#1
het verkracht je hersens een beetje...
Maar op de leuke manier![:grin:]()
Maar op de leuke manier
ik denk als ge de eerste keer 75 mg echt goeie keta hebt da je hennig weg bent (wel op de goede manier) nie slecht gaan ofzoQocaïne zei:Ik ben erg nieuwschierig naar deze drug... het moet een ongelofelijk mooie ervaring zijn...?
Ik hoef geen wetenschappelijke antwoorden.. maar meer antwoorden vanuit ervaringen.
Ik weetdat keta een zwaar verdovend middel is.. zoiets als GHB toch?
Is het ook net zo gevaarlijk? Dat wanneer je teveel neemt, de kans op outgaan groot is? Ik dacht dat 75mg voldoende moet zijn..
Maarrrr krijg je ook hallucinaties?
Waarmee is de drug het meest te vergelijken?
alvast bedankt!

BobG zei:Met ketamine liggen de effecten echt aan de dosis, net zoals dxm, een lage dosis geeft een mild stimulerend effect en hogere dosis leiden tot hallucinaties en out of body ervaringen.
idd vind ik ookspacekonijn zei:het effect van keta is gek genoeg elke keer weer iets anders![]()
maar je kan nog maar moeilijk lopen , visuals en spacen en ja vooral veel VAAG , maar keta is toch wel echt iets wat je mote doen voordat je weet wat hte met je doet
Qocaïne zei:@Bob: DXM dus.. oh, dat lijkt me niet echt wat. Robot achtig wordt je dan hè? =D wanneer je zegt je arm omhoog te doen, doet hij dit allemaal met een vertraging van ongeveer 1 sec. ofzoiets..
jaHaze zei:Maar bob is het echt mogelijk om uit je lichaam te treden met Keta?
Haze zei:Maar bob is het echt mogelijk om uit je lichaam te treden met Keta?
wat is t verschil?DarkScope zei:je treedt niet echt uit je lichaam je ervaart t zoHaze zei:Maar bob is het echt mogelijk om uit je lichaam te treden met Keta?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."