Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke planten kunnen buiten leven

Welke planten kunnen buiten leven

30 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
B
BoerkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
salvia kan ook buiten en is heel gemakkelijk.....

Maar ik heb gisteren salvia voor het eerst gebruikt(geen extract) en het heeft bij mij niets van reactie gehad...
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
Als je buiten wiet gaat kweken stopje er waarschijnlijk meer geld in dan dat je er uit haalt. Je moet namelijk nogal wat mazzel hebben dat ze niet owrden gejat en ik heb nog nooit buitenwiet gerookt waar ik iets van voelde. Maar als je het heel erg goed doet enzo kan het misschien wel. Het is sowieos leuk omt e proberen. En als het jou niets doet kan je het altijd nog verkopen aan 14-jarigen die de coffeeshop niet inmogen :wink:
Klik om te vergroten...
Kom omdat mensen ongeduldig zijn :P halverwege tijdens de bloei zien ze dikke toppen haren zijn nog wit: Hup omhakke en smoken :confused: dan krijg je gewoon kut wiet zit nog relatief weinig thc in meer water en droog houd je niets over. En meer geld er insteken dan je er uit haalt? €12 voor 10 zaadjes ofzo met je planten verspreiden en op GOEDE plekken moet 2 - 3 kilo met gemak haalbaar zijn.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
mathijs zei:
10 zaadjes en 2-3 kilo....Dan lukt je met hydro wel, maar met buitenwiet lijkt me dat wat overdreven.
Maargoed, misschien heb ik het fout. Maar hoe is de wiet dan? Gewoon coffeeshop-kwaliteit?
Klik om te vergroten...

Ik heb vaak zat shop kwaliteit buitenwiet gehad hoor, kan prima. Ik heb alleen geen idee hoe ze dat doen, ben (nog) geen expert :)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#4
mathijs zei:
10 zaadjes en 2-3 kilo....Dan lukt je met hydro wel, maar met buitenwiet lijkt me dat wat overdreven.
Maargoed, misschien heb ik het fout. Maar hoe is de wiet dan? Gewoon coffeeshop-kwaliteit?
Klik om te vergroten...
Nee zeker geen koffieshop kwaliteit... bevat ong. de helft van de hoeveelheid thc die je onder idiale omstandigheden kweekt. Van 1 grote buitenplant haal je toch echt wel 500 gram - 1 kilo. Mits tie echt lang de tijd heeft om te groeien (nu dus al dik een maand). die 2 - 3 kilo heb ik genomen aangezien er vast nog wel een paar omver worden geknaagd door konijnen etc. maar in je eigen achtertuin moet 500 gram per plant (mits in volle grond) toch wel lukken.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem dan PP, dat zijn goeie binnenplanten.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ah nee. geen powerplant. Dan maar geen plantjes binnen. Dit is de enige wiet ie ik gewoon niet rook vanwege de smaak. Echt vies.
Jack Herrer..hoe doet die het binnen?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen flauw idee, heb 1 keer een PP verzorgd en een keer een raar wietplantje dat 20 cm groot werdt en wat 1 grote top bovenop had.
l
levinusLid
01-01-2024, 00:00
#8
je kan buiten weed teelen en tot 3 oogsten per jaar.. hangt namelijk van af hoe groot je ze laat worden en hoe snel je ze zelf in bloei zet..en geloof mij als ge bij de groei als zowel de bloei goede voeding garandeerd is die weed 10 beter en smaakvoller dan die van de coffeeshop..wat je weed zurig van smaak kan maken is bv de regen..maar als het regent zet ik ze binnen..voor buiten weed zijn de meeste indica zeer geschikt snelle bloeitijd (8 weken) tegenover de sativa die blijft doorgroeie en een lange bloeitijd vraagt (14 weken)..het in bloei zetten doe je namelijk door zelf de dagen voor je plant te gaan inkorten..meer dan 12 uur licht blijft ie groeien..minder dan 12 tot 10 u doen hem in bloei schieten..doe je gewoon door hem savonds in een donkere kast te plaatsen en smorges weer buiten in de zon te zetten..heb nu voor de moment 'sugerbabe' en 'sensi star' staan..volgende week komt r nog een 'nebula' of 2 bij..mijn oogsten bedragen wel maar plusminus 75 gr pr plant maar laat ze dan ook niet zo groot worden..en zeker geen slechte kwaliteit..smaakvol en zeer wit..
l
levinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
ah ja en van t blad afval maak ik gewoon met een topzeef een leker brokske belgohasj..waar ge zwaar kloppe van krijgt.. :smoke: ..
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Boerke zei:
salvia kan ook buiten en is heel gemakkelijk.....

Maar ik heb gisteren salvia voor het eerst gebruikt(geen extract) en het heeft bij mij niets van reactie gehad...
Klik om te vergroten...

Dan heb je niet genoeg gebruikt of het niet genoeg verhit.. een vriend van me overkwam hetzelfde de 1e keer..

Maargoed, salvia is zeker een makkelijke plant. In de zomer kun je hem gewoon buiten zetten (wel voldoende water geven) en in de winter gewoon binnen als mooie kamerplant. Ze krijgen nog mooie bloemen ook :grin:

Ook een ideale plant voor als je ouders het niet zo op alles wat met drugs te maken heeft hebben, ze merken er niks van :P
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Datura

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."