#1
In die koelkast gaat het sowieso niet lukken met drogen op de manier die autoflower beschrijft (imo ook een van de beste manieren). Wat je wel kunt doen is gewoon traditioneel knippen terwijl alles nat is (droog knippen is echt een kut werkje) en de losse top(jes) op een rooster leggen met bakken vochtvreter er onder.
Mocht je echt in de problemen komen kun je het evt. ook drogen in de oven mocht er een lage stand op zitten (onder 50 graden Celsius) zo'n 2,5 uur. Elk kwartier ff kijken en voelen.
Dat je plantje niet afbloeit komt echt door die onregelmatige tijden waarop je d'r hebt gehouden. Dit brengt de bloeicyclus simpelweg in de war.
Succes!
Mocht je echt in de problemen komen kun je het evt. ook drogen in de oven mocht er een lage stand op zitten (onder 50 graden Celsius) zo'n 2,5 uur. Elk kwartier ff kijken en voelen.
Dat je plantje niet afbloeit komt echt door die onregelmatige tijden waarop je d'r hebt gehouden. Dit brengt de bloeicyclus simpelweg in de war.
Succes!
.