#1
moooooie foto's!
was het bij mij ook maar zo'n feest. Ik zit nu aan de 21 dagen en zie alleen maar een heeeeeeeel klein beetje schimmelpluis. Als dat schimmelpluis kan zijn :P
Is mn eerste keer en ben ook bang dat ze mislukt zijn.
Ik heb ze bij het soaken namelijk te lang laten staan (15 uur ipv 12 uur) omdat ik op dat moment niet thuis kon zijn, maar weet niet of dat erg is..
Bovendien is thuis de verwarming kapot dus het is meestal niet warmer dan 14 graden. Daarom heb ik mijn bureaulamp erboven gezet en is de set zo'n 19 graden, soms 20.
Kunnen dat de redenen zijn? Of is een bureaulamp een slecht idee? Teveel licht misschien? Ik laat hem soms snachts uit, soms aan.
Hmmmmm ik hoop echt dat ze nog gaan lukken
Als ik die mooie wezentjes van koxbox zie moet ik bijna een traantje wegpinken..
was het bij mij ook maar zo'n feest. Ik zit nu aan de 21 dagen en zie alleen maar een heeeeeeeel klein beetje schimmelpluis. Als dat schimmelpluis kan zijn :P
Is mn eerste keer en ben ook bang dat ze mislukt zijn.
Ik heb ze bij het soaken namelijk te lang laten staan (15 uur ipv 12 uur) omdat ik op dat moment niet thuis kon zijn, maar weet niet of dat erg is..
Bovendien is thuis de verwarming kapot dus het is meestal niet warmer dan 14 graden. Daarom heb ik mijn bureaulamp erboven gezet en is de set zo'n 19 graden, soms 20.
Kunnen dat de redenen zijn? Of is een bureaulamp een slecht idee? Teveel licht misschien? Ik laat hem soms snachts uit, soms aan.
Hmmmmm ik hoop echt dat ze nog gaan lukken
