Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine aLs pijnstiller

ketamine aLs pijnstiller

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik keta heb gesnoven voel ik wel altijd minder pijn, heb alleen geen ervaring met spuiten.
m
morfientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo allemaal

ik ben chronische ziek en heb hierdoor heel veel pijn ik heb nu morfine vor te spuiten als pijnstiller maar nu wilen ze het gaan proberen met ketamine kan iemand mij hier iets meer over vertellen
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine werd gebruikt als narcose middel.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
en nog steeds gebruikt als pijnstiller bij zware verkeersongevallen :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ketamine als pijnstiller? What the fuck, als ik flink wat keta op heb voel ik nog prima pijn, of is het anders bij spuiten? Ik ben altijd bang dat doordat ik drugs ben gewend, als ik echt een keer narcose nodig heb, het "gewoon" drugs zal voelen en ik nog steeds vreselijke pijnen zal voelen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk niet dat ketamine de drug is waar je naar opzoek bent.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raar dat ze ketamine als pijnstiller willen gebruiken, want het werkt oraal maar 3 uur en nasaal 1 uur. Dus dan moet je behoorlijk vaak bijnemen.

Kan je iets meer vertellen over je chronische ziekte?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Raar dat ze ketamine als pijnstiller willen gebruiken, want het werkt oraal maar 3 uur en nasaal 1 uur. Dus dan moet je behoorlijk vaak bijnemen.
Klik om te vergroten...

erm, wel bij nagedacht dat als het gespoten wordt (wat dus gebeurt bij zulke gevallen) het direct inwerkt en je lekker weg ligt te kwijnen in je kleine fijne k-hole?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er zijn meer mensen die ketamine spuiten als pijnstiller. Er zit dan iets bij wat de hallucinaties en/of k-hole tegen gaat. En ik denk dat je wat later ook niet snel een k-hole meer zou krijgen aangezien ketamine ook tollerantie heeft.

Verder nooit naar underworld luisteren. Hij heeft een psychose..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Er zijn meer mensen die ketamine spuiten als pijnstiller. Er zit dan iets bij wat de hallucinaties en/of k-hole tegen gaat. En ik denk dat je wat later ook niet snel een k-hole meer zou krijgen aangezien ketamine ook tollerantie heeft.

Verder nooit naar underworld luisteren. Hij heeft een psychose..
Klik om te vergroten...

Wel meer mensen hebben last van psychotische stoornissen, dus?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:
Er zijn meer mensen die ketamine spuiten als pijnstiller. Er zit dan iets bij wat de hallucinaties en/of k-hole tegen gaat. En ik denk dat je wat later ook niet snel een k-hole meer zou krijgen aangezien ketamine ook tollerantie heeft.

Verder nooit naar underworld luisteren. Hij heeft een psychose..
Klik om te vergroten...

Wel meer mensen hebben last van psychotische stoornissen, dus?
Klik om te vergroten...

Als je luistert naar mensen met een psychose krijg je AIDS... algemeen bekend.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
Verder nooit naar underworld luisteren. Hij heeft een psychose..
Klik om te vergroten...

echt je begint best wel irritant te worden :rolleyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb hier wel aantal dingen op aan te merken;

Een dosis boven de k-hole werd vroeger gebruikt voor narcose, en dan ook echt een narcose dus gewoon coma achtig. Ook geen k-hole, gewoon coma...

Als pijnstillen word inderdaad ketamine + diazepam ook wel bekend onder de naam Ketaval (erg creatief zijn ze niet...) gebruikt.

Maar het komt echt niet veel voor hoor... Ik weet niet precies in welke situaties wel en niet, maar vaak komt het echt niet voor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."