Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel gram krijg ik van 100 wietplantjes?

Hoeveel gram krijg ik van 100 wietplantjes?

34 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
G'tje heeft wel gelijk .....
Ondanks die 60 kg van 60 plantjes .. maar das een hypotetisch voorbeeldje !!

Gemiddelt oogst de beginner 'met ervaring' per plantje 10 gram gedroogde verkoopbare weed.
Per 600 watt amp meestal 150-200 gram.
En per m2 meestal maar 300 gram per m2 of veel minder
En er passen gemiddelt 20-36 planten op 1 m2.

De stroom voor de randapperatuur is bijna 1/3 van lampen vermogen.

De HOAX dat je je 1 gram per watt kan oogsten gaat maar op voor een zeer select groepje fanatieke hobbykwekers.
Broodfokkers halen het nooit, geven er ook niet om.

En dan de laatste vraag: Hoelang krijg je voor 100 plantjes ?

Nou als ze 1 liter ghb vinden met 10 gram pep en 1 vuurwapen kom je nooit meer thuis totdat je hebt vertelt waar die kutzooi vandaan komt.
De straf verschilt pp en p provincie en per rechter en per seizoen lijkt wel. Er zijn geen vaste strafffen voor 100 plantjes.

DStop maar met elkaar afzeiken ...

en Psies ... als je serieus succes wilt behalen dan moet je naar Wietforum.nl ANDERS OOGST JE WSS NIETS.

Bonie de betweter
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, oogst is oogst voor mij :) Zolang ik er stoned van word en mijn plezier aan het telen heb gehad, ist allemaal goed. Daarom dat ik zeg dat ik het niet erg zou vinden deze ronde maar een kleine 100g te scoren. (want het zal bitterweinig worden)
Maar ge gaat dat zien evolueren he, nu heb ik de haze een korte voorgroei gegeven en de indica's gelijk op 12 12 omdat ik oogst nodig heb. Zit me hier weer blauw te betalen aan wietjes die toch niet de smaak geven van zelfkweek. I've tasted homegrown and it's good.
De ronde hierna gaat pas interessant worden! Want ik kan dat vrouwelijk zaad niet stekken zonder risico :( Dus moet ik even langs de sanniesshop voor regulair zaad. Ik overweeg de Jack Berry F2 ^^
Dus ja, volgende ronde onder de hps dan met dat vrouwelijk zaad, sweet afghan delicious, black jack en amnesia haze. Die ga ik wel lst'en langs alle kanten, omdat ik niet kan voorgroeien in mijn hok aangezien daar al wat staat.

Ben er vrij gerust in dat er fatte buds op zullen komen :) Maar het hokje begint me fel tegen te steken, is niet wat het moet. Dat is Bricolage Mayan om maar snel aan het oogsten te gaan. De volgende ronde ga ik het terug afbreken en er wat meer tijd aan besteden, dat of een tentje kopen.

Welcome back lys btw :)
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#3
uiteindelijk is licht gewicht
hoe meer watt - hoe meer wiet
maar als ik jou zo hoor > ik zou gewoon lekkr 4 planten op 1.5 m x 1.5 m ztten , 4x 600 watt erboven , lekker dikke afzuiger erbij.
als je weet hoe dat werkt ( in het klein) , kan je net zo groot werken als je stoppenkast het toestaat.

succes
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt van de soort, omgeving, kweekmethode en je kwaliteiten als kweker af. Veel verschillende factoren dus is niet echt te zeggen.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet iemand hoeveel gram wiet ik krijg van 100 plantjes??
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#6
In ieder geval Amnesia, op zolder van een kraakpand, met professionele aparatuur, met redelijk wat ervaring...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alsnog moeilijk te zeggen. Weet je hoeveel watt er word gebruikt? Want dan kun je het bekijken in gram per watt. Stel je hebt een 600 watt hangen, en je oogst 600 gram, heb je een opbrengst van 1 gr./watt. Dat is al een heel goed resultaat. Hoe meer ervaring, hoe beter je opbrengst per watt word.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#8
is inderdaad heel verschillend maar je weet toch hoeveel je van 1 plant ongeveer krijgt.. dat keer 100
B
BymoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja precies zei:
In ieder geval Amnesia, op zolder van een kraakpand, met professionele aparatuur, met redelijk wat ervaring...
Klik om te vergroten...

Als je redelijk wat ervaring hebt zou je je toch zelf een beeld moeten kunnen vormen over de opbrengst van 100 plantjes?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zonder enige ervaring denk ik: 3 kW erboven op 10m^2 en dan 2-3kg eraf halen in 12 weken.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bymo zei:
Als je redelijk wat ervaring hebt zou je je toch zelf een beeld moeten kunnen vormen over de opbrengst van 100 plantjes?
Klik om te vergroten...

Idd.. een beginnertje dus :wave:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hee bedankt toch voor alle info, ik geef alles even door aan mijn vriend en dan kan ie lekker aan de slag. En daarna kan ik het lekker op smoken :grin:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vroeg het voor mijn vriendje en die heeft wel wat ervaring hoor..
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
Zonder enige ervaring denk ik: 3 kW erboven op 10m^2 en dan 2-3kg eraf halen in 12 weken.
Klik om te vergroten...

en dan ben je ineens + 600euro lichter aan elektriciteits kosten (zonder afzuiging en rvs en kacheltje en verluchtings ventilatortje) :rock:

en met 3KW lamp, 2voorschakelaperaatjes van 60W, elektrische kachel van 2KW, 1000m³ afzuigventilator 90W en een circulatie ventilator van 45W. heb je over 1 kweek ongeveer € 1.677,71 uitgegeven aan enkel elketriciteits koste :rolleyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb je niet door dat je jezelf enorm voor lul zet met je replies, of was dat de bedoeling ? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."