#1
CHIASME zei:insaniac zei:Jongens.......Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op.
Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan.
Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt.
Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch.
Ik wist het wel, ik heb in een apotheek gewerkt ik deed dat constant, lachen man!
Ik kan ze hier in maastricht nergens meer krijgen en ik wil zo graag nog n's
Och ja....Pas op in t begin want die ampul is puur, pak kleine lijntjes!
Kun je die nu gewoon krijgen bij de dierenarts?
In mijn glorietijden met die shit stonden ze nl nog gewoon in t rek naast de hoestdrank..
Als ik dit lees dan wil ik nog n's......aaaaaaahhh!!!
haha in welk jaar waren jou glorie tijden dan![]()
Inderdaad, sowieso ketamine bij de apotheek
Of word het ook gewoon voorgeschreven?