badje nu.

Op naar de 3e !







d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#9
MOOI, alleen wel jammer dat je net iets te laat was. maarja shit happens.
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het zelf wel redelijk mooi getimed. De grote staan net enkele uren te lang open maar de rest is prima zo.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik denk dat ik me ook eens growboxje ga aanschaffen !
maar dan wel via azarius,want die leveren ook in belgie
al zou ik liever die growbox hebben van pilot, die lijkt me wat beter
en goedkoper ook :) kan je ook sets kopen in bv smartshop?
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe gaat het met de 3e flush ?
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je timing is goed, Jpilot. Heb net de 3e flush geoogst.
Met 93 gram lijkt me dat geen slecht resultaat.

1e was 60, 2e was 100, in totaal nu dus zo'n 253 gram uit het bakje.

De bak staat weer onder water.
Op naar oogst nummer 4.

Hier nog wat foto's:







m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat een prachtige paddestoelen zijn dat, mn complimenten. Ik ben benieuwd hoe ze zijn. Krijgen we daar ook nog wat over te horen?

greet
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooie stoeltjes heb je hoor :hearteyes:
Ik kan niet wachten tot ik op kamers ga en ook mijn eigen kan kweken :hearteyes:
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Malotet, ik vind deze wel een tikkie sterker dan de stoeltjes uit de smartshop.
Visueel zijn ze goed, ik ga er alleen erg van "malen" in mn hoofd. Maar da's persoonlijk en voor iedereen weer anders.
Het scheelt in ieder geval een hoop geld! Prima spul...

Bij jou gaat het ook lekker met de kweek he ?! Misschien ga ik die methode ook 's proberen.

Groeten.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oogst nr 4 !

Toch nog een kleine 80 gram eraf gehaald.
In totaal is de opbrengst uit dit bakje dus zo'n 330 gram.



R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oogst nummer 5 is onderweg. En hoe ...!!!

Deze shroom heeft het erg naar zijn zin in zn bakje.
Wilde deze toch nog ff laten zien.

Gegroet!





d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb nog nooit paddos gedaan, eet je dat nu op met steel en al ?
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja klopt, maar je zou er ook thee van kunnen zetten. Thee werkt bij mij meestal harder, alleen wel iets korter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."