Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsin de pis

in de pis

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad, Slunse heeft gelijk. Hij zit daar niet voor niets.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja uiteraard ik bedoel maar, als hij niet wou dat daarover reacties komen kon hij dat gedeelte van z'n zin ook weglaten en gewoon de pis vraag stellen.
vind het alleen nogal opzichtig
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik moet om de 2dage pis test doen van een instelling dat ik verlopig zit. Zouen ze dat zien in de pis als ik ketamine en ghb heb gebruikt?

En zo ja, onder welke drug valt dat dan.bv dat mdma en speed getest wordt onder amfetamine.

:wave:
m
mindLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... ting.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_testing.shtml
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#5
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
9. Ketamine: 48 uur.
Ketamine is een lastig opspoorbaar middel. Alleen met speciale en dure apparatuur kan dit middel en metabolieten tot 48 uur na gebruik worden opgespoord
Klik om te vergroten...

gewoon google gebruikt. :smoke:



voor de niet google gebruiker
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Klik om te vergroten...
:confused:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#8
als hij het hier op het forum gooit mag iedereen er over oordelen, anders da je toch niet verkondigen dat je in een instelling zit?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frisko zei:
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...

Ja idd :confused: wat voor een wrede opmerking is dat? :)
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
Frisko zei:
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...

Ja idd :confused: wat voor een wrede opmerking is dat? :)
Klik om te vergroten...

confrontatie is soms lastig. maar wat voor instelling? voor begrenzing?? dan lijkt t me inderdaad zinvol daar nog even te blijven :mrgreen: ghb en ketamine is nauwelijks opspoorbaar in reguliere u c.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is dan ook weer waar. :)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Frisko zei:
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...

Ja idd :confused: wat voor een wrede opmerking is dat? :)
Klik om te vergroten...

als je enige ervaring met flash kieke hebt weet je dat je zijn gebruik allesbehalve verantwoord kan noemen en zoals zommes al zei, als ie in een instelling zit, wat misschien enige hoop is voor hem, en ze controleren hem om de twee dagen (dus veronderstel ik dat het door drugs is dat ie binnenzit), dan vind ik het zo debiel als een ei dat ie hier komt vragen wat ie nog stiekem kan gebruiken. een normale mens komt tot inzicht dat ie op het verkeerde pad geraakt is, en dat het een kans is om een nieuwe weg in te slaan. als je zo'n gevolgen van je druggebruik negeert ben je gewoon idioot.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt helemaal gelijk. :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maar dan lijkt het me alsnog niet dat wij daarover moeten/mogen oordelen.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
matthijs zei:
Maar dan lijkt het me alsnog niet dat wij daarover moeten/mogen oordelen.
Klik om te vergroten...

Dat is dan ook weer een feit, maar hier mag je wel je eigen mening uiten.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
matthijs zei:
Maar dan lijkt het me alsnog niet dat wij daarover moeten/mogen oordelen.
Klik om te vergroten...

Dat is dan ook weer een feit, maar hier mag je wel je eigen mening uiten.
Klik om te vergroten...

Dat is dan ook weer een feit.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar het ging er niet om dat hij naar een instelling moest. Het ging erom of Keta en GHB in zijn pis terug waren te vinden.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is zo.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#19
gevalletje "i.q.-van-platgereden-egel" :mrgreen: :mrgreen: maar is maar een mening hoor............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is gewoon dom om te doen. Je zit daar voor een reden, en die reden is waarschijnlijk je ouders. En als het per ongeluk wel fout gaat? Dan heb je nog veel meer gezeik en hoef je waarschijnlijk niet eens meer thuis te komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."