Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat doet keta precies met je?

Wat doet keta precies met je?

57 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#1
schranziewanzie zei:
ik heb mijn roeping gemist he
was beter dierenarts geworden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
een beetje keta voor de kat en een beetje keta voor mij :smoke: :smoke:
Klik om te vergroten...


:grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
morgen wrs nog eens special k doen.
Ik kijk er al naar uit. :smoke:
m
mr.23Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@crazy jack
ket is cker vet op tekno feestjes, mijn eerste ervaring met keta was op een tekno feest (ik ga elk weekend)

ket werkt ook goed in icm pep
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mac... zei:
Was eigenlijk wel eens benieuwd naar de werking in je lichaam, hoe dat in zijn werk gaat.
Maakt K nou ook bepaalde stoffen los of hecht het zich ook weer aan aan bepaalde delen van je hersenen??
Klik om te vergroten...

Dat zou ik ook wel eens willen weten.

Iemand????
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij hecht het zich aan verschillende delen van je hersenen. Kan het niet met 100% waterdichtheid garanderen, maar heb er eens iets over gelezen. Overigens wel heftig spul, tjonge jonge...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van keta wordt je licht, elastiek, verward als je een lage dosis neemt 60 mg ofzo.

Als je wat meer neemt ga je trippen met body & mind. Dus je vliegt door de ruimte of valt honderden meters naar beneden.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd niet met alcohol combineren , ik heb een keer veel keta genomen na veel alcohol wat resulteerde in de laatste minuten van mijn leven. ik typ nu vanuit de hel!
nee ik leef nog maar ik dacht toen echt te sterven
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een late reactie... maar bedankt voor alle antwoorden!


Ik heb een veel beter idee van wat Keta nou met je doet!
Ik heb het eindelijk weten te bemachtigen.. en ga ergens in de maand Februari gebruiken ofzo! Mijn idee is 100mg.

Dit moét goedkomen!
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
100 mg is wel vrij veel voor de eerste keer, zeker als het goede is. Ik zou beginnen met 60-70 mg, dan ben je nog niet zwaar aan het trippen maar al wel behoorlijk vaag. Je kunt altijd nog updosen. Ik heb een keer gek-holed op 120 mg met een paar trekjes van een joint erbij, dus is 100 mg wel wat veel voor een eerste keer :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dzy zei:
100 mg is wel vrij veel voor de eerste keer, zeker als het goede is. Ik zou beginnen met 60-70 mg, dan ben je nog niet zwaar aan het trippen maar al wel behoorlijk vaag. Je kunt altijd nog updosen. Ik heb een keer gek-holed op 120 mg met een paar trekjes van een joint erbij, dus is 100 mg wel wat veel voor een eerste keer :)
Klik om te vergroten...

Tja, ik weet het niet Dzy.
Ik heb nu toch wel enige ervaring met tripmiddelen. En ben niet bang voor een K-Hole... sterker nog, ik denk niet in de K-Hole te komen met 100mg.

Ik wil voor een trippy effect! Raad je het af?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik raad het absoluut niet af, maar waarom niet eerst een dosis van 60-70 mg proberen en daarna nog wat hoger? Beetje aftasten kan geen kwaad. Trouwens, als je het snuift dan moet je niet meer dan 40-50 mg per keer naar binnenwerken, telkens 5 minuten ertussen laten. Je neus neemt niet meer op, zo waste je een hoop ketamine als je dat niet doet.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dzy zei:
Ik raad het absoluut niet af, maar waarom niet eerst een dosis van 60-70 mg proberen en daarna nog wat hoger? Beetje aftasten kan geen kwaad. Trouwens, als je het snuift dan moet je niet meer dan 40-50 mg per keer naar binnenwerken, telkens 5 minuten ertussen laten. Je neus neemt niet meer op, zo waste je een hoop ketamine als je dat niet doet.
Klik om te vergroten...

Aftasten.. tja, misschien moet ik dan maar ff aftasten.
Ik kijk wel hoe het gaat lopen!

50mg in één neusgat
50mg in de ander :wink:

bedankt voor de tips m8!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Qocaïne zei:
Ik heb nu toch wel enige ervaring met tripmiddelen. En ben niet bang voor een K-Hole... sterker nog, ik denk niet in de K-Hole te komen met 100mg.

Ik wil voor een trippy effect! Raad je het af?
Klik om te vergroten...

