Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel gram krijg ik van 100 wietplantjes?

Hoeveel gram krijg ik van 100 wietplantjes?

34 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hangt van de soort, omgeving, kweekmethode en je kwaliteiten als kweker af. Veel verschillende factoren dus is niet echt te zeggen.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet iemand hoeveel gram wiet ik krijg van 100 plantjes??
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#3
In ieder geval Amnesia, op zolder van een kraakpand, met professionele aparatuur, met redelijk wat ervaring...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alsnog moeilijk te zeggen. Weet je hoeveel watt er word gebruikt? Want dan kun je het bekijken in gram per watt. Stel je hebt een 600 watt hangen, en je oogst 600 gram, heb je een opbrengst van 1 gr./watt. Dat is al een heel goed resultaat. Hoe meer ervaring, hoe beter je opbrengst per watt word.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#5
is inderdaad heel verschillend maar je weet toch hoeveel je van 1 plant ongeveer krijgt.. dat keer 100
B
BymoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja precies zei:
In ieder geval Amnesia, op zolder van een kraakpand, met professionele aparatuur, met redelijk wat ervaring...
Klik om te vergroten...

Als je redelijk wat ervaring hebt zou je je toch zelf een beeld moeten kunnen vormen over de opbrengst van 100 plantjes?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zonder enige ervaring denk ik: 3 kW erboven op 10m^2 en dan 2-3kg eraf halen in 12 weken.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bymo zei:
Als je redelijk wat ervaring hebt zou je je toch zelf een beeld moeten kunnen vormen over de opbrengst van 100 plantjes?
Klik om te vergroten...

Idd.. een beginnertje dus :wave:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hee bedankt toch voor alle info, ik geef alles even door aan mijn vriend en dan kan ie lekker aan de slag. En daarna kan ik het lekker op smoken :grin:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vroeg het voor mijn vriendje en die heeft wel wat ervaring hoor..
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Zonder enige ervaring denk ik: 3 kW erboven op 10m^2 en dan 2-3kg eraf halen in 12 weken.
Klik om te vergroten...

en dan ben je ineens + 600euro lichter aan elektriciteits kosten (zonder afzuiging en rvs en kacheltje en verluchtings ventilatortje) :rock:

en met 3KW lamp, 2voorschakelaperaatjes van 60W, elektrische kachel van 2KW, 1000m³ afzuigventilator 90W en een circulatie ventilator van 45W. heb je over 1 kweek ongeveer € 1.677,71 uitgegeven aan enkel elketriciteits koste :rolleyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb je niet door dat je jezelf enorm voor lul zet met je replies, of was dat de bedoeling ? :P
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als een 400 watt lamp 12h aan een stuk draait op 30 dagen ben je zo'n 30 euro per maand kwijt

Verstandig is dat je spaarlampen in je woning plaatst en wat radiotar isolatie achter de verwarming plakt. Dan zie je de factuur maar met een 15 a 20 euro stijgen.
Let op, ik spreek hier voor 1 hps van 400 watt he.
En die VSA voor een 400 watt trekt ook paar watt's hoor. Maar niet overdreven veel.

En onthoud, met de hps ben je overal de jos he :)
Zelfs in Nederland mag je niet onder de hps telen.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb U lief, mijn Nederlands.....tjonge jonge zeg... :kots:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
soso is maar goed dat weer is een keer lang kom

wat een onzin hier op het forum soms neer gezet word

3 kwh ?????? op m2 ???? das omgerekent 5 x 600 watt is veels en veels te weinig voor op 10 m2c... 2 kilo haal je dan wel ja dat wel maar allemaal kut fluff spul

ga eerst maar is vraag aan die vrolijke vriend van je wat zijn ruimte is

want van 100 planten kun je als je het goed doet wel een 60 kilo halen

maar goed dan heb je het over 100 x 1000 watt :P dus per plantje zit je met 1,5 maand voorgroeien etc etc niet handig duzzz ... 100 planten is altijd voor commerciele doeleinde en die willen graag snel en veel oogsten

gaan voro een makkelijk rot bestendige soort ...

die amnees word al niks weet ik nu al want iemand die ervaring heeft met amnees weet zeker hoe die wat aan moet pakken !!!

amnees en vele andere haze soorten vragen veel ervaring
ziet maar eerst 1 x 600 watt lampie met 16 amnees onder controlle te houden !!!

