#1
als ik keta heb gesnoven voel ik wel altijd minder pijn, heb alleen geen ervaring met spuiten.
Petrovic zei:Raar dat ze ketamine als pijnstiller willen gebruiken, want het werkt oraal maar 3 uur en nasaal 1 uur. Dus dan moet je behoorlijk vaak bijnemen.
TrippyShit zei:Er zijn meer mensen die ketamine spuiten als pijnstiller. Er zit dan iets bij wat de hallucinaties en/of k-hole tegen gaat. En ik denk dat je wat later ook niet snel een k-hole meer zou krijgen aangezien ketamine ook tollerantie heeft.
Verder nooit naar underworld luisteren. Hij heeft een psychose..
Angramar Temenos zei:TrippyShit zei:Er zijn meer mensen die ketamine spuiten als pijnstiller. Er zit dan iets bij wat de hallucinaties en/of k-hole tegen gaat. En ik denk dat je wat later ook niet snel een k-hole meer zou krijgen aangezien ketamine ook tollerantie heeft.
Verder nooit naar underworld luisteren. Hij heeft een psychose..
Wel meer mensen hebben last van psychotische stoornissen, dus?
TrippyShit zei:Verder nooit naar underworld luisteren. Hij heeft een psychose..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."