Hoezo verwacht je dat niet? Je kan blijkbaar best k-holen van 120. Als ik jou was zou ik rustig beginnen. Hoeveel mg krijg je? Als je genoeg krijgt zou ik echt eerst "rustig" beginnen. Daarna kan je altijd meer nemen..je verliest er niets mee.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anoniem zei:
Het is zeker mogelijk, katten die onder Ketamine een operatie krijgen zitten in een vette K hole, mischien is de reden waarom mijn kat zo rustig is na zn castratie gewoon het trauma van die k-hole, die zag zichzelf geopereert worden :openmouth:
Who knows..

Het zijn niet echt plateau's.
Maar een lage dosis kan licht stimulerent zijn, hoe meer je bijpakt hoe belachelijker je gaat lopen en uiteindelijk kan je geen K meer pakken omdat je niet kan bewegen :P
Klik om te vergroten...

Nu je het toch over katten onder invloed van ketamine hebt. Ik kwam laatst een vage foto tegen

Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
matthijs zei:
Qocaïne zei:
Ik heb nu toch wel enige ervaring met tripmiddelen. En ben niet bang voor een K-Hole... sterker nog, ik denk niet in de K-Hole te komen met 100mg.

Ik wil voor een trippy effect! Raad je het af?
Klik om te vergroten...

Hoezo verwacht je dat niet? Je kan blijkbaar best k-holen van 120. Als ik jou was zou ik rustig beginnen. Hoeveel mg krijg je? Als je genoeg krijgt zou ik echt eerst "rustig" beginnen. Daarna kan je altijd meer nemen..je verliest er niets mee.
Klik om te vergroten...

Vanwege ervaringen van andere mensen!
Maar als jullie echt aandringen op een mindere dosis.. tja.. wie ben ik dan om het advies niet te volgen :)

Ik heb genoeg... begin wel rustig! :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
matthijs zei:
Qocaïne zei:
Ik heb nu toch wel enige ervaring met tripmiddelen. En ben niet bang voor een K-Hole... sterker nog, ik denk niet in de K-Hole te komen met 100mg.

Ik wil voor een trippy effect! Raad je het af?
Klik om te vergroten...

Hoezo verwacht je dat niet? Je kan blijkbaar best k-holen van 120. Als ik jou was zou ik rustig beginnen. Hoeveel mg krijg je? Als je genoeg krijgt zou ik echt eerst "rustig" beginnen. Daarna kan je altijd meer nemen..je verliest er niets mee.
Klik om te vergroten...

Vanwege ervaringen van andere mensen!
Maar als jullie echt aandringen op een mindere dosis.. tja.. wie ben ik dan om het advies niet te volgen :)

Ik heb genoeg... begin wel rustig! :)
Klik om te vergroten...

Nouja...als jij heel erg graag een hoge dosis wilt doen moet je dat zeker doen. Is niet mijn zaak hè. Maar ík zou het persoonlijk niet doen :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Qocaïne zei:
matthijs zei:
Qocaïne zei:
Ik heb nu toch wel enige ervaring met tripmiddelen. En ben niet bang voor een K-Hole... sterker nog, ik denk niet in de K-Hole te komen met 100mg.

Ik wil voor een trippy effect! Raad je het af?
Klik om te vergroten...

Hoezo verwacht je dat niet? Je kan blijkbaar best k-holen van 120. Als ik jou was zou ik rustig beginnen. Hoeveel mg krijg je? Als je genoeg krijgt zou ik echt eerst "rustig" beginnen. Daarna kan je altijd meer nemen..je verliest er niets mee.
Klik om te vergroten...

Vanwege ervaringen van andere mensen!
Maar als jullie echt aandringen op een mindere dosis.. tja.. wie ben ik dan om het advies niet te volgen :)

Ik heb genoeg... begin wel rustig! :)
Klik om te vergroten...

Nouja...als jij heel erg graag een hoge dosis wilt doen moet je dat zeker doen. Is niet mijn zaak hè. Maar ík zou het persoonlijk niet doen :)
Klik om te vergroten...

idd ik ken mensen en die wwerde echt gewoon aggressief van 100-150 mg hoewel ze normaal de rust zelven zijn. volgens mij kan je beter met 50 beginnen en daarna bijpakken niet?? of ben ik nou gewoon dom bezig? het is in ieder geval niet leuk als je geweldadig begint te worden geloof mij maar :):)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Agressief worden van Ketamine?

Het kan allemaal... blijkbaar...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
zommes zei:
Agressief worden van Ketamine?

Het kan allemaal... blijkbaar...
Klik om te vergroten...

whehe! Ik denk dat je eerder verdoofd bent, en niets meer kan doen :sunglasses:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik 150 mg keta opsnuif kun je me zeggen wat je wil, me slaan, me rondslepen, ik zal niks terug kunnen doen, ik lig zo wasted als maar kan op een bank of vloer in een andere wereld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."