#1
Ahh PepTalk, ging je hond daar niet raar van doen? Alcohol en wiet kan toch nooit goed voor zo'n beestje zijn. ![:(]()
Einstein zei:Nogmaals, van tevoren alles oplossen in alcohol is gevaarlijk: ik zou eerst de droge wiet enkele minuutjes verhitten en het daarna oplossen in alcohol.
Dat bedoel ik ook inderdaadPepTalk zei:Is alleen gevaarlijk wanneer je de alcohol oplossing toch gaan verwarmen right?
Ik zie niet in waarom onverhitte wiet in alcohol oplossen gevaarlijk zou zijn?

lolnoob zei:Ach het is ook niet goed voor mensen maar die gaan er na 1 keer ook niet aan dood hoor.
lolnoob zei:Ach het is ook niet goed voor mensen maar die gaan er na 1 keer ook niet aan dood hoor.
PepTalk zei:Heb wel eens een hond compleet zien veranderen na 1 plak space cake (niet mijn hond, zeker niet mijn cake).
Eerst was het een ADHD hond, heel erg speels en vooral waaks/beetje vals.
Na 1 plak cake, en een avond in z'n mand liggen en voor zich uit staren is hij altijd een rustige, aanhankelijke en vooral lieve hond geworden. Wel echt zo'n domme hond, die je als inbreker met een brokje kunt omleidden:P
PepTalk zei:Ik ben van plan het hele mengsel te verhitten.
Ook ga ik er nu vanuit dat 35% te laag is, en zal voortaan dus hogere percentages gebruiken.
poison drink zei:Lijkt me ook beter om op deze manier te werken. Zo'n laag alcohol gehalte heeft er misschien voor gezorgd dat je drank slecht ging smaken.
Ik zou proberen om zo zuiver mogelijke alcohol te gebruiken en daarna (eventueel) verdunnen met andere dranken. :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."