#1
henkie84 zei:Goed om te horen dat ze fijn trippen. Moet zeggen dat die van mij ook heel mooi visueel zijn, wappie bodyload hebben en over het algemeen euforische trips opleveren.![]()
Wat ik erg vet vond, was om voor een muur te gaan staan met zo'n korreltjesstructuur, en dan je hoofd vrij snel naar voren en naar achter bewegen. Ziet er erg vet uit. Ik heb nog niet echt closedeye visuals opgemerkt, heb m'n ogen dan ook niet echt bewust dichtgedaan erop.
Oh en die ene uitgebreide tekening in het eyecandy forum (ik zoek hem even op), die heb ik op posterformaat op m'n kamer hangen, en die is intens vet tijdens zo'n trip. Je raakt er nooit op uitgekeken.
Deze dus: http://i30.tinypic.com/334sq4y.jpg
Oh en een enkel paddo'tje daarvan (niet zo'n joekel natuurlijk) doet 't ook goed als psychedelische stimulant. Totaal geen hallucinaties, vervormingen, je wordt er wat fitter van, alleen je gedachtes gaan een beetje vreemder. Chill-aan.
Ogen dichtdoen moet je zeker eens doen
Die tekening als poster hebben moet inderdaad wel geniaal zijn
Op men kamer heb ik ook zo een korrelmuur, ik zal dat de volgende keer eens testen
Men broer had die avond ook 1 klein paddotje op, en hij was ook nog hard onder de indruk dat zo een kleine toch nog zo'n effect kon hebben. Dus als psychedelische stimulant is het iniderdaad zeker aan te raden. Ik dnek wel dat hij toch ook wel hallucinaties had hoor, hij staarde toch soms een hele tijd in de lava lamp of naar de muur of een poster
Misschien is er inderdaad een nood aan subforum.. Het forum zelf is mss ook aan en update nodig? Verbeteringen in het posten van berichten bv? (als je op een smiley of code klikt, dat die op de plaats van je aanwijzer komt te staan inplaats vanonder.)


