#1
Was het wel vochtig genoeg?
poison drink zei:Het kan inderdaad zijn dat de temperatuur iets gedaald is de laatste weken. Misschien omdat nu meerdere mensen in het gebouw hun verwarming hebben opstaan. Maar nu is het terug ongeveer 23°C, dus komt hopelijk wel goed.
@ Bzzzt: Is het zo moeilijk om rogge te vinden? Ik heb gisteren namelijk in een natuurwinkel (Origin'O, wel enkel in België denk ik) zakjes rogge kunnen vinden. Maar het lijkt me dat dit in bijna elke natuurwinkel te vinden is.
Nog een vraagje over je thermomat: waar heb je deze gekocht, en hoeveel verbruikt zo'n ding ongeveer?
Bzzzt zei:poison drink zei:ik heb gekeken in de AVEVA(in belgie) ofzoiets en wisten daar zelfs niet wat het was.maar ik ga het met zo van die torentjes proberen brengt meer op heb ik gehoort...
poison drink zei:Zijn die thermomatten in verschillende groottes te verkrijgen? Hoe groot is de jouwe en hoeveel watt heeft hij nodig? En kan je de temperatuur hiervan regelen?
PepTalk zei:Wat jij zoekt is in een luxe dierenwinkel-reptielenzaak te krijgen.
PepTalk zei:Misschien 2e handssite's afspeuren?
PepTalk zei:Ook kun je misschien kijken voor een reptielenbroedmachine.
PepTalk zei:Ook de vochtigheid is in % te regelen..
PepTalk zei:Kun je na een besmette kit ook vullen met ethanol om de boel te ontsmetten![]()
PepTalk zei:Kan dat geen schade aanrichten aan de paddenstoelen zelf dan?
poison drink zei:Bzzzt zei:poison drink zei:Zijn die thermomatten in verschillende groottes te verkrijgen? Hoe groot is de jouwe en hoeveel watt heeft hij nodig? En kan je de temperatuur hiervan regelen?
PepTalk zei:Die vochtregelaar is toch wel handig hoor!
Gewoon aan een knopje draaien! Zit zo'n ingebouwd mist machientje in.
Kun je na een besmette kit ook vullen met ethanol om de boel te ontsmetten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."