Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Paddo kweeksetje

Eerste Paddo kweeksetje

70 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ hallotje:

Zoals al eerder ergens hierboven beschreven is, worden de eerste paddo's vaak niet al te groot. Maar (zoals in mijn geval) wel een hoop. Bij de 2e en/of 3e flush zullen ze denk ik wel iets groter worden.
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoelang heeft het geduurd voordat ze zo groot waren?
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke :) Dan zal het wel goed zijn.... ik zag in dat paddokweek topic veel grotere maarja.... als de kleine ook goed sterk zijn is dit top. Zo te zien hoef ik nog niet te oogsten. Enig idee hoe ik die ding uit de zijkant moet pulken? gewoon voorzichtig los proberen te maken bij het oogsten?

Maar de man in de winkel waar ik hem hebt gekocht vertelde me dat het verkopen van growkits en sporen enzo nog wel mocht. Alleen dat ze nu ook de verse paddo's gingen verbieden.

Ik heb gelijk een paar Paddo repen voor vanavond gehaalt :)...
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hele mooie oogst.

Maar 60 gram ? Ziet er uit alsof het veel meer is. Je had ze ook gerust nog een dag langer kunnen laten groeien zodat het hoedje net iets verder open gaat. Dan is de opbrengst groter.

Als je de handleiding volgt dan moet je nu de casing laten vollopen met water, en na 12 uur afgieten. En weer in de zak plaatsen. Als de zak nog schoon is kan je hem zo gebruiken. Eventueel zou je hem ook kunnen omspoelen als ie vies is van binnen.

Op naar de 2e oogst !

( inmiddels ook weer growkits op de site :wink: )
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal verkoopt met de mexican kits.
Tenminste dit staat op de verpakking, in werkelijkheid zit er een andere soort in die veel commercieler geschikt is.

Er zijn enkele honderden cubensis soorten met allemaal een eigen naam. Sommigen bestaan echt, en zijn gevonden in de natuur. Andere zijn kruisingen uit geisoleerde soorten. De meesten lijken allemaal wel op de mexicaanse. Enkele uitzonderingen daargelaten zoals thai of penis envy.
Men doet dit omdat de meeste mensen het bestaan van deze soorten toch niet kennen. En om de kits echt foolproof te maken nemen ze een soort die veel makkelijker te kweken is. Maar deze kit bevat echt mexican paddo's.
Als ik je een tip mag geven... Laat de volgende nog een dagje langer staan tot de hoedjes duidelijk open gaan. Dan had je geen 60 gram gehad maar 150/200 met deze hoeveelheid.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanx, zal het onthouden voor de volgende keer. Maar ik vind die sporen niet zo lekker, dus daarom wil ik ze graag plukken voordat ze helemaal open gaan.....
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan zitten de sporen er ook al in.
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe doen ze het inmiddels ?
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er komen alweer volop nieuwe stoeltjes tevoorschijn. Maar ze zijn nog iets te klein om er mooie foto's van te maken.
Wordt vervolgt...... :wink:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooie eerste oogst had je daar :)

Ook wel netjes dat het hele kitje volgroeide, mijnes van Azarius een tijdje terug groeide alleen wat paddo's op bepaalde plekken, en dit waren er ook veel minder.. dit bakje is ook nog iets groter zelfs denk ik :mrgreen:

Hopelijk worden de paddo's toch niet verboden.. k zou graag in de toekomst eens een setje van je kopen Jpilot!
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zul je snel moeten zijn :)

Met de kits van azarius is ook niks mis hoor. Ze maken ze niet zelf, maar kopen ze in voor zover ik weet. En aangezien de meeste kits vanaf een bepaald adres komen weet ik dat ze zeer vakkundig gemaakt worden.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je krijgt daar alleen een doorzichtige bak, wat jammer is. En ze zijn veel duurder dan bij multispore, wat ook jammer is. :mrgreen:

Jpilot, koop jij ze niet in? Maak je ze zelf?
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alles wat op de site staat wordt door onzelf geproduceerd. Met uitzondering van dingen als mondmaskers en injectie spuitjes natuurlijk.

Ik moet er bij zeggen, de kits van azarius komen waarschijnlijk van mushmush. Danwel een groothandel waar mushmush aan levert. En dit zijn echt prima kits. Ik ken een van de 2 eigenaren, en ze hebben gewoon hele goede spullen.
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijd voor een kleine update.
Het ziet er volgens mij goed uit, voor een 2e flush. Het zijn er iets minder als de eerste maar ze worden wel een stuk groter!
Ben van plan om ze deze keer iets langer te laten staan, zodat de opbrengst wat groter wordt.

Hier nog wat foto's:





J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat gaat zeer goed remsos, zou ik enkele foto's mogen gebruiken op me site ?
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Krijg ik dan de volgende bak met een leuke korting van je? :wink:
Haha, ja hoor je mag ze graag gebruiken.
Kan je ze hier vanaf halen, of wil je een formaat met meer pixels? In dat geval kan ik je een keer foto's mailen......
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo allemaal.
De 2e oogst is binnen. Maar wat groeien ze op het laatste moment snel zeg! Even 1 dag weg en bijna alle hoedjes al open.
Ik had ze dus net iets eerder willen plukken, maar helaas.....
Ben zeker niet ontevreden hoor, deze flush leverde een kleine 100 gram op.
De vorige 60. Totaal uit deze bak is dus 160 gram.

Het substraat is aan het genieten van een badje nu.

Op naar de 3e !







d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
MOOI, alleen wel jammer dat je net iets te laat was. maarja shit happens.
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het zelf wel redelijk mooi getimed. De grote staan net enkele uren te lang open maar de rest is prima zo.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik denk dat ik me ook eens growboxje ga aanschaffen !
maar dan wel via azarius,want die leveren ook in belgie
al zou ik liever die growbox hebben van pilot, die lijkt me wat beter
en goedkoper ook :) kan je ook sets kopen in bv smartshop?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."