#1
Wat werk heftiger, snuiven of opdrinken? Wil mijn voorraad optimaal gebruiken
(behalve spuiten dan)
Vind je? Ik denk alleen dat het zeldzamer is, aangezien mensen het thuis uitkoken. De stap van snuiven naar spuiten is toch een die de meeste recreatieve gebruikers niet zomaar zetten, derhalve zakt de prijs van een ampul ook.Atropa zei:De waarde van je Keta zakt echt als je het omzet naar kristal.
He, wat toevallig, die kennis ken ik ook.azgaza zei:Finesse* zei:Van een dierenkliniek, Nimatek 100 mg/ml, ampullen van 10 ml.
Friends in high places, ik heb het vaker gehoord op DF en het klopt: connecties zijn alles.
Oh, en over je vorige reactie, jij doelde dus op persoonlijke valorisatie, ik inderdaad op economische.![]()
Haha Nimatek, dat ken ik, ik weet hoe die potjes er uit zien, mijn ketamine is uitgekookte nimatek (kennis van een kennis van een kennis van een kennis heeft connecties bij een dierenkliniek, ingewikkeld verhaal dat ik zelf ook niet echt weet, maar ik heb wel potjes gezien er van). Prima keta. Leuk ook als je nimatek omdraait dat er ketamin staat, erg orgineel waren ze niet met de naam.
Finesse* zei:Van een dierenkliniek, Nimatek 100 mg/ml, ampullen van 10 ml.
Friends in high places, ik heb het vaker gehoord op DF en het klopt: connecties zijn alles.
Oh, en over je vorige reactie, jij doelde dus op persoonlijke valorisatie, ik inderdaad op economische.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."