Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAmpul opdrinken of snuiven?

Ampul opdrinken of snuiven?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat werk heftiger, snuiven of opdrinken? Wil mijn voorraad optimaal gebruiken :) (behalve spuiten dan)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
De naald is koning. :grin:
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
*Nevermind, dat was geen slimme opmerking*
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het echt niet wilt spuiten kan je het denk ik toch beter uitkoken en snuiven, je neus neemt ketamine inderdaad beter op dan de maag, dus vandaar.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#5
En uitkoken doe je door het op een lepel te leggen er een aansteker onder te houden?
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb laatst wat ampullen gekregen van iemand en vraag me af wat ik er het beste mee kan doen. De persoon zelf drinkt altijd eerst wat alcohol en neemt daarna 1 of 2 ampullen en is daar dan zo'n 2 uur de weg van kwijt.
Ik begreep echter dat het beter is om er kristallen/poeder van te maken. Is dat zo en hoe kan ik dat dan het beste doen?
Ze komen rechtstreek van de dierenarts, zien er zo uit en er zit 1 ml in : http://img10.imageshack.us/my.php?image ... f6569b.jpg
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#7
ga het trouwens (nog) niet spuiten, weet niet hoe dat moet en ken zo snel ook niet iemand die dat voor me zou kunnen doen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
You've got something I dream of.

Kom op man, snuiven = veels te speculatief en oraal gaat veelste traag. Van een IM shot is het binnen enkele minuten instappen en na het richting kiezen is het wegsuizen ook echt een capsule of raket waar je inzit. Door de verzonken wereld heen worden gezogen, dat is het ware effect van Ketamine.

Bij oraal of snuiven 'glij' je meer weg in fases en komt de droom heel langzaam opzetten. Ik heb het ook altijd zo gedaan. Maar als ik m'n ervaringen vergelijk met spuiters is het wel hetzelfde alleen en stuk minder helder omdat het te traag gaat allemaal.

Bewaar die ampullen gewoon en scoor ergens anders Keta in kristal vorm. Keta is helaas een snuifmarkt geworden al la cocaine.

Btw, ik kan me herrineren dat Ketanest hier ook weleens heeft geschreven dat hij het vloeistof heeft opgesnoven en dat scheen goed te werken. Misschien niet fijn voor je neus, maar probeer het eens. De waarde van je Keta zakt echt als je het omzet naar kristal.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik drink em!

1 zo'n ampulletje bevat exact 100 MG ketamine
Als ik een goede avond chill op de bank wil zitten spacen pak ik 200 tot 250 milligram dat mik ik door een pilsje en gaan met die banaan.

Inderdaad, de effecten worden langzaam merkbaar, maar alsnog kun je het wel prachtig controleren.
Eergister op discovery een heerlijke docu zitten kijken over humane mutanten.. met keta op.. Werkelijk briljant! Mij TV hing op zijn kop aan het dak en mijn hele huiskamer was 1 groot museum geworden met zwevende potten organisch materiaal en lades en kasten die open en dicht gingen in allemaal mooie kleuren :)

Mezelf injecteren zie ik ECHT niet zitten, ik ben fobisch voor naalden en vind het langzame opkomen van de chill (want echt een trip is het niet vind ik) fijner dan zomaar "ineens" in een K hole donderen (want daar doe ik het ook niet voor...)
En na een uur of anderhalf naar je handen gestaard te hebben zakt het weer weg :)

Heb mijn shit inmiddels opgeborgen, want anders zit ik iedere avond als een wauwse aap voor de TV en ik heb nog meer te doen :)
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Atropa zei:
De waarde van je Keta zakt echt als je het omzet naar kristal.
Klik om te vergroten...
Vind je? Ik denk alleen dat het zeldzamer is, aangezien mensen het thuis uitkoken. De stap van snuiven naar spuiten is toch een die de meeste recreatieve gebruikers niet zomaar zetten, derhalve zakt de prijs van een ampul ook.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb nog nooit een ampul geprobeerd te drinken, maar ik ga ervan uit dat snuiven beter werkt, onder het motto van je neus neemt (geloof ik) 70% op, je maag maar 40%, dus dan zou het efficientste zijn om het uit te koken en het te snuiven.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bedoelde ook niet de prijs. :wink: Maar hoe origineler de oorspronkelijke verschijningsvorm is, des te meer wordt het gewaardeerd door die happy few. Ik denk nooit economisch en op grond van de afzetmarkt, gaat mij om zuivere drugs. En K gebruik ik graag buiten bewustzijn. Wil niet een roes meer, maar echt een merkbare zuiging door de tunnel. En dat kan alleen IM.

