#1
Vrijdag met klasgenoot voor t eerst keta proberen.
Hij had t met carnaval gehad en maakt me sindsdien gek ermee hoe geweldig het is, alhoewel hij een kilo sos erbij op had. maargoed ben benieuwd.
:P
Psycho_Chrono zei:Vandaag Ketamine gekocht1 gram, ga het ook vrijdag oppeuzelen met mijn vriendin
Ik ga voor de K-hole !
Psycho_Chrono zei:Vandaag Ketamine gekocht1 gram, ga het ook vrijdag oppeuzelen met mijn vriendin
Ik ga voor de K-hole !
Psycho_Chrono zei:Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.
Qocaïne zei:Psycho_Chrono zei:Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.
wéér wat geleerd! Ik dacht al dit nooit te kunnen bereiken!
En ik heb absoluut geen zin in een IM injectie.
Psycho_Chrono zei:Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.
arge doses (100-250 mg)
You're in the K-Hole where it is physically difficult to do anything other than lie in a near-comatose state and stare at the ceiling. In this state some users report life-altering insights about the meaning of life. Others are just scared.
Flut zei:Psycho_Chrono zei:Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.
Mag je 'bron' hebben?
Ik snuif mezelf altijd naar de K-Hole, ik kom in contact met schimmen/
geesten en ik maar reizen over landschappen. Volgens mij is dat toch echt wel wat ze de K-Hole noemen. In één van de ketamine topics heb ik ook een klein reportje geschreven, lees dat eens als je zin hebt.
Psycho_Chrono zei:Een ervaren ketamine gebruiker hier op het forum zei juist dat je een piek moet creeren in je lichaam, en die piek bereik je niet met snuiven, wel met spuiten, hoe heb jij die 200 mg gesnoven? Alles in een keer of met tussenposes?
Dzy zei:Lees mijn trip report maar eens, was wel in combinatie met wiet maar zeer zeker wel een K-hole!
Psycho_Chrono zei:Dzy zei:Lees mijn trip report maar eens, was wel in combinatie met wiet maar zeer zeker wel een K-hole!
Net gelezen, idd heftig, dus je kan het al bereiken met 120 mg te snuiven en beetje blowen...
Vraag me af wie het ook alweer zei dat het niet kon, was hier ergens op het forum
Psycho_Chrono zei:Dzy zei:Lees mijn trip report maar eens, was wel in combinatie met wiet maar zeer zeker wel een K-hole!
Net gelezen, idd heftig, dus je kan het al bereiken met 120 mg te snuiven en beetje blowen...
Vraag me af wie het ook alweer zei dat het niet kon, was hier ergens op het forum
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."