#1
En dat zal hier niet het geval zijn, want anders verkochten ze het niet in de smartshop. Toch?
poison drink zei:Lijkt me ook beter om op deze manier te werken. Zo'n laag alcohol gehalte heeft er misschien voor gezorgd dat je drank slecht ging smaken.
Ik zou proberen om zo zuiver mogelijke alcohol te gebruiken en daarna (eventueel) verdunnen met andere dranken. :P
Xeloc zei:Werkt dat? Verhitten met alcohol erin? Verdampt de alcohol dan niet voordat de THC "verbrand".
PepTalk zei:Je bedoelt dat het gewoon bedorven is? Dat zou best wel eens kunnen..![]()

PepTalk zei:En hoe zit dat dan met port?
wikipedia zei:Port of porto (Belgisch-Nederlands) is een versterkte wijn uit Portugal

PepTalk zei:Ik woon nog thuis, en paps en mams staat zulke experimenten denk ik niet toe..
PepTalk zei:En mocht ik dus HBO kunnen creëren, dan zou ik geen geld en moeite meer in het vedunnen met ethanol steken hoor!
PepTalk zei:Maar zodra ik aan de slag ging om van het knipafval hasj te maken ( ice-o-lator en polm via de panty methode) moest ik de hele rommel de deur uit doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."