Maar hoe komen jullie eraan dan? Dierenarts? Welke fabrikant en welk merk?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat hier gebeurt is dat de ampul word geleegd in een glazen kommetje, en dat word dan boven op de metalen rand van een lamp gezet, met de gloeilamp er een stuk onder (niet te dichtbij). Kommetje word heet, water verdampt, en na 1,5 - 2 uur hou je kristal over.
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Van een dierenkliniek, Nimatek 100 mg/ml, ampullen van 10 ml.

Friends in high places, ik heb het vaker gehoord op DF en het klopt: connecties zijn alles.

Oh, en over je vorige reactie, jij doelde dus op persoonlijke valorisatie, ik inderdaad op economische. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
:hearteyes:

Ampullen!

Als ik ooit nog een keer ketamine ga doen dan wil ik 't toch echt IM doen.
Ik wacht rustig af tot het op mijn pad komt,
vaste vorm van Keta is me al aangeboden maar dat hoef ik dan weer niet :grin:
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat doe jij ermee, finesse?
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Finesse* zei:
Van een dierenkliniek, Nimatek 100 mg/ml, ampullen van 10 ml.

Friends in high places, ik heb het vaker gehoord op DF en het klopt: connecties zijn alles.

Oh, en over je vorige reactie, jij doelde dus op persoonlijke valorisatie, ik inderdaad op economische. :)
Klik om te vergroten...

Haha Nimatek, dat ken ik, ik weet hoe die potjes er uit zien, mijn ketamine is uitgekookte nimatek (kennis van een kennis van een kennis van een kennis heeft connecties bij een dierenkliniek, ingewikkeld verhaal dat ik zelf ook niet echt weet, maar ik heb wel potjes gezien er van). Prima keta. Leuk ook als je nimatek omdraait dat er ketamin staat, erg orgineel waren ze niet met de naam.
Klik om te vergroten...
He, wat toevallig, die kennis ken ik ook. :)

@ Salvation, ik kook het uit, dan heb ik het kristal. No way dat ik een naald in m'n arm steek, zware fobie.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Finesse* zei:
Van een dierenkliniek, Nimatek 100 mg/ml, ampullen van 10 ml.

Friends in high places, ik heb het vaker gehoord op DF en het klopt: connecties zijn alles.

Oh, en over je vorige reactie, jij doelde dus op persoonlijke valorisatie, ik inderdaad op economische. :)
Klik om te vergroten...

Haha Nimatek, dat ken ik, ik weet hoe die potjes er uit zien, mijn ketamine is uitgekookte nimatek (kennis van een kennis van een kennis van een kennis heeft connecties bij een dierenkliniek, ingewikkeld verhaal dat ik zelf ook niet echt weet, maar ik heb wel potjes gezien er van). Prima keta. Leuk ook als je nimatek omdraait dat er ketamin staat, erg orgineel waren ze niet met de naam.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eventueel kun je het ook nog pluggen, hoewel de meeste mensen daar niet zo'n trek in hebben :grin:
i
insaniacLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jongens.......Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op.
Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan.
Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt.
Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch.

Ik wist het wel, ik heb in een apotheek gewerkt ik deed dat constant, lachen man!

Ik kan ze hier in maastricht nergens meer krijgen en ik wil zo graag nog n's

Och ja....Pas op in t begin want die ampul is puur, pak kleine lijntjes!

Kun je die nu gewoon krijgen bij de dierenarts?
In mijn glorietijden met die shit stonden ze nl nog gewoon in t rek naast de hoestdrank..

Als ik dit lees dan wil ik nog n's...... :flushed: aaaaaaahhh!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."