Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke planten kunnen buiten leven

Welke planten kunnen buiten leven

30 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zijn er drugplanten die buiten kunnen groeien met het klimaat natuurlijk van Belgie en Nederland :confused: :grin:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
cannabis planten kan je amkkelijk buiten kweken, zoek ff op op internet er bestaan 100000enden paginas daarover
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm kijkaan. Wist ik niet :)
En in een studentenkamer waar er lang niet de hele tijd licht op staat...hoe doet zo'n plant het daar?? :P
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
cool, is het moeilijk om te kweken? :)
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
wat dacht je van kalmoes
of blauwglid kruid word ook wel is scullcap genoemd
blauw glid kruid groeit nou bij mijn in de tuin
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is dat allemaal moeilijk te kweken
en welke apperatuur heb je daar voor nodig
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#7
ook bepaalde magic musrooms kun je buiten kweken, in goede omstandigheden (seizoen)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
fun zei:
ook bepaalde magic musrooms kun je buiten kweken, in goede omstandigheden (seizoen)
Klik om te vergroten...

Je hoeft ze niet te kweken, ze groeien in de natuur :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cocaplanten, in de zomer :mrgreen:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Hmm, eigenlijk is het antwoord simpel: Alle planten kunnen buiten leven, want daar komen ze oorspronkelijk ook vandaan.
Klik om te vergroten...
:grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je buiten wiet gaat kweken stopje er waarschijnlijk meer geld in dan dat je er uit haalt. Je moet namelijk nogal wat mazzel hebben dat ze niet owrden gejat en ik heb nog nooit buitenwiet gerookt waar ik iets van voelde.
Maar als je het heel erg goed doet enzo kan het misschien wel. Het is sowieos leuk omt e proberen. En als het jou niets doet kan je het altijd nog verkopen aan 14-jarigen die de coffeeshop niet inmogen :wink:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#12
cocaplanten zijn lastig om aan te komen en zijn ook erg lastig om te kweken.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
BombSki zei:
cocaplanten zijn lastig om aan te komen en zijn ook erg lastig om te kweken.
Klik om te vergroten...

Ja da weet ik, kdeed maar een voorstel :mrgreen:
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat is gemakkelijk te kweken en vinden jullie het leukst
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#15
LOL zei:
wat is gemakkelijk te kweken en vinden jullie het leukst
Klik om te vergroten...

Cannabis kan je gewoon buiten zetten, is niet veel werk aan. Zoek maar is op via Google...
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoeveel water moet een cannabis plant krijgen die buiten staat hoeveel keer hoeveel water?
en hoe zie je of je plant mannelijk of vrouwelijk is?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hmm, eigenlijk is het antwoord simpel: Alle planten kunnen buiten leven, want daar komen ze oorspronkelijk ook vandaan.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
LOL zei:
hoeveel water moet een cannabis plant krijgen die buiten staat hoeveel keer hoeveel water?
en hoe zie je of je plant mannelijk of vrouwelijk is?
Klik om te vergroten...
Kerel neem is een minuut de tijd :wave: Wil je dat we die planten nog voor je gaan onderhouden ook? www.google.nl / www.google.be :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
10 zaadjes en 2-3 kilo....Dan lukt je met hydro wel, maar met buitenwiet lijkt me dat wat overdreven.
Maargoed, misschien heb ik het fout. Maar hoe is de wiet dan? Gewoon coffeeshop-kwaliteit?
B
BoerkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
salvia kan ook buiten en is heel gemakkelijk.....

Maar ik heb gisteren salvia voor het eerst gebruikt(geen extract) en het heeft bij mij niets van reactie gehad...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."