Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine Info

Ketamine Info

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand anders die nog zijn gal wil spuwen?
Gaat lekker hier :confused:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gister een halve gram keta gekocht, en gebruik in combie met veel alcohol, speed en 2 pillen(mdma) Dit was opzicht wel leuk alleen als ik op de wc kwam Werd het vet heftig soor paddo achtig iets wc bril leek zoon soort agressieve uil, werd eerst wat angstig maar wist het te waarderen.

nu mijn vraag ik heb nog genoeg over maar wat is precies het verschil tussen paddo's en keta qua trip.. heb 2 keer dikke bad trip erop gehad waarna ik paddo's al 2 jaar niet gebruikt heb en hierdoor heb ik tijdje last gehad van psychisch probleem bizarre angst uit het niets voor planten ze straalde iets angstig uit vooral met een blow was dit heftig, heb tegenwoordig nergens meer last van.


Dus is het nu wel te doen om Keta voor mij te proberen? (nu wel nuchter of eerst wat ghb doet wonderen voor mij rook ook geen wiet meer zonder eerst wat G)
Is de kans op een badtrip groot ? of iig groter kleiner dan paddo's ? het duurt iig wel maar een uurtje wat ik wel fijn vind.
ojah en is er ook die mindfuck aanwezig zoals bij paddo's ? of is het gewoon niet te vergelijken.Grtzz :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vond keta in het begin vaak wel wat duister, dus ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is. Als je al een irreële angst voor planten hebt zou ik me misschien maar bij neerleggen bij het feit dat drugs niets voor zijn.
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit was een tijdje geleden en dit was waarschijnlijk door de erg heftige bad trip... waarbij ik dus ook zo'n angstig uitstralend bos ervaarde ....
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik vind paddos en ketamine totaal niet op elkaar lijken.
wat jij in die wc hebt ondervonden is waarschijnlijk dat je door de mdma bent gaan halucineren in combinatie met de ketamine, dat kan zulke dingen opleveren.
heb ik ook zo vaak gehad
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd combi mdma en ketamine kan raar uitpakken. Bad gaan op ketamine lijkt me lastig. Het is gewoon niet zo'n soort trip. Je bent niet helemaal van de wereld zoals bij echte psychedelische middelen. Het is een ander soort trip. Ook moet je er nog maar achter komen of je de S of R ketamine hebt. De R ketamine is volgensmij meer verdovend en relaxt qua werken en de S is de wat meer trippy variant. Ketamine geeft je met je ogen dicht prachtige cev's van landschappen waar je overheen vliegt en dergelijke. iig, dat was bij mij het geval. Underworldje, die effecten kan jij je vast ook wel in vinden :P Ouwe ketafreak haha :grin:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou sowieso nooit zoveel drugs met elkaar combineren
Houd het gewoon alleen op keta voor een keertje en kijk dan hoe het uitpakt
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nojoa ik had dus wat gepak maar moest dus eten na het eten nog een punjte gedaan, maar effect van dat beetje vond ik tog al snel kut aan voelen dus misschien niet mijn ding. Ik bewaar het eens en later dat ik het nog eens probeer
GRtzz
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oke thnx ga ik het maar gewoon es proberen en denk dan gewoon zonder g :wink:
Zodra ik uit men Zaterdag dip ben :P ga ik het proberen zal posten of ik het wat vond :grin:
Grtz ! :stoned:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
keta en g valt bij mij vaak verkeerd...


laatst weer eens keta en mdma gedaan en dat is een heerlijk combinatie :hearteyes:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Noajha kon het niet laten :P dan zal ik me zo slecht moeten gaan voelen maar volgends mij niet :grin: heb 1 uur geleden met Dosis G gepak 5,5 ml en een hasjie gerooek en net 10-15min geleden een klein streepje 2-3cm ongeveer als ik na 20 min niets voel pak ik nogmaals Zal nog posten zometeen :wink:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik voel het wel maar nog niet echt veel opzich wel anders gevoel dan net zo als jij zij iets duister vind ik het iig niet :grin: voelt wel redelijk chill ik kijk wel ff uit met bijpakken omdat ik dit spul nog niet echt kan kijk wel hoe het gaat Grtzz
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Extrm-Bzar zei:
effect van dat beetje vond ik tog al snel kut aan voelen
Klik om te vergroten...
Het effect van een beetje vind ik ook niet echt te vergelijken met het effect van genoeg.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#14
't zal mij benieuwen....ik lees het wel. :wave:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
Bad gaan op ketamine lijkt me lastig.
Klik om te vergroten...

Ik ben er toch een keer flink fout op gegaan...
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerst lekker veel zuipen, dan G en dan keta ! kijken hoe lekker je dan gaat :kots:

gast lees je eens in voordat je wat gebruikt, heb geen ander woord voor je dan kkmongool :(
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat nou tering lijer ??? ghb en zuipen ? doe ik nooit ghb is voor mij met alles de combinere als ik dit wel bijde met maten doen ga ergen anders de wijsneus klungel uithangen Grtz Laagbefaafd Tiefeshondje
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had even men uurtje niet ... maar onnodig vervelend commentaar zoals je vaker ziet is niet prettig. Wat hij zegt dat het combineren gevaarlijk is klopt, maar het even normaal uitleggen zou beter zijn. Grtz :stoned:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#19
Sorry voor mn overdreven reactie maar tis gewoon veel gevaarlijker dan jij het ff voordeed... pas er mee op :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, ik kan alleen zeggen dat het niet lijkt op paddo's. Of het iets voor jou is dat weet alleen jij, nadat je het geprobeerd hebt. Wat houdt je tegen? Probeer het en bevalt het niet, dan doe je het niet meer, simple as that (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."