Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Paddo kweeksetje

Eerste Paddo kweeksetje

70 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het zelf wel redelijk mooi getimed. De grote staan net enkele uren te lang open maar de rest is prima zo.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik denk dat ik me ook eens growboxje ga aanschaffen !
maar dan wel via azarius,want die leveren ook in belgie
al zou ik liever die growbox hebben van pilot, die lijkt me wat beter
en goedkoper ook :) kan je ook sets kopen in bv smartshop?
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe gaat het met de 3e flush ?
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je timing is goed, Jpilot. Heb net de 3e flush geoogst.
Met 93 gram lijkt me dat geen slecht resultaat.

1e was 60, 2e was 100, in totaal nu dus zo'n 253 gram uit het bakje.

De bak staat weer onder water.
Op naar oogst nummer 4.

Hier nog wat foto's:







m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat een prachtige paddestoelen zijn dat, mn complimenten. Ik ben benieuwd hoe ze zijn. Krijgen we daar ook nog wat over te horen?

greet
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooie stoeltjes heb je hoor :hearteyes:
Ik kan niet wachten tot ik op kamers ga en ook mijn eigen kan kweken :hearteyes:
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Malotet, ik vind deze wel een tikkie sterker dan de stoeltjes uit de smartshop.
Visueel zijn ze goed, ik ga er alleen erg van "malen" in mn hoofd. Maar da's persoonlijk en voor iedereen weer anders.
Het scheelt in ieder geval een hoop geld! Prima spul...

Bij jou gaat het ook lekker met de kweek he ?! Misschien ga ik die methode ook 's proberen.

Groeten.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oogst nr 4 !

Toch nog een kleine 80 gram eraf gehaald.
In totaal is de opbrengst uit dit bakje dus zo'n 330 gram.



R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oogst nummer 5 is onderweg. En hoe ...!!!

Deze shroom heeft het erg naar zijn zin in zn bakje.
Wilde deze toch nog ff laten zien.

Gegroet!





d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb nog nooit paddos gedaan, eet je dat nu op met steel en al ?
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja klopt, maar je zou er ook thee van kunnen zetten. Thee werkt bij mij meestal harder, alleen wel iets korter.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ remsos :

ziet er echt mooi uit hoopelijk heb je er veel plezier van en een mooi trip :grin:
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#13
@mattskovic
Deze heb ik bij multispore vandaan. Goed bakje hoor en hij is zwart. Dus geen rare uitgroeiers aan de zijkanten of onderin.

@dirtbag
Tja ik ben bang dat ik die zelf wel opkrijg hoor...
Probeer anders ook 's zo'n bak. Ik heb nu al 10 keren meer kunnen genieten, voor de prijs van 1, uit de smartshop.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die dingen doen hun werk heel goed, mattskovitc... thanx.

En dit is al de 5e flush he.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#15
De grootste woog maar liefst 40 gram.






(onscherp, I know)
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
gwn die grote op eten en die kleintjes bij de rest van je vorige flush gooien ( moest je die nog hebben :mrgreen: )

wel veel flushe's gehad denk ik en ook nog grote hoeveelheden
ik ken wel een paar peepz die ook zo'n kweekset op azarius hebben bestelt en er maar ongeveer 3 deftige flushe's gekregen
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#17
wow die grote is gewoon een hele portie! sick.
als je het zelf niet opkan, je weet naar wie je het kan sturen :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Remsos zei:
@mattskovic
Deze heb ik bij multispore vandaan. Goed bakje hoor en hij is zwart. Dus geen rare uitgroeiers aan de zijkanten of onderin.
quote]

levert multispore ook in belgie ??
Klik om te vergroten...
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij niet, maar check de site ff....
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
nope multispore levert enkel in nederland :(

why ben ik een belg why !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."