#1
En ook dit maar eens proberen met het brouwsel:
http://helfrich.groenefee.nl/distillati ... nt-50.html
http://helfrich.groenefee.nl/distillati ... nt-50.html
KoxBox zei:Ja het is wel leuk maar voor mij was 1 keer wel voldoende. Ik moet zeggen dat het een beetje tegenviel en ik zou ook eerder drinken wat er in die flessen zit die verkocht worden dan het brouwsel dat ik zelf gemaakt had...
Hellraiser_[NL] zei:Weet ik toch ook wel drink zelf geen alchol maar ben wel geintreseerd in de andere mogelijkheden met 100% alchol

Hellraiser_[NL] zei:Weet ik toch ook wel drink zelf geen alchol maar ben wel geintreseerd in de andere mogelijkheden met 100% alchol
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."