Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbsinth kit

Absinth kit

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik was vorige week zelf ook van plan om zo'n kit te bestellen maar omdat ik al veel negatieve commentaar hierover had gehoord heb ik het toch maar niet bestelt.
maar ik denk toch dat ik het eens ga bestellen, zo'n absinth lolly was best wel lekker.
en het lijkt me ook leuk om zelf zo'n drankje te ''brouwen''.
n
nettonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb net de kit binnen en de alsemkruiden in ongeveer driekwart liter alcohol van 80% gedaan.
Heeft iemand enig idee wat voor een concentratie thujon dat op zal gaan leveren?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
extraheren lijkt me.

Maar is wel een erg oud topic hoor:openmouth:
n
nettonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben net m'n smartstill aan het uitproberen en heb een absinth kit besteld.
Wordt een spannende week :sunglasses:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
lekkere mix.

groot glas:

1 borrelglas absinth
1/2 borrelglas amaretto
1 blikje red bull

veel ijsblokjes en een rietje
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
@loadrunner: Pernod is zeker lekker, maar dat is toch een pastis zoals alle andere?
Maar pastis voor het leven, geen drank die ik meer liefheb :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb een absintkit bestelt en ontvangen van azarius. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik weet ook wel dat je er niet van gaat trippen ofzo, maar ik wou gewoon even weten of het wat te drinken is enzo.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat zakje met doodshoofd symbool intrigeert me,

De absinth die in de winkel wordt verkocht, heeft zo veel alcohol, dat je eeder dronken bent dan dat je de groene fee tegenkomt. Vroegere brouwsels bevatten kopersulfaat voor de groene kleur, waardoor je echt je hersencellen beschadigde.

je kan het maken met een lager alcoholpercentage, Het kruid Artemisia Absinthium (alsem)bevat tuhjon, die in hoge dosering, de "groene fee" laat verschijnen. De Absint in de winkel bevat minder dan 35mg Tuhjon per liter, en is dan niet genoeg om de groene fee te lokken, je zal dan eerder in een roes in slaap vallen, en vreemd dromen.

Ken je pernod? daar lijkt het op. alleen heeft het dan iets weg van Underberger


Je kan het bereiden volgens recept, en na bereiding een beetje mixen met bacardi 20% als je van een milde drank, maar toch wat pit erin wil.

Anders een suikerklontje op je glas met Absinth met het lepeltje, en dan ijswater erover.

Het is goed voor de maag, na een avondje zwaar bbq-en, tafelen of chinezen(met stokjes dan)

Veel succes en "enjoy your absinth"
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#9
viewtopic.php?t=3191

Doodshoofd is mogelijk omdat het zeer schadelijk is voor zwangere vrouwen en jongeren, grote kans op miskraam, misvormingen en abortus, het werd daarom ook in de middeleeuwen gebruikt als middel na verkrachtingen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
De fles:



Het zakje met Thujon:



De Thujon in De fles:




Nu 48uurtjes laten trekken en de rest van de kruiden erbij doen. :)
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Probeer eens Elevation, minder alcohol, meer thujone. Zou je een beter beeld van Absinth moeten geven.

http://elevation.eu/
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
De absinth in wording juist nadat ik de blaadjes er uit heb gehaald.



Het resultaat nadat ik alle andere kruiden heb toegevoegd.



Nu 7 dagen laten staan en dan is het tijd om te gaan vliegen!
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vond Absinthe meestal het best omschreven als een soort van helder dronken zijn.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, dat vind ik ook een goede omschrijving. Maar als je het combineert met wiet geeft het toch een heel ander effect, maar toch nog steeds helder.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb er nu al een paar avonden van gedronken, eerst vond ik er niet veel aan gewoon het dronken gevoel.
Maarrrr, gisteren heb ik nog eens geblowed, het was zeker 3-4 maand geleden en redelijk wat shots absinth gedronken. Het effect was redelijk vaag, alles was ongelooflijk scherp en ik had een soort tunnelzicht. Ik kan het niet echt thuisbrengen, het was zeker geen paddo/lsd trip vergelijking waard maar het was alsof ik aan het zweven was, stappen ging moeilijk mij recht houden al even moeilijk. De groene fee liet wel op zich wachten...

Misschien heeft het te maken met het feit dat het al lang geleden was dat ik geblowed had en dan nog in combinatie met alcohol... Maar ik heb dit al meerdere keren gecombineerd en nog nooit zo een effect gehad.
n
nettonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Met absinth is nks mis :mrgreen:
Ik heb verschillende merken uitgeprobeerd, en ben nu blijven hangen bij de Grande Absente (69 vol% alc, 35 mg thujon), maar ben errug nieuwsgierig naar m'n eigen brouwsel...
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ziet er leuk uit zo'n setje.
Heb net uit spanje 2 flessen meegenomen 89.9 procent alcohol.
Maar is niet echt leuk drinken. Je voelt het echt in je maag glijden :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja het is wel leuk maar voor mij was 1 keer wel voldoende. Ik moet zeggen dat het een beetje tegenviel en ik zou ook eerder drinken wat er in die flessen zit die verkocht worden dan het brouwsel dat ik zelf gemaakt had...
n
nettonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet dat ik Azarius links wil laten liggen (ze zijn veruit de goedkoopste met de kit), maar weet iemand welke kruiden er nou precies in die kit zitten?
n
nettonLid
01-01-2024, 00:00
#20
ow ja, dat staat op 't stickertje op het zakje alsemkruid :flushed:
Sorry!

Het mengsel begint overigens mooi groen te worden en ondanks het hoge alcoholpercentage goed te ruiken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."