Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen 1e plant

Problemen 1e plant

87 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
d
dailysmoker18Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nu ruim een maand later en ze is nog steeds niet klaar met bloeien. Ik hang nu als het mogelijk is er nog een lamp bij maar ze wilt maar niet afkomen... Heb zojuist ook nog even naar de trichomen gekeken en ze zijn vooral nog steeds milky/white en misschien heel soms ergens een amber maar dat weet ik niet zeker. Ook de meeste haren zijn nog wit, het lijkt wel alsof er steeds nieuwe bijkomen als de oude bruin zijn geworden. Ik begin nu wel erg ongeduldig te worden met de vakantie op komst...
a
autoflowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk zo'n eerste kweekje, al doende leert men! :)

Het is bekend dat het afbloeien langer duurt met lage wattage lampen.

Nog even en het wachten zal rijkelijk beloond worden. :stoned:

Succes met je kweekje verder.
d
dailysmoker18Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog steeds geen amber trichoom te zien en vooral milky. Ik denk dat het maar eens tijd is om te oogsten want het duurt nu echt te lang. Ik denk namelijk niet dat het ooit nog af gaat komen. Heeft iemand nog tips voor het oogsten en drogen?
d
dailysmoker18Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke thnx!
Denk je dat ik kan drogen in dezelfde ruimte als waarin ik gekweekt heb als ik op vakantie ga?
Het is een mini koelkastje en hij zal dan voor een week lang afgesloten zijn. Er zit een ventilatortje in maar ik weet niet zeker of ik die nou wel of niet moet gebruiken.
a
autoflowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ventilatie tijdens het drogen is net zo belangrijk als tijdens het kweken. In een afgesloten koelkast zonder aan en afvoer van lucht is geen optie.
Ik neem aan dat je ventilator als uitblaas werkt? Of alleen voor luchtcirculatie?
d
dailysmoker18Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De ventilator werkt alleen voor luchtcirculatie
a
autoflowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan zou ik haar elders te drogen hangen..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
In die koelkast gaat het sowieso niet lukken met drogen op de manier die autoflower beschrijft (imo ook een van de beste manieren). Wat je wel kunt doen is gewoon traditioneel knippen terwijl alles nat is (droog knippen is echt een kut werkje) en de losse top(jes) op een rooster leggen met bakken vochtvreter er onder.

Mocht je echt in de problemen komen kun je het evt. ook drogen in de oven mocht er een lage stand op zitten (onder 50 graden Celsius) zo'n 2,5 uur. Elk kwartier ff kijken en voelen.

Dat je plantje niet afbloeit komt echt door die onregelmatige tijden waarop je d'r hebt gehouden. Dit brengt de bloeicyclus simpelweg in de war.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."