Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine gebruiken

Ketamine gebruiken

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog nooit Ket gedaan! Wil het zeker een keer gaan doen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
In lijntjes of in een neusspray, hangt af van de situatie :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als jullie aan de ket gaan hoe doen jullie dat?

Hoeveel neem je, hoeveel neem je bij, na hoelang neem je bij en wat voor effect bereik je? Ga vanavond voor t eerst aan de K en wil wel even weten hoe jullie t doen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
lijkt me dat je dat ook wel in 1 van de andere topics kan vinden :rolleyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klopt maar ik vraag het in een nieuw topic, zie het maar als een verzamelplek voor jullie gebruiksmethodes.

En ja, ik heb gewooon geen zin om tig topics door te zoeken, ben brak ja


Edit: wijsneus, geef dan tenminste ook nog antwoord joh :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik crush de kristallen, verdeel een gram in 98765476 kleine lijntjes en neem om de 5 minuten zo'n klein lijntje totdat ik ze niet meer kan vinden : D
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk er niet over na tot iemand naar mij toe komt met een grijns op zijn gezicht en de mededeling dat ie keta heeft(wij gaan heel proletarisch met drugs om), dan lust ik wel wat puntjes, anders hoeft het van mij niet zo...
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Ik crush de kristallen, verdeel een gram in 98765476 kleine lijntjes en neem om de 5 minuten zo'n klein lijntje totdat ik ze niet meer kan vinden : D
Klik om te vergroten...

hahahahahaha zo doe ik het ook altijd:grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lekker spul :grin:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Ik crush de kristallen, verdeel een gram in 98765476 kleine lijntjes en neem om de 5 minuten zo'n klein lijntje totdat ik ze niet meer kan vinden : D
Klik om te vergroten...

Hey man ik had een vraag ik deed dit dus ook maar nu is me keta in de pleepot gevalle k was benieuwd kan ik het nu nog snuiven of niet meer alvast bedankt :beer: :sunglasses: :flushed: :cry: :smilingimp: :rolleyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
misanthrophy zei:
Exceptional Insight zei:
Ik crush de kristallen, verdeel een gram in 98765476 kleine lijntjes en neem om de 5 minuten zo'n klein lijntje totdat ik ze niet meer kan vinden : D
Klik om te vergroten...

Hey man ik had een vraag ik deed dit dus ook maar nu is me keta in de pleepot gevalle k was benieuwd kan ik het nu nog snuiven of niet meer alvast bedankt :beer: :sunglasses: :flushed: :cry: :smilingimp: :rolleyes:
Klik om te vergroten...


geen probleem,bestel "De ketamine uit de wc pot haler"
zuigt all het water uit de wc pot,filtert het water,droogt een kwartiertje,vervolgens doe je het klepje open,en Taaaaadaaaaa daar ligt je ket
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn ketamine heeft een keer in de wasmachine gedraaid.
Nu is hij blauwig en ruikt nog steeds naar wasmiddel.
Geen tijd om te proberen als er verse ligt.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
imminganold zei:
Ik maak de laatste maanden gebruik van de Opera browser en ik vind dit eerlijk gezegd sneller en prettiger werken dan internet explorder of firefox.

Wat gebruiken jullie om te surfen ?
Klik om te vergroten...
Veeeel keta. natuurlijk.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Winehouse zei:
Nog nooit Ket gedaan! Wil het zeker een keer gaan doen
Klik om te vergroten...

Is aan te raden, is zeer aangenaam :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Winehouse zei:
Nog nooit Ket gedaan! Wil het zeker een keer gaan doen
Klik om te vergroten...

Is aan te raden, is zeer aangenaam :wink:
Klik om te vergroten...
Yeah :sunglasses:

Meestal leg ik lijnen die net zo groot zijn als mijn speed lijnen, dan neem ik eerst de helft en na een 20 minuten kan ik dan bepalen of de andere helft er ook in kan.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Word nu toch wel erg nieuwschierig :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Winehouse zei:
Word nu toch wel erg nieuwschierig :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Keta is vaag, meer kan ik er niet over zeggen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Keta is enorm raar, jij bent raar, je wandelt raar alles wat je hoort is raar, muziek is raar, praten... Nou na te veel is het niet meer praten maar slurred speech ^ 100 and you don't make any sense. Je wereld lijkt soms enorm weg te vallen. Raar is dan ook best wel raar.

Raar is leuk :)
Keta is gewoon leuke drugs alleen eerste keer wel onderschat :tearsofjoy: half grammetje door drie ja dat was toch wat te veel.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Sublimo zei:
Winehouse zei:
Nog nooit Ket gedaan! Wil het zeker een keer gaan doen
Klik om te vergroten...

Is aan te raden, is zeer aangenaam :wink:
Klik om te vergroten...
Yeah :sunglasses:

Meestal leg ik lijnen die net zo groot zijn als mijn speed lijnen, dan neem ik eerst de helft en na een 20 minuten kan ik dan bepalen of de andere helft er ook in kan.
Klik om te vergroten...

Drugs aanraden... :openmouth: :grin:

Ach ja, keta is inderdaad wel erg leuk.. Ik had tenminste een onwijs leuke Wazigeeee ervaring :grin: Ik wil nog wel een keer keta spuiten... Maarja. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."