#1
schranziewanzie zei:ik heb mijn roeping gemist he
was beter dierenarts geworden![]()
![]()
een beetje keta voor de kat en een beetje keta voor mij![]()
![]()
schranziewanzie zei:ik heb mijn roeping gemist he
was beter dierenarts geworden![]()
![]()
een beetje keta voor de kat en een beetje keta voor mij![]()
![]()

Mac... zei:Was eigenlijk wel eens benieuwd naar de werking in je lichaam, hoe dat in zijn werk gaat.
Maakt K nou ook bepaalde stoffen los of hecht het zich ook weer aan aan bepaalde delen van je hersenen??
Dzy zei:100 mg is wel vrij veel voor de eerste keer, zeker als het goede is. Ik zou beginnen met 60-70 mg, dan ben je nog niet zwaar aan het trippen maar al wel behoorlijk vaag. Je kunt altijd nog updosen. Ik heb een keer gek-holed op 120 mg met een paar trekjes van een joint erbij, dus is 100 mg wel wat veel voor een eerste keer![]()
Dzy zei:Ik raad het absoluut niet af, maar waarom niet eerst een dosis van 60-70 mg proberen en daarna nog wat hoger? Beetje aftasten kan geen kwaad. Trouwens, als je het snuift dan moet je niet meer dan 40-50 mg per keer naar binnenwerken, telkens 5 minuten ertussen laten. Je neus neemt niet meer op, zo waste je een hoop ketamine als je dat niet doet.
Qocaïne zei:Ik heb nu toch wel enige ervaring met tripmiddelen. En ben niet bang voor een K-Hole... sterker nog, ik denk niet in de K-Hole te komen met 100mg.
Ik wil voor een trippy effect! Raad je het af?
Anoniem zei:Het is zeker mogelijk, katten die onder Ketamine een operatie krijgen zitten in een vette K hole, mischien is de reden waarom mijn kat zo rustig is na zn castratie gewoon het trauma van die k-hole, die zag zichzelf geopereert worden![]()
Who knows..
Het zijn niet echt plateau's.
Maar een lage dosis kan licht stimulerent zijn, hoe meer je bijpakt hoe belachelijker je gaat lopen en uiteindelijk kan je geen K meer pakken omdat je niet kan bewegen :P
matthijs zei:Qocaïne zei:Ik heb nu toch wel enige ervaring met tripmiddelen. En ben niet bang voor een K-Hole... sterker nog, ik denk niet in de K-Hole te komen met 100mg.
Ik wil voor een trippy effect! Raad je het af?
Hoezo verwacht je dat niet? Je kan blijkbaar best k-holen van 120. Als ik jou was zou ik rustig beginnen. Hoeveel mg krijg je? Als je genoeg krijgt zou ik echt eerst "rustig" beginnen. Daarna kan je altijd meer nemen..je verliest er niets mee.
Qocaïne zei:matthijs zei:Qocaïne zei:Ik heb nu toch wel enige ervaring met tripmiddelen. En ben niet bang voor een K-Hole... sterker nog, ik denk niet in de K-Hole te komen met 100mg.
Ik wil voor een trippy effect! Raad je het af?
Hoezo verwacht je dat niet? Je kan blijkbaar best k-holen van 120. Als ik jou was zou ik rustig beginnen. Hoeveel mg krijg je? Als je genoeg krijgt zou ik echt eerst "rustig" beginnen. Daarna kan je altijd meer nemen..je verliest er niets mee.
Vanwege ervaringen van andere mensen!
Maar als jullie echt aandringen op een mindere dosis.. tja.. wie ben ik dan om het advies niet te volgen
Ik heb genoeg... begin wel rustig!![]()
matthijs zei:Qocaïne zei:matthijs zei:Qocaïne zei:Ik heb nu toch wel enige ervaring met tripmiddelen. En ben niet bang voor een K-Hole... sterker nog, ik denk niet in de K-Hole te komen met 100mg.
Ik wil voor een trippy effect! Raad je het af?
Hoezo verwacht je dat niet? Je kan blijkbaar best k-holen van 120. Als ik jou was zou ik rustig beginnen. Hoeveel mg krijg je? Als je genoeg krijgt zou ik echt eerst "rustig" beginnen. Daarna kan je altijd meer nemen..je verliest er niets mee.
Vanwege ervaringen van andere mensen!
Maar als jullie echt aandringen op een mindere dosis.. tja.. wie ben ik dan om het advies niet te volgen
Ik heb genoeg... begin wel rustig!![]()
Nouja...als jij heel erg graag een hoge dosis wilt doen moet je dat zeker doen. Is niet mijn zaak hè. Maar Ãk zou het persoonlijk niet doen![]()
zommes zei:Agressief worden van Ketamine?
Het kan allemaal... blijkbaar...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."