#1
De naald is koning. ![:grin:]()
Vind je? Ik denk alleen dat het zeldzamer is, aangezien mensen het thuis uitkoken. De stap van snuiven naar spuiten is toch een die de meeste recreatieve gebruikers niet zomaar zetten, derhalve zakt de prijs van een ampul ook.Atropa zei:De waarde van je Keta zakt echt als je het omzet naar kristal.
He, wat toevallig, die kennis ken ik ook.azgaza zei:Finesse* zei:Van een dierenkliniek, Nimatek 100 mg/ml, ampullen van 10 ml.
Friends in high places, ik heb het vaker gehoord op DF en het klopt: connecties zijn alles.
Oh, en over je vorige reactie, jij doelde dus op persoonlijke valorisatie, ik inderdaad op economische.![]()
Haha Nimatek, dat ken ik, ik weet hoe die potjes er uit zien, mijn ketamine is uitgekookte nimatek (kennis van een kennis van een kennis van een kennis heeft connecties bij een dierenkliniek, ingewikkeld verhaal dat ik zelf ook niet echt weet, maar ik heb wel potjes gezien er van). Prima keta. Leuk ook als je nimatek omdraait dat er ketamin staat, erg orgineel waren ze niet met de naam.
Finesse* zei:Van een dierenkliniek, Nimatek 100 mg/ml, ampullen van 10 ml.
Friends in high places, ik heb het vaker gehoord op DF en het klopt: connecties zijn alles.
Oh, en over je vorige reactie, jij doelde dus op persoonlijke valorisatie, ik inderdaad op economische.![]()
insaniac zei:Jongens.......Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op.
Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan.
Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt.
Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch.
Ik wist het wel, ik heb in een apotheek gewerkt ik deed dat constant, lachen man!
Ik kan ze hier in maastricht nergens meer krijgen en ik wil zo graag nog n's
Och ja....Pas op in t begin want die ampul is puur, pak kleine lijntjes!
Kun je die nu gewoon krijgen bij de dierenarts?
In mijn glorietijden met die shit stonden ze nl nog gewoon in t rek naast de hoestdrank..
Als ik dit lees dan wil ik nog n's......aaaaaaahhh!!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."