#1
Paddo's leken mij altijd heel eng maar wil het nu toch wel eens proberen.. Even opzoek naar zo'n kit. Of ben ik nu echt veel te laat..?
Riel zei:mooie oogst. naar mijn ervaring is de columbian soort zeer sterk en is een portie van 20 gram meer dan genoeg![]()
KoxBox zei:Riel zei:mooie oogst. naar mijn ervaring is de columbian soort zeer sterk en is een portie van 20 gram meer dan genoeg![]()
Inderdaad, meestal bij zelfkweek is 20-25 gram meer dan genoeg.![]()
Ceko zei:Wow heb je binnen een week zoveel extra of is dit een andere growkit?
netjes hoor
maar dude... zingen?!?!
Tis een mooie oogst hoor, maar t blijft een schimmel ouwe
ImmortalTech zei:Maar zo'n kant en klare kit is niet meer legaal verkrijgbaar of wel?
Verder bedankt voor de info![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."