word het tog 100 x amnees zou ik er zo'n 16 per 1,20 zetten !!!! dus bakken van 30x30
5 dagen maximaal voorgroein en knalluh

je hebt dan ongeveer 6 tot 7 x 600 watt lampies en met wat groene vinger haal je daar 3 tot 3,5 kilo vandaan laat het lang genoeg staan en verkoop deze amnezen bij een bekende shop je zult dan een berg geld ontvangen !!! want goede amnees is zeker 6 euro per gram waard

je hebt hiervoor zo'n 12 m2 nodig.... zorg dat electriciteit goed aangeslotren is met relais !!!

eerst huiswerk doen en btw dit soort kwekerijen horen in een industrie terrein thuis vriend !!! neit in kraakpanden die panden zijn vaak al verrot !!! en hoe wil je de stroom betalen ??? tappen is illegaal !!! en geeft normale hobbykwekers zoals hier op het forum een slechte naam !!


veel uitzoeken en vele lezen wie weet word het dan wat over een maand of 4 eerder zie ik het alleen in een fiasco donderen !!!

greetzzzz gtje
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
3600 op 12 meter, goh, das niet eens zoveel anders. (verdomd, das precies hetzelfde zelfs)
Ik zei al dat ik er geen verstand van heb, maar verdomd wat kun jij ongofelijk jezelf tegenspreken terwijl je doet alsof je er verstand van hebt :)
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
nee lullo dat heb je idd niet lees goed ...

jij hebt het over alleen de lampen ik heb het over het geheel

het geheel waar jij duidelijk gene verstand van hebt .. .want een gode ruimte heeft een hok in een hok buiten het hok zit de electriciteit en voedingsvaten etc etc


maar goed je gaf al aan dat je er weinig tto geen verstand van had dat scheelt

1 x 600 watt lamp geeft 1,20 m optimale belichting ( weet een noob als jij vast nie ) maar om mooie keiharde toppen te krigjen zo groot als een cola fles ( ja dat kan namelijk :P ) doe je 1 m2 per 600 watt

je hebt duzz 6 m2 nodig als je 1 x 600 watt per m2 doet
met 1,20 bent je aan totale ruimte 9 m2 kwijt ( voor je kleien loop paden )

daarbij komt nog NOOB dat jij het hebt over 3 kwh !!!

dat kan duzz zijn

3 x 1000 watt lampie
3x 600 + 3 x 400 watt das nog veel minder

ik heb het over 6 tot 7 x 600 watt !!!! das tog ietsjes meer AQCH JA SCHEELT MAAR EEN VIERKANTE METER OF 2 A 3


duzz zulke onzin reply hoef jij mij niet te verkopen!!! oogst je eerst top maar is of neem nog een lijn van nijn
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
@gtje als je het over HPS (natrium lamp) heb je gelijk.
maar weet je wel wat je aan stroom alleen betaalt... als je enkel lampen zet ligen ze zo op de composthoop. zoals ik hier al heb gezegt ook nog luchtcirculatie nodig een afzuiginstalatie en...
en vergeet de relais niet .

400 Watt -> 55000 Lumen, effectief oppervlakte 0,7 m2
600 Watt -> 98000 Lumen, effectief oppervlakte 1,2 m2
1000 Watt -> 115000 Lumen, effectief oppervlakte 1,7 m2

groetjes
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
@matt: ja idd dat komt er ook bij natuurlijk maar de vraag was hoeveel hij van 100 plantjes kan oogsten .... ik kijk dan na hoeveel lampen we normaal boven 100 planten zetten ... en tsjaa das een duur grapje :P je kutn er ook wel 100 kwijt onder 1 x 400 watt maar dan zit je met 100x 1 liter potten schiet niet erg op :P !!!

en tsjaa je betaalt je dan ook idd blauw aan stroom ( wat de meeste met dit soort kwekerijtjes tog al niet doen ) .... maar kan goed hoor !!!!! kennis van me kweekt met 12 x 600 watt betaalt alles gewoon

maar goed en daar draait het hele verhaal uiteindelijk ook om... je moet een plek hebben waar dat niet op valt en dat is ALTIJD op een industrie terrein met grote groepen !!!! 32 ampere blokken etc etc ... kwekerijen met meer dan 2 lampies vind ik sowieso niet in huizen passen !!! en voor veiligheid van je medemens wel zo verstandig om het op een industrie terrein te zetten ...

en ja ALTIJD!!!! met relais werken, brandblusser etc etc ... liefst zelfs met evsa te werken ( tsjaa zijn goddelijk duur i know ) maar zorgen voor minder warmte ( minder opsporing gevoelig ) en brandveiliger !!!! ( ook meer lumen output dus ook meer gewicht )

maar dat was uiteindelijk niet wat de topic starter wilde weten ... hij wilde weten hoeveel hij/zij kon oogsten van 100 planten :P

greetzzz G
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoeveel boete kun je krijgen voor 100 plantjes??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."